Ik denk dat Mayra hopeloos en gestoord genoeg is om het kind van haar verkrachter te houden en dat is ook n veel meer aanvaardbare uitleg voor Ann dan die dates ... Hoewel het natuurlijk heel 'ziek' blijft !zanacht schreef:Dan zou hij haar wel in dronken toestand haar achterna gereden hebben want te voet een auto volgen dat lijkt me wel waanzinnig. Zou Mayra nu tevreden zijn als ze nu zou zwanger zijn van haar verkrachter? In ieder geval heeft ze dan wel een goede uitleg deze keer tov Ann. Ik zie dit wel nog gebeuren want het is en blijft een soap.
Mayra Magiels (Muriel Bats)
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Wel, dat vraag ik me nu ook af, want dat lijkt me nu wel heel onwaarschijnlijk. Zou ze nu echt een kind willen die haar telkens zal doen herinneren aan zo'n trauma?
Ze zal het alleszins niet kunnen verbergen voor Ann, wat het weer complexer maakt want die foto's van Nancy kunnen nu weer op een andere manier bekeken worden >> Waldek die Mayra troost omwille van een lastige klant en een dag later wordt ze dan verkracht bij het oppikken van een andere klant. Ann zou wel heel naïef moeten zijn om dat te geloven dat Mayra keer op keer lastig gevallen wordt door al haar klanten.
Vraag me zelfs af of Mayra nog zal willen rijden met de taxi na wat er gebeurt is.
Ze zal het alleszins niet kunnen verbergen voor Ann, wat het weer complexer maakt want die foto's van Nancy kunnen nu weer op een andere manier bekeken worden >> Waldek die Mayra troost omwille van een lastige klant en een dag later wordt ze dan verkracht bij het oppikken van een andere klant. Ann zou wel heel naïef moeten zijn om dat te geloven dat Mayra keer op keer lastig gevallen wordt door al haar klanten.
Vraag me zelfs af of Mayra nog zal willen rijden met de taxi na wat er gebeurt is.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Maar ze zullen toch niet met de auto bij die klant voor de deur zijn blijven staan of ergens in de buurt.
Ik neem dat je dan toch een stil verborgen plekje op zoekt. Waldeck kan echt goed zoeken.
Ik neem dat je dan toch een stil verborgen plekje op zoekt. Waldeck kan echt goed zoeken.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Wacht maar tot Simonne erachter komt. Ik denk dat ze dan mag vertrekken!
0 x
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
Dat was niet echt het adres van die klant, maar een plaats die Mayra had uitgekozen en met de klant afgesproken.jessie V. schreef:Maar ze zullen toch niet met de auto bij die klant voor de deur zijn blijven staan of ergens in de buurt.
0 x
Sanne
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Tsja, ik weet niet... Mayra weet zelf heel goed dat het niet een van haar klanten was die haar heeft aangerand. Ze gooit het daar misschien wel op tegenover Ann, maar ze is toch echt zelf op zoek gegaan naar kerels die het voor haar gevaarlijk maakten, want dat lag op geen enkele manier aan haar werk.lord F. schreef:Wel, dat vraag ik me nu ook af, want dat lijkt me nu wel heel onwaarschijnlijk. Zou ze nu echt een kind willen die haar telkens zal doen herinneren aan zo'n trauma?
Misschien zal ze zich sowieso te slecht voelen om te werken na wat er gebeurd is, maar het taxi rijden op zich zou toch geen probleem moeten vormen lijkt me...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- zanacht
- Poster rang 2

Dat denk ik ook en Simonne zou 100% gelijk hebben want zoiets kan echt niet voor hetzelfde is de naam van de zaak naar de vaantjes.Lazylady schreef:Wacht maar tot Simonne erachter komt. Ik denk dat ze dan mag vertrekken!
0 x
- Sans
- Poster rang 1

