Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Mja, en toch...
Ik ben ooit es aan een boete ontsnapt en heb mogen doorrijden omdat ik de agent kende en de week ervoor de muziek had verzorgd in de jubileummis van zijn ouders. Zoiets mag eigenlijk absoluut niet, maar het gebeurt wel. (en in mijn geval, gelukkig maar )
Maar ga je nu een boete geven omdat ze even op het voetpad staat ? Ik denk dat ze je eerder aanspreken en zeggen dat je moet wegrijden, maar een boete geven ?
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Matthi schreef:Maar ga je nu een boete geven omdat ze even op het voetpad staat ? Ik denk dat ze je eerder aanspreken en zeggen dat je moet wegrijden, maar een boete geven ?
Dit is moeilijk, ze stond wel vlakbij een school. Maar het zag er niet naar uit dat kinderen even de weg moeten lopen zeg maar, volgens mij konden ze er gewoon tussen.
Maar er was gelukkig geen controleur.
Er gebeuren wel meer dingen die niet mogen in de horeca
En ik moet zeggen: sinds ik een kat heb, ben ik niet meer ziek geweest!
johan1969 schreef:Wat klopt er niet : Waldek zet de nieuwe muizenvanger (poes) op de keukentafel waar Rosa gerechten bereidt voor de B&B. Heel hygienisch allemaal !
als we dan toch gaan muggen ziften: fout: hij zette de poes niet op de keukentafel hij zette het mandje op de keukentafel met daarin de poesiemoesie
satine schreef:Is dat ook al iets wat niet klopt?
Ik denk dat ik de naam van het topic ga veranderen: Het grote muggezifters-topic.
Er staat hier inderdaad veel zever om maar te zeveren
En verder veel dingen die ik geen eens opmerk