Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
fan_van_marianne
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door fan_van_marianne »

Arme Marianne, ze krijgt de deur letterlijk tegen de neus van iedereen...
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

fan_van_marianne schreef:Arme Marianne, ze krijgt de deur letterlijk tegen de neus van iedereen...
Ja, maar het is wel haar eigen schuld natuurlijk. Ik heb meer met Ann te doen nu.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Marianne had gewoon eerlijk moeten zijn tegen Geert, en met hem moeten praten. Nou moet ik ook wel zeggen dat Geert haar dat in eerste instantie niet echt gemakkelijk gemaakt heeft, maar toch... Dat ze verliefd is geworden, daar kan ze niks aan doen, maar wel aan wat ze daarmee gedaan heeft.

Ik had gisteren ook wel wat met haar te doen, want het is duidelijk dat ze niemand heeft willen kwetsen, maar met haar leugens heeft ze dat natuurlijk wel des te meer gedaan...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

fan_van_marianne schreef:Arme Marianne, ze krijgt de deur letterlijk tegen de neus van iedereen...
is dat niet een beetje te gemakkelijk? :twisted: Marianne die anderen zo graag de les spelt als het over loyauteit gaat, moet nu ook maar tegen een stootje kunnen
0 x
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

Geen greintje medelijden met die draak.... :twisted:
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Hoe Marianne alle verantwoordelijkheid van zich afschuift voor haar misstap en afschuift op iemand die net haar zoon verloren is is echt walgelijk. En dan denkt ze nog dat Rosa naar Geert gaat om haar huwelijk verder kapot te maken, het komt zelfs niet in haar op om te denken dat Rosa er misschien voor zichzelf is. Marianne toont ook niks respect voor de dood van Kasper, niet tegen Rosa of eender wie anders. Ze denkt echt dat zij het middelpunt van het universum is.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat het niet bepaald handig was wat Marianne zei, mag duidelijk zijn. :doh:
Maar er zijn wel vaker dingen gezegd die niet zo handig zijn, door iemand die iets te diep in het glaasje heeft gekeken... En dat ze boos is op Rosa, tsja...

En hoezo schuift Marianne alle verantwoordelijkheid van zich af? Ze zei toch duidelijk tegen Geert dat zij zelf de grootste fout gemaakt heeft en dat ze geen excuus zoekt? :-?

Ik vond het in elk geval een geslaagde scène: Marianne en Nancy die samen in de Porto vliegen :lol:
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Christel schreef:Dat het niet bepaald handig was wat Marianne zei, mag duidelijk zijn. :doh:
Maar er zijn wel vaker dingen gezegd die niet zo handig zijn, door iemand die iets te diep in het glaasje heeft gekeken... En dat ze boos is op Rosa, tsja...

En hoezo schuift Marianne alle verantwoordelijkheid van zich af? Ze zei toch duidelijk tegen Geert dat zij zelf de grootste fout gemaakt heeft en dat ze geen excuus zoekt? :-?

Ik vond het in elk geval een geslaagde scène: Marianne en Nancy die samen in de Porto vliegen :lol:
Toen Rosa er nog was was het allemaal haar schuld. Geert: 'De schuld op iemand anders steken, dat heb je altijd al gedaan'.

Ik kan het personage Marianne echt niet meer uitstaan. Zoals ze Rosa behandelde, zoals ze denkt dat de wereld rond haar draait...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Geert is momenteel dan ook niet bepaald de redelijkheid zelve als het om Marianne gaat hè? Begrijpelijk wel, als bedrogen echtgenoot, maar toch... :razz:

En ze behandelde Rosa zo, omdat Rosa vorige week in een vlaag van jaloezie haar neus in Marianne's zaken stak, terwijl je toch zou verwachten dat ze het te druk zou hebben met rouwen om haar zoon. Alleen al de manier waarop ze Kasper's rouwbrieven op tafel smeet...: lekker respectvol!
Ik kan dus niet anders zeggen dan dat ik de dames allebei niet echt goed bezig vind op dat vlak.. ;)
0 x
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

Ik kreeg even het idee dat Marianne ze even niet meer op een rijtje had, haar gedrag is echt onbeschrijvelijk. Wat een afgang voor iemand die zichzelf zo hoog heeft zitten. Enig onredelijk gedrag van Geert en Rosa (welke ik niet echt heb kunnen bespeuren) vallen in het niet bij de misdragingen van Marianne.....
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Tomboy schreef:Ik kreeg even het idee dat Marianne ze even niet meer op een rijtje had, haar gedrag is echt onbeschrijvelijk. Wat een afgang voor iemand die zichzelf zo hoog heeft zitten. Enig onredelijk gedrag van Geert en Rosa (welke ik niet echt heb kunnen bespeuren) vallen in het niet bij de misdragingen van Marianne.....
Dit dus ^^
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1664
x 2569

Bericht door satine »

Christel schreef:Dat het niet bepaald handig was wat Marianne zei, mag duidelijk zijn. :doh:
Maar er zijn wel vaker dingen gezegd die niet zo handig zijn, door iemand die iets te diep in het glaasje heeft gekeken[/i][/b]... En dat ze boos is op Rosa, tsja...

+1
Wat lage en gemene streken betreft, moet Rosa zeker niet voor Marianne onderdoen, integendeel.
Maar nu 'rouwt' ze, dus iedereen heeft met haar te doen.
Ik had weinig medelijden met Rosa gisteren, ze krijgt wat ze verdient.
Deze vete sleept al zoveel jaren aan dat ze niet meer incident per incident kan bekeken worden en als je ziet wat nu de stand is: het blijft gelijkspel.

Niet dat ik daarmee Marianne wil goedpraten, verre van, maar of ze slechter is dan Rosa? Voor mij niet, de spelletjes die Rosa speelt, ook haar eis dat Waldek haar snuiteke zo snel mogelijk moet vergeven en alles vergeten (want dààr draait het om, niets anders - zelfs haar 'verdriet' komt helemaal niet oprecht over, vind ik) zijn er voor mij ook dik over.
De twee 'bitches' zijn aan elkaar gewaagd wat dat betreft. :lol:

Dat Geert daar momenteel anders over denk, kan ik ook begrijpen - maar zelfs een Opperdokter kan zich wel eens vergissen in zijn gekwetstheid, niet? :mrgreen:

En inderdaad Christel, die scène met Nancy erbij (én de fles Port) was zalig! :D
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Het feit dat de wachtkamer vol zat op het moment van Marianne haar "optreden" deed er ook geen goed aan.
De perfecte doktersvrouw ging wel ver buiten haar oevers.
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Ik erger me al een hele tijd (enkele seizoenen) hoe Marianne steeds de doktersruimte betreedt zonder te kloppen want natuurlijk kan ze nooit weten of er al dan niet een patiënt binnen zit. (Ik weet het, het staat in het script.) :razz:
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
fan_van_marianne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door fan_van_marianne »

Gelukkig voor Marianne kan ze nog goed opschieten met haar poetsvrouw :mrgreen:
Samen porto drinken :mrgreen: :mrgreen:

Het grappigste was dat Nancy zei dat ze eigenlijk niet veel verschillen van elkaar.
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
Plaats reactie