Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Dat denk ik niet.
Frank vraagt: 'ge komt toch?'
Franky antwoordt iets en dan zegt Frank: 'Hoe?'
Franky zegt weer iets en dan Frank: 'Hoe, ge zijt nog niet zeker? Ok, dat versta ik...'
Dat was het gesprek zowat, tot Frank zegt dat iemand anders Franky ook wil spreken, maar daar heeft de halve Amerikaan dan blijkbaar geen tijd voor.
Dus ik denk toch ook eerder dat het gaat over het niet zomaar vrijaf te kunnen nemen.
Dat of Franky heeft zijn slecht nieuws wel heeeeeel snel verteld.
satine schreef:Dat denk ik niet.
Frank vraagt: 'ge komt toch?'
Franky antwoordt iets en dan zegt Frank: 'Hoe?'
Franky zegt weer iets en dan Frank: 'Hoe, ge zijt nog niet zeker? Ok, dat versta ik...'
Dat was het gesprek zowat, tot Frank zegt dat iemand anders Franky ook wil spreken, maar daar heeft de halve Amerikaan dan blijkbaar geen tijd voor.
Dus ik denk toch ook eerder dat het gaat over het niet zomaar vrijaf te kunnen nemen.
Dat of Franky heeft zijn slecht nieuws wel heeeeeel snel verteld.
Ik heb vooral gekeken naar de gelaatsuitdrukking van Frank, en die vertelde mij dat hij slecht nieuws moest aanhoren. Ik ga niet beweren dat ik het niet fout heb.
Maar ja, het feit dat hij weer eens zijn zoon niet gaat zien is voor Frank dan ook slecht nieuws hé ? Hoe zoudt ge zelf zijn ?
Ik geloof echt niet dat er een ander slecht nieuwtje kwam uit de USA .
nounake schreef:Maar ja, het feit dat hij weer eens zijn zoon niet gaat zien is voor Frank dan ook slecht nieuws hé ? Hoe zoudt ge zelf zijn ?
Ik geloof echt niet dat er een ander slecht nieuwtje kwam uit de USA .
Hoe ik zelf zou zijn? Dat doet feitelijk niet ter zake, hé
We zullen wel zien, hé?!
Ja, eigenlijk is 't te hopen dat ik het fout heb en het slechte nieuws is dat Poepie en Tibooke gewoon geen verlof kunnen nemen.
Wel goed van Frank en Toon dat ze die zeveraar op zijn plaats gezet hebben die Adil uitmaakte voor marokkaanse jeannet. Je ziet wat zo een foto kan doen hé. Bravo Lena!
En Sam is ook niet op haar mondje gevallen!
Lazylady schreef:Ah, blijkbaar heb ik nog iets gemist?
goh neen, ze waren er enkel maar over aan het vertellen. Maar t geeft aan dat Adil wellicht niet zal kunnen lachen met het nieuw behangpapier in de Frens.
Idd, en dat dom kieken van een Lena beseft gewoon niet wat voor onheil ze heeft aangericht.
Wel goed dat zowel Frank-Toon als Sam het opnamen voor Adil.
Nu dacht ik ook dat Lena's lover boy er ook niet zo opgezet mee was.
Wacht tot Frank-Toon daar nog een pint komen drinken.
Je moet van die 2 nu geen heiligen maken hé.
Ze hebben het voor Adil opgenomen omdat één van hun klanten hem een verwijfde Marokkaan noemde. Voor de rest hebben ze Adil gans de dag zitten pesten met die cover, dus zij zijn wel de laatsten om Lena aan te pakken over het nieuw behangpapier in de Frens.
In een dorp hier verderop was een man die niet wou deugen. Hij zoop, hij stal , zwierf rond. enz. Mensen van buiten het dorp begonnen hem te belagen, maar de dorpelingen namen hem in bescherming. Ze zeiden: hij is een rotzak, maar het is wel onze rotzak.
M.a.w. Toon en Frank kunnen Adil ermee plagen, maar daarbuiten moet niemand het wagen om iets tegen Adil te doen. Ik denk dat het zo een beetje werkt.
lord F. schreef:Je moet van die 2 nu geen heiligen maken hé.
Ze hebben het voor Adil opgenomen omdat één van hun klanten hem een verwijfde Marokkaan noemde. Voor de rest hebben ze Adil gans de dag zitten pesten met die cover, dus zij zijn wel de laatsten om Lena aan te pakken over het nieuw behangpapier in de Frens.
Pesten is misschien een groot woord, eerder plagen! Probleem is dat Toon nooit weet van ophouden waardoor het plagen idd pesten wordt.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Er is wel een verschil tussen wat plagen tussen collega's en door een client "verwijfde Marokkaan" naar je hoofd geslingerd krijgen. Beste bewijs is dat Frank en Toon daar direct op gereageerd hebben.
Ja, dat 'grapje' van die klant was wansmakelijk! Ik hoop dat Sam die mens een gepeperde factuur stuurt. Tenslotte hebben de werknemers zich moeten verplaatsen en véél tijd verloren door zo'n loser
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.