Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
					Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
	Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- 
				Renée
- Nog geen rang
- x 5
- x 36
Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
En dan nog: om geld af te halen met een kredietkaart heb je toch een code nodig? Je zou je toch kunnen afvragen wie die code kende of liet hij ze bij zijn kaart zitten. En onze superflikken kunnen toch ook achterhalen waar dat geld is afgehaald, is dat dan geen belangrijke info? Ze zouden wat meer naar politieseries à la Witse moeten kijken... 

0 x

- 
				Erica
- Nog geen rang
Ik denk dat ik vanaf morgen een stop ga inlassen van een paar weken.Het begint zo langdradig te worden met die twee dorpschampetters.Vandaag toch de hoofdvogel;de procureur belt om te zeggen dat ze de handtas van Julia hebben gevonden.Kan natuurlijk altijd.Maar waar hebben ze die gevonden?Op de weg naar Polen!(Achter de kerk links,tweede rechts en dan altijd rechtdoor,dan kom je in Polen,en daar lag die handtas).Voor wat nemen die ons eigenlijk?

0 x

- 
				Linne
- Poster rang 2 
Ja men is weer aan 't rekken dat het belachelijk wordt. Nu die handtas weer.Pauze inlassen is goed.
Daartegen zal Simonne eindelijk aan de politie gezegd hebben dat Julia haar bedreigde met :
Ik maak u kapot en langs achter verdween wat die bebloede kous in de vuilnisbak kan verklaren.

Daartegen zal Simonne eindelijk aan de politie gezegd hebben dat Julia haar bedreigde met :
Ik maak u kapot en langs achter verdween wat die bebloede kous in de vuilnisbak kan verklaren.
	0 x

- 
				Lazylady
- x 435
Dat Simonne het niet over de dreigementen van Julia heeft gehad snap ik helemaal niet.

0 x

- satine
- Poster rang 5 
- x 1667
- x 2571
En dat niemand er op komt dat eender wie aan die vuilniszak kan?
Ik dacht dat Dieter hem buiten gevonden had, maar zelfs als hij binnen stond - als Angèle langs de achterdeur binnen kan komen als iedereen nog slaapt, dan kan toch iedereen dat?
Jammer dat het een verhaallijn van lange adem is, want het idee op zich vond ik niet slecht.
Nu is het gewoon saai.

Ik dacht dat Dieter hem buiten gevonden had, maar zelfs als hij binnen stond - als Angèle langs de achterdeur binnen kan komen als iedereen nog slaapt, dan kan toch iedereen dat?
Jammer dat het een verhaallijn van lange adem is, want het idee op zich vond ik niet slecht.
Nu is het gewoon saai.
	0 x

- 
				Arciat
- Nog geen rang
Die vuilniszak stond waarschijnlijk op het "koerke" en daar kan idd iedereen iets in droppen.

0 x

- Caligula
- Poster rang 5 
Een beetje rekken kan ik wel hebben maar trop is teveel hé. Gaan ze dat echt nu nooit leren?

0 x

Potentia Principatum

- 
				Panic
- Nog geen rang
Saai saai saai wordt het ... stilaan tijd om een pauze te nemen denk ik  

0 x

- 
				jessie V.
- Poster rang 5 
- x 692
- x 532
"handtas gevonden op de weg naar Polen"? Wat is dat voor een super onzin?  

0 x

- 
				Linne
- Poster rang 2 
Dat Simonne niets zegt over die dreiging wat een heel ander licht op alles zou werpen versta ik niet.
Daar wacht ik nu van meetaf op. Het is onwaarschijnlijk om het op die manier te rekken.
De van zelfmedelijden overlopende oerdomme Simonne is niet langer om aan te zien. 

Toegegeven dat Waldek moeite doet met die briefjes om te kunnen vatten wat er gebeurde.

Daar wacht ik nu van meetaf op. Het is onwaarschijnlijk om het op die manier te rekken.
De van zelfmedelijden overlopende oerdomme Simonne is niet langer om aan te zien.

