Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)

Bericht door Tomboy »

Mmm, Tom die ineens wordt neergezet als een player die speelt met de gevoelens van zijn onschuldige stagiaire? Ik geloof dat niet zo.

In het begin was het Lynn die Tom oppikte op een feestje (en ik denk toch niet andersom) en met hem in bed belandde terwijl ze met Bram was.

Op de verjaardag van Sandrientje nodigde Tom Lynn uit, die wimpelt hem af want het was tegen de afspraak dat ze het vrijblijvend zouden houden.

Toen Lynn terugkwam van vakantie reageerde Tom verongelijkt omdat Lynn niet had gereageerd op zijn telefoontjes en tekstberichtjes. Ze had blijkbaar iets leukers te doen daar aan de zonnige playa...

Tom wil Lynn ontslaan, Lynn knippert bevallig met haar wimpers en ze mag blijven.

Lynn komt weer op kantoor werken na haar papers en Tom trekt meteen de champagne tevoorschijn.

Òf dit is weer een staaltje van Thuislogica òf Tom heeft een vertekend zelfbeeld en Peter een vertekend beeld van de situatie tussen Tom en Lynn... :roll:

Ik vind eerder dat Tom als een jong hondje achter Lynn aanloopt en Lynn een bijdehante tante die echt wel weet wat er in de wereld te koop is.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

En jong hondje van 40 jaar, advocaat? Dan is hij nog meer minus dan ik al dacht!
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Tom is een irritante persoon en , sorry voor zijn aanhangers maar als acteur vind ik de man waardeloos : steeds weer dezelfde trekjes en bewegingen met zijn hoofd alsof hij met een chronische "stijve nek" zit .
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Nounake ben je bezig met een battle tegen alle Jenshaters? :boo:

Tom houdt van vrouwelijk "schoon" en dat is niet leeftijdsgebonden. Moet je maar eens opletten hoe mannen kunnen reageren als er iets voorbij komt dat hun hormonen prikkelt :lol:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

nounake schreef:Tom is een irritante persoon en , sorry voor zijn aanhangers maar als acteur vind ik de man waardeloos : steeds weer dezelfde trekjes en bewegingen met zijn hoofd alsof hij met een chronische "stijve nek" zit .
Misschien is het beter voor hem dat hij alleen maar met een stijve nek zit!
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Ik vind hem qua persoonlijkheid in niks lijken op de oude Tom. Oke, mensen worden volwassen en gedrag kan al eens veranderen, maar toch.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Tja dat is een discussie als een bodemloze put. Franky 1 en Franky 2 is precies zo. Ik heb Tom 1 niet gekend dus ik kan er moeilijk over oordelen. In elk geval lijkt zijn gedrag veel op dat van zijn moeder.
0 x

Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Vroeger waren Tom en Marianne tegenpolen, hoewel hij wel altijd haar lievelingetje was...
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Lacrimosa schreef:Vroeger waren Tom en Marianne tegenpolen, hoewel hij wel altijd haar lievelingetje was...
Mensen kunnen veranderen hé, dus ook Tom. :)
Tom 1 was trouwens ook niet altijd een plechtig communicantje.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Kijk, Tom lijkt te gaan geloven dat niet alles vanzelf goedkomt in tegenstelling tot zijn moeder. Zijn moeder gaat er nu al vanuit dat het allemaal goed is gekomen zonder te weten wat de orde van de geneesheren gaat beslissen.
0 x

exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ja,lap Tom heeft het weeral zitten, wel wat door zijn eigen schuld want wat weerhoud hem om met Lynn naar een advocatenreceptie te gaan. Dat loopt daar vol met wettige en onwettige vrouwen! Misschien komt ze wel haar papa tegen.
En de venijnige opmerkingen van zijn kompaan Peter doen er ook geen goed aan natuurlijk. Niet dat ik een grote fan van Tom ben hoor maar toch. Hij gaat in ieder geval iets moeten vinden om Lynneke te paaien.
0 x
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

exsencon schreef:Ja,lap Tom heeft het weeral zitten, wel wat door zijn eigen schuld want wat weerhoud hem om met Lynn naar een advocatenreceptie te gaan. Dat loopt daar vol met wettige en onwettige vrouwen! Misschien komt ze wel haar papa tegen.
En de venijnige opmerkingen van zijn kompaan Peter doen er ook geen goed aan natuurlijk. Niet dat ik een grote fan van Tom ben hoor maar toch. Hij gaat in ieder geval iets moeten vinden om Lynneke te paaien.
Mmm, jaja je lijkt me weleen goeie voor de fanclub... :D

Ik denk dat Tom Lynn wel succesvol zal weten te paaien zoals dat omgekeerd ook al is gebeurd. Ik hoop dat Tom en Lynn een relatie krijgen En Marianne en Ivo ook....dat zal een leuke twist aan de familie Bastiaens geven....
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Tom lijkt Lynn wel leuker te vinden dan dat hij wil toegeven of zie ik dat verkeerd?
0 x

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Kwast schreef:Tom lijkt Lynn wel leuker te vinden dan dat hij wil toegeven of zie ik dat verkeerd?
voor in bed vind haar wel leuk, maar niet als serieuze relatie. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

lord F. schreef:
Kwast schreef:Tom lijkt Lynn wel leuker te vinden dan dat hij wil toegeven of zie ik dat verkeerd?
voor in bed vind haar wel leuk, maar niet als serieuze relatie. :)
Dat weet ik nog zo niet! :think:
0 x
Plaats reactie