Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
slipstreamdrive
Nog geen rang
x 1

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Bericht door slipstreamdrive »

jessie V. schreef:"handtas gevonden op de weg naar Polen"? Wat is dat voor een super onzin? :roll:
Ze hebben die handtas gevonden op de route die Waldek genomen heeft. Dat hebben ze gisteren gezegd.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, maar waar juist? In Maasmechelen of in Potsdam of in Wiyrzynkzyzie?
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

slipstreamdrive schreef:
jessie V. schreef:"handtas gevonden op de weg naar Polen"? Wat is dat voor een super onzin? :roll:
Ze hebben die handtas gevonden op de route die Waldek genomen heeft. Dat hebben ze gisteren gezegd.
Ze zegden letterlijk: "gevonden op de weg naar Polen"... Ik ben in een lach geschoten. Mijn straat ligt ook op de weg naar Polen. :yup: Ach ja, want als we naar Polen gaan vertrekken we van thuis. :mrgreen:
0 x
slipstreamdrive
Nog geen rang
x 1

Bericht door slipstreamdrive »

ikke schreef:
slipstreamdrive schreef:
Ze zegden letterlijk: "gevonden op de weg naar Polen"... Ik ben in een lach geschoten. Mijn straat ligt ook op de weg naar Polen. :yup: Ach ja, want als we naar Polen gaan vertrekken we van thuis. :mrgreen:
Oké, maar daarmee bedoelen ze "we hebben de route van Waldek naar Polen gereconstrueerd en hebben zo die handtas terugevonden". "Op de weg naar Polen" is gewoon een beetje ongelukkig geformuleerd, iets dat elke normale mens wel eens overkomt vermoed ik.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

slipstreamdrive schreef:
ikke schreef:
slipstreamdrive schreef:
Oké, maar daarmee bedoelen ze "we hebben de route van Waldek naar Polen gereconstrueerd en hebben zo die handtas terugevonden". "Op de weg naar Polen" is gewoon een beetje ongelukkig geformuleerd, iets dat elke normale mens wel eens overkomt vermoed ik.
LOL, dit vind ik geen kwestie van ongelukkig formuleren, ik vind dit onderschatten van de kijkers.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Ja ik ook, net of wij niet weten waar de weg naar Polen is :lol: :mrgreen: :roll:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Enne..."op de weg naar Polen" is toch ook wel een beetje vaag niet? Het is verdomme meer dan 2000km! :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Voor wie houden die ons eigenlijk? Wees dan wat duidelijker dan "Op weg naar Polen"...! :thumbdown: :crazy: :violin:
0 x
NotoriousG
Nog geen rang

Bericht door NotoriousG »

De afleveringen beginnen echt helemaal debiel te worden.
Het mes die overduidelijk zichtbaar aan de Withoeve ligt, de handtas ergens op weg naar Polen, Tim die al jaren een duizendpoot is en de rol van wijkagent, interventie, recherche, ... opneemt. Wie gelooft dit nog allemaal?
De oversekste Tamara die blijkbaar het voorbeeld moet zijn van de jeugd, soms kijk ik precies naar Ketnet.

Het begint allemaal zo extreem te worden.
Ik zie graag de normale gewone verhaallijnen zoals bijvoorbeeld Tom die thuiskomt met Karin na dat event enzo.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

En het verjaardagsfeestje van een kindje dat één jaar wordt mag niet bijgewoond worden door zij n oma omdat die eventjes slachtoffer was van een "gerechterlijke dwaling" ....
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Een hele flauwe aflevering. We zijn weeral niets wijzer geworden ivm Julia
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Te stom voor woorden, nu eindelijk het onderzoek mede door Waldek in een andere richting gestuurd
kan worden nu saboteert Simonne de boel door te zwijgen over die dreiging van Julia. Versta dat niet. :doh:
0 x
Beffie
Nog geen rang

Bericht door Beffie »

Er zijn een twintigtal figuren in Thuis, en daarvan zitten er drie in de gevangenis. Dat is 15%. Daarmee heeft Thuis de grootste concentratie van criminelen ter wereld.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

En aan de "parloir" te zien , zitten ze alle 3 in dezelfde gevangenis . Kunnen misschien een clubje oprichten ?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Wie is de derde?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Plaats reactie