William Degreef (Luk De Koninck)
- annekeHU
- Poster rang 4
Re: William Degreef (Luk De Koninck)
Hoewel ik het een uitgerekte verhaallijn blijf vinden, ben ik nog altijd ergens nieuwsgierig hoe hieraan een iets of wat geloofwaardig einde kan gebreid worden.. hopelijk zonder doden, maar als er dan toch nog iemand het tijdelijke met het eeuwige moet verwisselen dit seizoen, laat het dan William zelf zijn!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Juist,ik vond het al fijn dat ze de Eddy affaire niet te lang gerokken hebben, kunnen ze nu hetzelfde doen voor de William affaire?
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ben ik nu de enige die niet 100% overtuigd is van de moord-plannen van William?
Hoe makkelijk zou het gisteren geweest zijn om Marianne gewoon onder het mom van 'even rusten' in de auto te duwen en naar huis te rijden?
Waarom doet hij de moeite om langs te gaan bij zijn stiefdochter, die zijn en haar bloed wel kan drinken?
Als Judith er niet was geweest, had hij Ann eerst nog moeten zien te overtuigen dat Marianne geen komedie speelde, dus waarom al die moeite?
Als haar toestand momenteel echt zo slecht is (door zijn toedoen, zoals elders wordt gesuggereerd), waarom dan niet van de gelegenheid gebruik maken en haar thuis een 'natuurlijke' dood laten sterven?
Hoe makkelijk zou het gisteren geweest zijn om Marianne gewoon onder het mom van 'even rusten' in de auto te duwen en naar huis te rijden?
Waarom doet hij de moeite om langs te gaan bij zijn stiefdochter, die zijn en haar bloed wel kan drinken?
Als Judith er niet was geweest, had hij Ann eerst nog moeten zien te overtuigen dat Marianne geen komedie speelde, dus waarom al die moeite?
Als haar toestand momenteel echt zo slecht is (door zijn toedoen, zoals elders wordt gesuggereerd), waarom dan niet van de gelegenheid gebruik maken en haar thuis een 'natuurlijke' dood laten sterven?
0 x
-
- Poster rang 2
Ik vind ook dat hij oprecht lijkt... maar het kan nog alle kanten uit. Een natuurlijke dood laten sterven thuis is wel verdachter dan haar naar het ziekenhuis laten brengen na een confrontatie met Tom en Hélène. Het is mij een raadsel.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Maar als hij echt slechte bedoelingen heeft en met de medicatie van Marianne knoeit, dan komt een opname in het ziekenhuis toch net niet goed uit? 

0 x
-
- Poster rang 2
Inderdaad, dan zou het misschien wel uitkomen bij het onderzoek... misschien toch echte liefde ?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Goh, sommige dingen moeten echt wel specifiek gezocht worden en komen niet aan het licht bij een standaardonderzoek. Ik heb nog altijd het idee dat hij vooral denkt dat het omgekeerde, niet aandringen op dokter en ziekenhuis, hem verdacht zou maken. Vooral omdat hij weet dat Tom hem kost wat kost wil ontmaskeren.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat kan ook natuurlijk - maar in het ziekenhuis zijn pas onderzoeken gebeurd, ik denk wel dat de resultaten daarvan vergeleken worden met de resultaten van de nieuwe onderzoeken die nu waarschijnlijk wel zullen gebeuren?
Als William geknoeid heeft met de medicatie, neemt hij hier toch wel een risico.
En stel dat hij echt bezig is Marianne langzaam het hoekje om te helpen en zij wordt nu een tijd in observatie genomen, dan kan hij achteraf helemaal van voor af aan beginnen?
Als William geknoeid heeft met de medicatie, neemt hij hier toch wel een risico.
En stel dat hij echt bezig is Marianne langzaam het hoekje om te helpen en zij wordt nu een tijd in observatie genomen, dan kan hij achteraf helemaal van voor af aan beginnen?

