Ik denk dat zulke dingen wel meer gebeurt hoor.johan1969 schreef:Wat klopt er niet : Waldek zet de nieuwe muizenvanger (poes) op de keukentafel waar Rosa gerechten bereidt voor de B&B. Heel hygienisch allemaal !
Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
Ilsemieke
- Nog geen rang
Re: Wat er niet klopt in Thuis
0 x
-
Ilsemieke
- Nog geen rang
Gebeuren moest dat zijn natuurlijk. Ik ben al de ganse week zie, 'tis eraan te merken.Ilsemieke schreef:Ik denk dat zulke dingen wel meer gebeurt hoor.johan1969 schreef:Wat klopt er niet : Waldek zet de nieuwe muizenvanger (poes) op de keukentafel waar Rosa gerechten bereidt voor de B&B. Heel hygienisch allemaal !
0 x
-
Nathan
- Nog geen rang
- Contacteer:
-
Rieka
- x 435
Ben benieuwd of Gaia zich hiermee niet zal moeien.Nathan schreef:Toch nog een huisdier in Thuis
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Wat heb jij tegen Gaia ? Ik vind hun niet extreem. Ze zijn gewoon een 'vakbond' voor degenen zonder stem.Rieka schreef:Ben benieuwd of Gaia zich hiermee niet zal moeien.Nathan schreef:Toch nog een huisdier in Thuis
0 x
- Ganja
- Poster rang 3

hi hi ja zoals toen met die visRieka schreef:Ben benieuwd of Gaia zich hiermee niet zal moeien.Nathan schreef:Toch nog een huisdier in Thuis
Ik keek toen nog niet maar ik heb er toen wel over gehoord. Niet te doen
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Waarom ? Een tv-programma heeft een voorbeeldfunctie. Als een visje in een bokaal van 20 cm getoond wordt op tv, denkt iedereen dat dat ok is.
Vissen zijn niet de meest slimme dieren, maar hebben ook eisen qua huisvesting etc.
Vissen zijn niet de meest slimme dieren, maar hebben ook eisen qua huisvesting etc.
0 x
-
Rieka
- x 435
Dit klopt niet!johan1969 schreef:Waarom ? Een tv-programma heeft een voorbeeldfunctie. Als een visje in een bokaal van 20 cm getoond wordt op tv, denkt iedereen dat dat ok is.
0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2

Ik vraag mij af war Jana en Ellen wonen. Precies niet ver blijkbaar als Jana te pas en te onpas bij sanitechniek komt binnenvallen. Raar dat Tibobo en Ellen elkaar dan niet vroeger tegen hebben gekomen.
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
-
pfft
- x 435
hahafan_van_marianne schreef:Ik vraag mij af war Jana en Ellen wonen. Precies niet ver blijkbaar als Jana te pas en te onpas bij sanitechniek komt binnenvallen. Raar dat Tibobo en Ellen elkaar dan niet vroeger tegen hebben gekomen.
0 x
-
Ann+
- x 435
Ze hebben duidelijk geen locatie om te wonen binnen de soap, want anders zouden er daar wellicht ook al scenes zijn opgenomen..
0 x
- Thuisforum
- Administrator

- x 9
- x 63
Is dat iets dat niet klopt?fan_van_marianne schreef:Ik vraag mij af waar Jana en Ellen wonen.
Elk personage heeft zijn eigen topic.
Gaia heeft geen eigen topic, maar daar kan over gepraat worden in het Offtopic-hoekje.
@ Iedereen:
0 x
- Ganja
- Poster rang 3

johan1969 schreef:Waarom ? Een tv-programma heeft een voorbeeldfunctie. Als een visje in een bokaal van 20 cm getoond wordt op tv, denkt iedereen dat dat ok is.
Eerst dit: beste thuisforum ik denk dat dit volgende wat ik nu ga schrijven niet off topic is omdat het gaat over iets wat gebeurde in Thuis - oké het is al een tijd geleden..
@ Johan blijkbaar keek jij toen nog niet naar Thuis want er zat in werkelijkheid helemaal geen vis in die bokaal maar een wortel - maar iedereen dacht dat het een visje was. Dus dit is niet off topic want het was toen dus wat klopt niet : een wortel in een visbokaal
0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2

Als je verpleegkunde studeert aan de hogeschool zal je bij mijn weten NOOIT stage moeten doen in een bejaardentehuis 
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...