Ik had het ook niet over die klant maar over de houding van Toon ten opzichte van Adil. Hij bedoelt het allemaal niet zo slecht, maar ik denk dat Adil het soms wat vervelend vindtCaligula schreef:Er is wel een verschil tussen wat plagen tussen collega's en door een client "verwijfde Marokkaan" naar je hoofd geslingerd krijgen. Beste bewijs is dat Frank en Toon daar direct op gereageerd hebben.
Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Re: Frank Bomans (Pol Goossen)
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
en hopelijk
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
lord F.
- Poster rang 5

Frank kotste wel recht op Luc zijn schoenen. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
ikke
- x 435
Zou hij griep hebben en zo een geldig excuus om aan dat etentje te ontsnappen?
Ik gun hem dat wel, hij toont al voldoende goede wil door getuige te willen spelen...
Ik gun hem dat wel, hij toont al voldoende goede wil door getuige te willen spelen...
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik had in het spoilerfilmpje gezien dat er blijkbaar wat mis was met de spaghetti uit de Frens? Dit had daar zeker mee te maken?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Deze keer was het niet opzettelijk dacht ik. Heeft de Frank ooit geen emmer modder over de Luc zijn trouwkostuum gegooid?lord F. schreef:Frank kotste wel recht op Luc zijn schoenen.
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

verfCaligula schreef:Deze keer was het niet opzettelijk dacht ik. Heeft de Frank ooit geen emmer modder over de Luc zijn trouwkostuum gegooid?lord F. schreef:Frank kotste wel recht op Luc zijn schoenen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

lord F. schreef:verfCaligula schreef:Deze keer was het niet opzettelijk dacht ik. Heeft de Frank ooit geen emmer modder over de Luc zijn trouwkostuum gegooid?lord F. schreef:Frank kotste wel recht op Luc zijn schoenen.
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Hebt ge gisteren niet gekeken? Paulien, Frank, Toon, Tim en Sam lagen allemaal in de lappenmand met een voedselvergiftiging.ikke schreef:Zou hij griep hebben en zo een geldig excuus om aan dat etentje te ontsnappen?
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 982
- x 584
Vond het wel straf dat Frank bijna 24 uur nadat hij die spaghetti had opgegeten die integraal en niet verteerd kon uitkotsen 
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

En het was precies stoemp dat hij uitkotste.martha schreef:Vond het wel straf dat Frank bijna 24 uur nadat hij die spaghetti had opgegeten die integraal en niet verteerd kon uitkotsen
Allez, zo in de vlucht te zien.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

En dan nog goed gemikt op de schoenen van zijn lieve broer! 
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Zou dat niet eerder iets geweest zijn dat hij die dag gegeten had?martha schreef:Vond het wel straf dat Frank bijna 24 uur nadat hij die spaghetti had opgegeten die integraal en niet verteerd kon uitkotsen
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik denk dat zo'n substantie met het blote oog (en dan nog op de TV) moeilijk te analyseren valt.
Ik keek maar even weg, ik begin acuut mee te braken als ik iemand zie kotsen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel,wel zo teer!jessie V. schreef:Ik denk dat zo'n substantie met het blote oog (en dan nog op de TV) moeilijk te analyseren valt.
Nu is Frank wel een zeer stevige gast die ge er zo maar niet onderdoor krijgt met een spaghetti.
0 x
Potentia Principatum