Dat vind ik ook - het is niet haar schuld dat ze alles kwijt zijn.nounake schreef: Maar dan kan ze hem beter buitengooien .
Maar nu Peter de nieuwe eigenaar is, ligt de beslissing bij hem of Julia daar (voorlopig) mag blijven wonen of niet.

Dat vind ik ook - het is niet haar schuld dat ze alles kwijt zijn.nounake schreef: Maar dan kan ze hem beter buitengooien .

Hij kan een huurcontract opstellen.satine schreef:Dat vind ik ook - het is niet haar schuld dat ze alles kwijt zijn.nounake schreef: Maar dan kan ze hem beter buitengooien .
Maar nu Peter de nieuwe eigenaar is, ligt de beslissing bij hem of Julia daar (voorlopig) mag blijven wonen of niet.

lord F. schreef:Hij kan een huurcontract opstellen.![]()
Als er ook maar iets van de hoeve van Julia was, had ze ook moeten tekenen voor de overdracht aan Peter. Vermits ze dat niet heeft gedaan, kunnen we dus gerust stellen dat het huis (=de hoeve) volledig van Luc was (en nu van Peter is), dat Luc gewoon in zijn eigen huis woonde en dat ze met scheiding van goederen zijn getrouwd.lord F. schreef:Maar ze zijn intussen getrouwd dus dat huis is nu wellicht voor de helft van haar.Caligula schreef:Hangt er van af of ze dat wel kan hé. Als ik me goed herinner is zij bij Luc komen inwonen.satine schreef:Ze kan even goed hem buiten gooien - hij is tenslotte in de fout gegaan, niet zij.

woondeikke schreef:Woont die nu ook bij Tim en Sam en C°???

Peter heeft het haar idd zo voorgesteld, dus zo zal het wel geschiedenCaligula schreef:Nu kan het ook best zijn dat Julia Luc buitensmijt (was ze mee bezig is dacht ik) en dat Peter en de nieuwe bedrijfsleidster (!) haar in die woonst laten aan een voordelig prijsje (dixit Peter dacht ik) Julia moet natuurlijk ook nog willen met al haar miserie, maar goed,wie weet. Kan ze mss mee gaan fietsen met Toon als die nog eens iets moet organiseren...