Ja ik zie ze er ook wel toe in staat. Kun je zeker niet meer normaal noemen. Het ging zoiezo al té ver.johan1969 schreef:Ik denk dat Mayra hopeloos en gestoord genoeg is om het kind van haar verkrachter te houden en dat is ook n veel meer aanvaardbare uitleg voor Ann dan die dates ... Hoewel het natuurlijk heel 'ziek' blijft !zanacht schreef:Dan zou hij haar wel in dronken toestand haar achterna gereden hebben want te voet een auto volgen dat lijkt me wel waanzinnig. Zou Mayra nu tevreden zijn als ze nu zou zwanger zijn van haar verkrachter? In ieder geval heeft ze dan wel een goede uitleg deze keer tov Ann. Ik zie dit wel nog gebeuren want het is en blijft een soap.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Dat onderzoek in de kliniek op DNA van de verkrachter en Kurt spoorloos.
Spannend en 't zal uitkomen maar Thuis kennende zal dat nog niet voor morgen zijn.
Spannend en 't zal uitkomen maar Thuis kennende zal dat nog niet voor morgen zijn.
0 x
-
ikke
- x 435
Zeker is ze daartoe in staat: en ik denk dat er wel meer mensen niet zouden gaan voor abortusSans schreef:Ja ik zie ze er ook wel toe in staat. Kun je zeker niet meer normaal noemen. Het ging sowieso al té ver.johan1969 schreef:Ik denk dat Mayra hopeloos en gestoord genoeg is om het kind van haar verkrachter te houden en dat is ook n veel meer aanvaardbare uitleg voor Ann dan die dates ... Hoewel het natuurlijk heel 'ziek' blijft !zanacht schreef:Dan zou hij haar wel in dronken toestand haar achterna gereden hebben want te voet een auto volgen dat lijkt me wel waanzinnig. Zou Mayra nu tevreden zijn als ze nu zou zwanger zijn van haar verkrachter? In ieder geval heeft ze dan wel een goede uitleg deze keer tov Ann. Ik zie dit wel nog gebeuren want het is en blijft een soap.
(om andere redenen dan Mayra)=Gelovige mensen, mensen die redeneren: dat kindje kan er niets aandoen... enz....
0 x
-
Summer85
- Poster rang 1

Ja maar hoe gaat ze dat dan uitleggen aan Ann? Kan je toch nog zwanger zijn na gebruik van de morning after pil?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat kan altijd, maar de kans wordt wel vele malen kleiner, zeker als deze snel na de feiten ingenomen wordt (hoe sneller hoe beter)...Summer85 schreef:Ja maar hoe gaat ze dat dan uitleggen aan Ann? Kan je toch nog zwanger zijn na gebruik van de morning after pil?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Ze heeft nu al zo veel gelogen tegen Ann, doen alsof ze die pil pakt, kan er nog maar bij.
Ann gelooft haar liefke toch zonder nadenken...
Ann gelooft haar liefke toch zonder nadenken...
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Mayra is nog gekker dan ik dacht want of het nu een kind is van haar verkrachter dat maakt haar allemaal niet uit als haar kinderwens maar uitkomt om het even welke prijs ze ervoor moet betalen. Hoe ziekelijk kun je zijn? Ze is nog gekker dan Veronique in der tijd want die leed dan nog aan schizofrenie en bij haar is het bij volle verstand, euhh...

0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Mayra is destijds met de naam van Kurt gekomen, als donor. En toen die ( na het uitlekken van de feiten tegen Judith) niet meer wou, heeft ze hem dronken gevoerd en zo een eerste poging gedaan. En nu Kurt haar verkracht heeft, net in haar vruchtbare periode , gaat ze toch geen morning-after pil slikken, zeker...
Alhoewel ze is inderdaad gek genoeg om het kind te willen houden, ook al zou een of andere griezel de verkrachter zijn geweest!
Alhoewel ze is inderdaad gek genoeg om het kind te willen houden, ook al zou een of andere griezel de verkrachter zijn geweest!
0 x