0 x
- Amiche
- Poster rang 2
Ik vind hem toch nog steeds verdacht. Er bestaan middelen die b.v. het hart kunnen beinvloeden en die niet aantoonbaar zijn, volgens mij. Als hij iets dergelijks al een hele tijd toedient kan het een langaam proces van hartfalen zijn en door met haar te zeulen bij artsen en ziekenhuis komt hij er als liefhebbende echtgenoot vanaf en niet als verdachte. Een langzaamwerkend middel past ook bij een strategie om haar meer en meer om zijn vingers te winden, zodat ze nu haar kinderen heeft afgewezen en al het geld naar hem kan gaan, in ieder geval dat huis in Toscane.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
- x 435
Simpelweg met de medicatie knoeien zou wel heel dom zijn. Je kan ook dingen gebruiken die geen enkele invloed hebben op de waarden die men bij dat standaardonderzoek heeft bekeken en dus bij een nieuw onderzoek zouden vergeleken worden. Herinner je maar dat Mathilde indertijd meerdere mensen heeft vergiftigd zonder dat ook maar enig onderzoek dat aan het licht gebracht heeft. Er is nog steeds niemand in Thuisdorp die weet wat er zij toen heeft uitgespookt. En trouwens, Ann en Tom zijn de enigen die William van kwaad opzet zouden kunnen verdenken. De politie heeft geen weet van zijn geschiedenis. Voor hen heeft hij niets te maken met de dood van Geert en die van Gerard. Hij is enkel een getuige in de zaak van Geert. Aangezien Ann en Tom (en Hélène) niet veel bewijs hebben van William zijn verleden is er niet veel reden waarom de politie hem meteen zou verdenken moest er Marianne iets overkomen.satine schreef:Dat kan ook natuurlijk - maar in het ziekenhuis zijn pas onderzoeken gebeurd, ik denk wel dat de resultaten daarvan vergeleken worden met de resultaten van de nieuwe onderzoeken die nu waarschijnlijk wel zullen gebeuren?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Dat is wat ik bedoel. Er zijn genoeg kruiden en huis-tuin-keukenmiddelen die in bepaalde hoeveelheden toxisch zijn en daar wordt nu niet bepaald naar gezocht zonder enige aanwijzing.tvx1 schreef:Simpelweg met de medicatie knoeien zou wel heel dom zijn. Je kan ook dingen gebruiken die geen enkele invloed hebben op de waarden die men bij dat standaardonderzoek heeft bekeken en dus bij een nieuw onderzoek zouden vergeleken worden.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik denk toch wel dat Tom en/of Ann ervoor zouden zorgen dat Marianne niet zomaar begraven wordt, moest blijken dat ze nu opeens overlijdt.
Kunnen zij niet zelf aandringen op een autopsie, in zo'n geval?
Misschien is William inderdaad wel van plan om Marianne zo subtiel mogelijk de hoek om te helpen, misschien spelen hij en Hélène nog steeds onder 1 hoedje...
Die mogelijkheden sluit ik niet uit.
Ik ben alleen nog niet 100% overtuigd van zijn slechte bedoelingen wat Marianne betreft.
Want William draagt zijn vrouw op handen - zegt Marianne zelf - en toen ze bij Peter was en daarna bij Nancy, vond ik niet dat ze er moe uitzag.
Zij zei op de reactie van Nancy dat het van de reis kwam - dat kan inderdaad best.
Het kan dat William hier de hand in heeft en dat er inderdaad met haar gezondheid geknoeid wordt, de toekomst zal het uitwijzen.
Feit is wel dat als William echt van plan is om Marianne op 1 of andere manier te liquideren, die man een absoluut engelengeduld heeft.
En een 'cool' van hier tot in Tokyo.
Het zolang met Marianne uithouden, zonder zijn geduld te verliezen?
Chapeau!
Kunnen zij niet zelf aandringen op een autopsie, in zo'n geval?
Misschien is William inderdaad wel van plan om Marianne zo subtiel mogelijk de hoek om te helpen, misschien spelen hij en Hélène nog steeds onder 1 hoedje...
Die mogelijkheden sluit ik niet uit.
Ik ben alleen nog niet 100% overtuigd van zijn slechte bedoelingen wat Marianne betreft.
Want William draagt zijn vrouw op handen - zegt Marianne zelf - en toen ze bij Peter was en daarna bij Nancy, vond ik niet dat ze er moe uitzag.
Zij zei op de reactie van Nancy dat het van de reis kwam - dat kan inderdaad best.
Het kan dat William hier de hand in heeft en dat er inderdaad met haar gezondheid geknoeid wordt, de toekomst zal het uitwijzen.
Feit is wel dat als William echt van plan is om Marianne op 1 of andere manier te liquideren, die man een absoluut engelengeduld heeft.
En een 'cool' van hier tot in Tokyo.
Het zolang met Marianne uithouden, zonder zijn geduld te verliezen?
Chapeau!

0 x
-
- Poster rang 2
Het lijkt wel alsof William iets in de waterflessen van Marianne doet, want ze zoemden daar zo raar in op het glas.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Mijn oog viel daar ook op, ja. Maar het bleek gewoon de dop die hij vasthad in dezelfde hand als het glas.flodderke schreef:Het lijkt wel alsof William iets in de waterflessen van Marianne doet, want ze zoemden daar zo raar in op het glas.
0 x
-
- x 435
Ik betwijfel toch of William haar ziek maakt. Wat zou zijn motief dan wel moeten zijn? Ze hebben een contract getekend waardoor William niets meer krijgt als Marianne sterft. Het enige wat hij zou bereiken is zichzelf in de problemen brengen.
0 x