tvx1 schreef: ma 18 okt 2021, 18:12
Tim was toch juist diegene die met dat idee om dat huis te kopen op de proppen kwam? Het was Sam die het aanvankelijk niet zag zitten, maar na een rondleiding ginder overstag is gegaan terwijl Tim dan net weer begon te twijfelen toen hij besefte hoe groot dat huis werkelijk is en hoeveel dat zou gaan kosten.
Ik had het ook eigenlijk over het laatste stukje, niet over de hele lijdensweg die eraan vooraf gegaan is. Het is inderdaad al een welles-nietes gedoe tussen die 2 vanaf het begin, of ze dat huis nou wel of niet willen. Maar het kwam er uiteindelijk op neer dat Tim het toch niet zag zitten.
Om over het geld nog maar te zwijgen, want zowel Sam als Tim hebben ergens tussen neus en lippen door wel gezegd dat het veel te duur zou worden voor ze. Alsof zoiets maar een detail is, want dat wordt er dan een beetje tussendoor geprutst en verder niet meer over gesproken, expres heel vaag, zodat ze die koop er nu toch nog een beetje plausibel door kunnen drammen na dat hele dart-fiasco.
Ik weet wel dat ik het in elk geval compleet belachelijk vind dat mensen op zo'n manier een huis gaan kopen.