Daar gaat het bij het personage van Eddy ook om natuurlijk, dat hij zo dom is dat hij niet bijleert en illegale activiteiten blijft ondernemen.ranske schreef:Nu had hij 'n serieuse job met zijn maat Frank als loodgieters.Tot hij via louche connecties met valse kranen begon en Frank zover kreeg.
Toen begon de miserie, hoe stom na alles wat hij meemaakte of veroorzaakte zoals je wil.
Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik zie er vooral het grappige van in. Eddy geeft smaak en kleur aan Thuis met zijn uitspraken.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Evaaa
- x 435
Hahahahahaha. "Maakt mijnen zetel niet nat he!"
Maar jongens toch. Geniaal begin van een bevalling
Maar jongens toch. Geniaal begin van een bevalling
0 x
-
Lazylady
- x 435
- doken18
- Poster rang 2

Den Eddy was weer geweldig vandaag.
Die kan zo'n geweldige dingen zeggen en doen
Even rustig om benzine gaan terwijl Femke op de achterbank zit met weeën, dat doet alleen Eddy
Die kan zo'n geweldige dingen zeggen en doen
Even rustig om benzine gaan terwijl Femke op de achterbank zit met weeën, dat doet alleen Eddy
0 x
Fanpagina Myriam Bronzwaar: https://www.facebook.com/MyriamBronzwaarFansite
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Een beetje degoutant, toch wel.doken18 schreef:Den Eddy was weer geweldig vandaag.
Die kan zo'n geweldige dingen zeggen en doen![]()
Zo je stiefdochter in de shit laten is ongezien
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Dat Eddy om benzine gaat en Femke zo achterlaat komt me te ongeloofwaardig over om nog grappig te zijn.
Heeft Eddy nog nooit gehoord van zoiets als een ambulance bellen ?
Heeft Eddy nog nooit gehoord van zoiets als een ambulance bellen ?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Volgens mij heeft hij wel Nancy gebeld, hoe zou die daar anders toevallig op dat moment langskomen met haar brommer? De ambulance was misschien ook onderweg maar de flikken waren eerder. (De flikken zijn alleen eerder als het niet om criminele feiten gaat zoals bij een inbraak, dan eten ze eerst nog frieten om zeker te zijn dat de dieven al weg zijn als ze aan komen)
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Ja, dat zou kunnen, Nancy stond daar wonderwel ineens ook. Dat van die flikken ...

0 x
-
Lazylady
- x 435
Hij heeft Nancy eventjes mooi verdedigd; alleen jammer dat het niet tegen Rosa was!
0 x
-
Evaaa
- x 435
Ik vond hem toch wel heel vrolijk binnenkomen met die ballonnen
Volgens mij is hij toch niet zo rauwig om een halfkleinzoon-en-ook-neefje
0 x
-
Lazylady
- x 435
Nee, die indruk heb ik ook niet, maar nooit gehad omdat Eddy een grote mond, maar uiteindelijk ook een groot hart heeft (gekregen).
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

En het is nog deels door Eddy dat Peter z'n definitieve beslissing genomen heeft. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Crackers
- Poster rang 5

Haha dit is wel een grappige lapsus: rouwig schrijf je hier toch met ou hoor, tenzij je bedoelt dat Eddy zijn kleinkind niet zal slaan zoals hij vroeger wel met Nanske deed, toen was hij wel rauwig als dat woord al bestaatEvaaa schreef:Ik vond hem toch wel heel vrolijk binnenkomen met die ballonnenVolgens mij is hij toch niet zo rauwig om een halfkleinzoon-en-ook-neefje
0 x
-
Evaaa
- x 435
lapsus na de heat of te moment!Crackers schreef:Haha dit is wel een grappige lapsus: rouwig schrijf je hier toch met ou hoor, tenzij je bedoelt dat Eddy zijn kleinkind niet zal slaan zoals hij vroeger wel met Nanske deed, toen was hij wel rauwig als dat woord al bestaatEvaaa schreef:Ik vond hem toch wel heel vrolijk binnenkomen met die ballonnenVolgens mij is hij toch niet zo rauwig om een halfkleinzoon-en-ook-neefje
0 x