Ha ha, dat heb ik me ook al zo vaak afgevraagd! Jana's kamer zou de fotostudio worden voor Pauline, maar ooit had Olivia ook een eigen kamer. En wie gebruikt die nu? En die fotostudio is er nooit gekomen. Ik geloof dat Yvette die nog gebruikt heeft.flodderke schreef:Ik vraag me af welke kamer Toon daar eigenlijk betrekt; dus gans die tijd stond er nog een lege kamer beschikbaar ? Klopt die eigenlijk nog, het aantal kamers in het huis ?
Toon Vrancken (Bill Barberis)
- Amiche
- Poster rang 2
Re: Toon Vrancken (Bill Barberis)
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- annekeHU
- Poster rang 4
voor zover ik het juist heb, slaapt Toon in de kamer die eerst van Olivia was.. Die had eerst een eigen kamer, en is pas later bij Lowie ingetrokken.
Dus volgens mij zijn er daar dus ( aan de kant van Lowie) 4 slaapkamers: eentje op de gelijkvloers ( bewoond door Lowie, en 3 boven: eentje voor Jana, eentje waar Toon nu slaapt, eentje van Paulien en Adil.
Aan de kant van Sam weet ik het dus niet, maar ik vermoed dat er daar dus zeker 2 zijn: de kamer van Sam en Tim, en een kinderslaapkamer.
Dus volgens mij zijn er daar dus ( aan de kant van Lowie) 4 slaapkamers: eentje op de gelijkvloers ( bewoond door Lowie, en 3 boven: eentje voor Jana, eentje waar Toon nu slaapt, eentje van Paulien en Adil.
Aan de kant van Sam weet ik het dus niet, maar ik vermoed dat er daar dus zeker 2 zijn: de kamer van Sam en Tim, en een kinderslaapkamer.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Nu vraag ik me toch af wat Toon daar eigelijk nog doet. Zijn ribben en borstkas lijken in orde, zelfs uitgetest door Wendy. Dus Toontje, zou je dan niet beter naar huis gaan en daar rustig slapen of vind je het leuk om iedereen in de gaten te houden?
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
Ik denk dat hij daar nu vooral om die reden zit.Caligula schreef:Nu vraag ik me toch af wat Toon daar eigelijk nog doet. Zijn ribben en borstkas lijken in orde, zelfs uitgetest door Wendy. Dus Toontje, zou je dan niet beter naar huis gaan en daar rustig slapen of vind je het leuk om iedereen in de gaten te houden?

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Niet vergeten dat hij ook de perfecte calmant is voor Hanna ...

0 x
-
- Poster rang 2
Maar men deed toch uitschijnen dat Jana daar pas kon intrekken als Yvette weer weg was, Dus was Olivia toen nog in haar eigen kamer ?annekeHU schreef:voor zover ik het juist heb, slaapt Toon in de kamer die eerst van Olivia was.. Die had eerst een eigen kamer, en is pas later bij Lowie ingetrokken.
0 x
- Prieeltje
- Poster rang 1
Gebruikte Paulien die kamer niet een tijd als fotostudio?
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
-
- Poster rang 2
Ik heb het uitgeplozen dat Yvette eerst in de fotostudiokamer van Paulien zou intrekken, maar dan is besloten dat ze in de kamer van Olivia zou intrekken, en Olivia bij Lowie zou slapen. Dus slaapt Jana nu ook in de kamer van Yvette/Olivia en Toon zou dan in de fotostudiokamer slapen. Ik heb wel niet gehoord dat ze dat hebben overlegd met Paulien.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
En onze Toon maar verder oefenen met Wendy, het gaat steeds beter (met zijn ribben) 

0 x
Potentia Principatum
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Hoezo? Had Jana dan geen eigen kamer?flodderke schreef:Ik heb het uitgeplozen dat Yvette eerst in de fotostudiokamer van Paulien zou intrekken, maar dan is besloten dat ze in de kamer van Olivia zou intrekken, en Olivia bij Lowie zou slapen. Dus slaapt Jana nu ook in de kamer van Yvette/Olivia en Toon zou dan in de fotostudiokamer slapen. Ik heb wel niet gehoord dat ze dat hebben overlegd met Paulien.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Nog geen rang
Jana verbleef toen nog ten huize Bomans. Zij is achteraf terug in het gemeenschapshuis ingetrokken.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ik denk dat Toon nu ongeveer terug naar huis gaat en dat Wendy hem verder "verzorgt"
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 2
Ik vind dat Toon gelijk heeft. Hij ziet Wendy al bijna elke dag, dus waarom nog eens op Valentijn ? Met dat romantisch geleuterl altijd.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Ik vind dat eigenlijk ook wel - Wendy wist op voorhand dat het niks werd met Valentijn, nu doet ze alsof hij haar uren heeft laten zitten wachten links of rechts.flodderke schreef:Ik vind dat Toon gelijk heeft. Hij ziet Wendy al bijna elke dag, dus waarom nog eens op Valentijn ? Met dat romantisch geleuterl altijd.
Misschien valt nu binnenkort haar euro, dat zij meer verwacht van deze 'relatie' dan Toon? *hoopvol*
0 x
-
- Poster rang 5
Mja, dan mag Toon ook wat duidelijker zijn tegen haar.satine schreef:Ik vind dat eigenlijk ook wel - Wendy wist op voorhand dat het niks werd met Valentijn, nu doet ze alsof hij haar uren heeft laten zitten wachten links of rechts.flodderke schreef:Ik vind dat Toon gelijk heeft. Hij ziet Wendy al bijna elke dag, dus waarom nog eens op Valentijn ? Met dat romantisch geleuterl altijd.
Misschien valt nu binnenkort haar euro, dat zij meer verwacht van deze 'relatie' dan Toon? *hoopvol*
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!