Toegegeven dat Waldek moeite doet met die briefjes om te kunnen vatten wat er gebeurde.
	0 x

- Caligula
- Poster rang 5 
En Waldek heeft nu plots wel het mes gezien dat Julia hem gaf.

0 x

Potentia Principatum

- satine
- Poster rang 5 
- x 1667
- x 2571
Ik vond het vandaag, sinds lange tijd, een leuke(re) aflevering.
Judith die Charité toch zachtjes in de goede richting duwt.
Renzo en Charité zijn zo schattig samen, hen opnieuw zien opbloeien was fijn.
En of die jongens die spaghetti alleen gemaakt hebben of niet, dat heeft geen belang. 

Toon en Jana die blijkbaar toch op een normale manier met elkaar kunnen omgaan.
Hopelijk blijft het zo, want ik denk wel dat een steun zijn voor mekaar.
Rosa en Marianne zusterlijk hun plannetjes en de resultaten aan het bespreken, met een glaasje porto erbij.
Marianne die Rosa complimentjes maakt, zelfs luistert naar Rosa als die zegt niet overhaast te werk te gaan.
En nog een flesje kraakt om alles samen te vieren...
Wie had dat ooit gedacht?
Ann alleszins niet! 

Sam die bij Simonne langs gaat, om haar moeder een hart onder de riem te steken.
Simonne die buiten verdenking gesteld wordt.
Waldek die zijn puzzel zo goed als af heeft.
Nu de bewijzen nog.
Dit mag van mij wel vaker, wat positiviteit.

Judith die Charité toch zachtjes in de goede richting duwt.
Renzo en Charité zijn zo schattig samen, hen opnieuw zien opbloeien was fijn.
En of die jongens die spaghetti alleen gemaakt hebben of niet, dat heeft geen belang.

Toon en Jana die blijkbaar toch op een normale manier met elkaar kunnen omgaan.
Hopelijk blijft het zo, want ik denk wel dat een steun zijn voor mekaar.
Rosa en Marianne zusterlijk hun plannetjes en de resultaten aan het bespreken, met een glaasje porto erbij.
Marianne die Rosa complimentjes maakt, zelfs luistert naar Rosa als die zegt niet overhaast te werk te gaan.
En nog een flesje kraakt om alles samen te vieren...
Wie had dat ooit gedacht?
Ann alleszins niet!

Sam die bij Simonne langs gaat, om haar moeder een hart onder de riem te steken.
Simonne die buiten verdenking gesteld wordt.
Waldek die zijn puzzel zo goed als af heeft.
Nu de bewijzen nog.
Dit mag van mij wel vaker, wat positiviteit.

0 x

- Caligula
- Poster rang 5 
Een kleine bedenking bij dit alles. Marianne vond het toch nog wel even nodig om tegen Rosa te zeggen dat ze altijd goed komedie heeft weten te spelen.  

En Ann haar gezicht! Ik dacht echt dat ze dacht: ik ben hier op de verkeerde plaats!

En Ann haar gezicht! Ik dacht echt dat ze dacht: ik ben hier op de verkeerde plaats!

0 x

Potentia Principatum

- 
				heidiw
- Poster rang 5 
- x 932
- x 1492
Ik sluit mij aan bij Satine. Rosa en -een eindelijk weer normale strijdlustige Marianne- die samen een fles kraken, het gekonkel van twee jongetjes om hun ouders gelukkig te zien en Charité die eindelijk weer oprecht kan lachen  

En dan inderdaad het gezicht van Ann die er zo ten volle van overtuigd was dat haar moeder het noorden volledig moest kwijt zijn dat ze zelf even het zuiden niet meer wist liggen

En dan inderdaad het gezicht van Ann die er zo ten volle van overtuigd was dat haar moeder het noorden volledig moest kwijt zijn dat ze zelf even het zuiden niet meer wist liggen

0 x

- Caligula
- Poster rang 5 
Ja,Charité en Renzo dat was een mooi moment. En ze verdienen het allebei.

0 x

Potentia Principatum