Karin Baert (Kadèr Gürbüz)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Ik kan niet wachten tot Karin de knuppel in het hoenderhok gooit :D :dance:
Peter zijn 'perfecte' imago aan diggelen :greetings-clappingorange:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

daffy duck schreef: zo 04 apr 2021, 16:55 Tenslotte zijn zij en Peter nog altijd niet de beste vriendjes denk ik.
Dat is nog zacht uitgedrukt. Hij heeft haar laten royeren. Dat zal zij zeker niet vergeten zijn.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Kiki_Dee schreef: ma 05 apr 2021, 09:29 Ik kan niet wachten tot Karin de knuppel in het hoenderhok gooit
Peter zijn 'perfecte' imago aan diggelen
Ik denk dat hij haar gaat voor zijn.
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 53
x 84

Bericht door catherine »

Ik krijg er de kriebels en koude rillingen van hoe Karin Robin manipuleert en slecht beïnvloedt met zijn omgang met de meisjes Zihame en Britney. Als hij voor één van de twee iets voelt zou hij er gewoon voor moeten gaan, naar zijn eigen gedacht en gevoel.
Moeten ze weer Karin als manipulator en boze heks inzetten, pffff
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

catherine schreef: vr 30 apr 2021, 23:41 ...met zijn omgang met de meisjes Zihame en Britney.
In dit geval had ze het nochtans bij het rechte eind, want de bedoeling van Zihame was toch wel degelijk om Robin belachelijk te maken. Dus dat hij niet verscheen bespaarde hem die toestand. Wat dat betreft lijkt Britney toch veel meer volwassen dan Peeters jr, ze zei "laat het toch zo, die jongen is het niet waard". En gelijk heeft ze. Goed zo Britney :thumbup:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Tiboko schreef: vr 30 apr 2021, 23:58 want de bedoeling van Zihame was toch wel degelijk om Robin belachelijk te maken.
Dat klopt, maar ook dat kwam door Karin, door haar 'goede raad' van aantrekken en afstoten en 'haar jaloers maken door met het vriendinnetje aan te pappen'.
Dankzij Karin heeft Robin Britney gekwetst - en daar volgt dan inderdaad een poging tot wraak op.
Dus Karin als raadgeefster voor verliefde pubers? :nope: :nope: :nope:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef: za 01 mei 2021, 16:11 Dus Karin als raadgeefster voor verliefde pubers?
Helemaal geen goed idee om Karin als raadgeefster te promoten. Tenzij het ironisch/sarcastisch bedoeld is als het om andere raad dan juridische is.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Ik hoop dat ze nu eens écht toont hoe bitchy ze kan zijn en Tompoesje een ultimatum geeft: ofwel zij ofwel de ijspegel.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

heidiw schreef: do 11 nov 2021, 17:13 ofwel zij ofwel de ijspegel.
Had al moeten gebeurd zijn...toen Kobe haar om raad vroeg om Femke te helpen. Dan moest ze al afhaken. Dus nu...voor eens zou het goed zijn dat Karin doorgaat en al haar argumenten en kennis in de schaal gooit!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Vermits Peter weer halftijds bij Tom gaat werken, denk ik dat Karin in "de zaak Kobe" nog weinig kan betekenen. Tenslotte werkt ze zélf ook maar deeltijds meer voor DD & Baert, vermits ze een lesopdracht heeft aanvaard.

Bovendien wil ze liever niet dat Kobe een koppel gaat vormen met Femke, dus waarom zou ze hem net nu gaan verdedigen.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Tiboko schreef: do 11 nov 2021, 17:38 waarom zou ze hem net nu gaan verdedigen.
Omdat het haar zoon is en zij nog altijd aandelen heeft in de zaak terwijl de ijspegel maar een freelancer is die van Tom uit medelijden wat werk krijgt toegeschoven.
1 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Wat kinderachtig nou weer om bij Robin te zitten zeuren om het wachtwoord van Marianne.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

jessie V. schreef: do 11 nov 2021, 21:47 Wat kinderachtig nou weer om bij Robin te zitten zeuren om het wachtwoord van Marianne.
En toch zal ze haar gedacht krijgen. Madam verdraagt niet het woord nee. Met linkse streken zal ze toch haar slag thuishalen! Laag hoor om een kind zo af te chanteren!
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Voor één keer zag ik Karin graag bezig zoals ze zich opstelde voor Femke. Natuurlijk is het ook een beetje zelfvoldoening nadat hij haar bureel innam, nog een vroegere rekening te vereffenen had, Kobe uitsloot, maar toch. Ik hoop dat ze erin slaagt om de hark een hak te zetten!
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Tegelijk zagen we haar ook van haar slechtste kant, door Robin zo te manipuleren dat hij Marianne's paswoord verklapte.

Ik vrees dat het mens weer goed op weg is om iedereen in haar omgeving van zich af te duwen. Goe bezig, Karin.
1 x
Plaats reactie