Tamara Vereken (Tine Priem)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Re: Tamara Vereken (Tine Priem)
De introductie van Tamara in het verhaal doet mij terugdenken aan die "donkergekleurde" secretaresse van Tom. Zelfde gedrag, zelfde stijl, zelfde meelijwekkende argumenten. 

0 x
-
- Poster rang 2
Wat een carrièreswitch, van gehate pestkop naar het populairste meisje van de buurt... in een recordtijd.
0 x
-
- Poster rang 1
En ze wordt als de nieuwe 'Thuisbabe' gebracht blijkbaar,met haar lederen broek en high heels.Wie draagt er nu dat in een cafe m te werken?Om van haar soms diepe decolleté te zwijgen.
0 x
-
- Poster rang 5
Je zou ervan verschieten.RWSBfan schreef:En ze wordt als de nieuwe 'Thuisbabe' gebracht blijkbaar,met haar lederen broek en high heels.Wie draagt er nu dat in een cafe m te werken?Om van haar soms diepe decolleté te zwijgen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inderdaad! Zelfs in jongeren- en studentencafé's.lord F. schreef:Je zou ervan verschieten.RWSBfan schreef:En ze wordt als de nieuwe 'Thuisbabe' gebracht blijkbaar,met haar lederen broek en high heels.Wie draagt er nu dat in een cafe m te werken?Om van haar soms diepe decolleté te zwijgen.
Je trekt geen volk door een non achter je toog te zetten!

0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Ik bertrouw haar nog steeds niet helemaal. Ik denk dat ze toch ergens met Arne samenspant.
0 x
-
- Poster rang 5
Dat zou niet echt logisch zijn.Kiki_Dee schreef:Ik bertrouw haar nog steeds niet helemaal. Ik denk dat ze toch ergens met Arne samenspant.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ze heeft Olivia in het begin een paar keer gewaarschuwd voor Arne.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
Maar ze heeft wel haar kleedje uitgeleend aan Olivia, ( en laat dat nu net heel gemakkelijk los te maken zijn ) bij mij zijn er ook weer twijfels over de goedheid van Tamara hoor.
0 x
-
- Poster rang 5
Ik denk dat geen enkel kleedje een obstakel zou zijn voor Arne.karolien85 schreef:Maar ze heeft wel haar kleedje uitgeleend aan Olivia, ( en laat dat nu net heel gemakkelijk los te maken zijn ) bij mij zijn er ook weer twijfels over de goedheid van Tamara hoor.

0 x
- Seraph
- Poster rang 1
Als Tamara met Arne zou samenspannen, dan zou ze toch geen ruzie met Jessica moeten hebben? