Waarom moet Emma daarvan schrikken? Aan de manier waarop zij het aan Emma verklapte betwijfel ik toch of Renée "misbruikt" is.Lazylady schreef:Misschien omdat ze vorig seizoen misbruikt is?jessie V. schreef:Is onze Emma jaloers?
Emma Van Damme (Elise Roels)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Re: Emma Van Damme (Elise Roels)
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Volgens mij vond ze het al niet zo fijn dat haar beste vriendinnetje verkering heeft met haar broertje, sowieso omdat het haar aandacht van Renée kost, maar ze krijgt ook nog eens informatie over hem te horen die ze eigenlijk niet hoeft te weten.
Normaal hebben beste vriendinnen het daar misschien wel eens over, maar in dit geval kan ik me voorstellen dat het eigenlijk een beetje teveel informatie kan zijn.
Tel daarbij op dat Emma een heel akelige ervaring heeft gehad met Danny, en ik kan me haar geschrokken reactie best voorstellen. Ik denk dat ze gewoon écht even niet nog meer wilde horen...
Normaal hebben beste vriendinnen het daar misschien wel eens over, maar in dit geval kan ik me voorstellen dat het eigenlijk een beetje teveel informatie kan zijn.
Tel daarbij op dat Emma een heel akelige ervaring heeft gehad met Danny, en ik kan me haar geschrokken reactie best voorstellen. Ik denk dat ze gewoon écht even niet nog meer wilde horen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Dat ze wegliep toen Renee over HET begon, kan ik me voorstellen, maar daarvoor kon je ook al merken dat ze besefte dat ze voortaan haar vriendin en haar broer zou moeten delen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Haar jongere broer dan nog wel - iemand waar je op die leeftijd liever niet constant mee op trekt.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ja,maar ondanks alle ruzies heeft ze haar broertje wel altijd verdedigt en vice-versa.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Mij is een situatie bekend van twee dametjes-hartsvriendinnen die achteraf schoonzusjes werden. Prachtig, toch?jessie V. schreef:Dat ze wegliep toen Renee over HET begon, kan ik me voorstellen, maar daarvoor kon je ook al merken dat ze besefte dat ze voortaan haar vriendin en haar broer zou moeten delen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Dat zeker wel, maar dat wil niet zeggen dat een meisje van die leeftijd ALTIJD met haar jongere broer wil optrekken.Caligula schreef:Ja,maar ondanks alle ruzies heeft ze haar broertje wel altijd verdedigd en vice-versa.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Meisjes van die leeftijd vergelijken zichzelf ook snel met iemand anders. Misschien is ze idd een beetje jaloers omdat Renee altijd maar praat over haar broer terwijl het wel haar vriendin is. Het zou kunnen dat ze zich een beetje aan de kant geschoven voelt en daarom wat jaloers reageert.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- x 435
Ik had het over Emma. Misschien ligt het onderwerp gevoelig omdat ze vorig seizoen nog misbruikt is?Captain Cuckoo schreef:Waarom moet Emma daarvan schrikken? Aan de manier waarop zij het aan Emma verklapte betwijfel ik toch of Renée "misbruikt" is.Lazylady schreef:Misschien omdat ze vorig seizoen misbruikt is?jessie V. schreef:Is onze Emma jaloers?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ik heb zo het idee dat als je bij Emma over seks begint alles terugkomt en dat zelfs de "vieze" natuurprenten al te veel zijn.
Als ze dan ook nog hoort dat haar broer seks heeft gehad met haar vriendin is het voor haar gewoon "vies". Emma is niks vergeten denk ik en dat kan ook niet anders.
Als ze dan ook nog hoort dat haar broer seks heeft gehad met haar vriendin is het voor haar gewoon "vies". Emma is niks vergeten denk ik en dat kan ook niet anders.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Zoals ik al dacht dus... Het onderwerp is voor Emma te "vies" en gevoelig (en met reden).
0 x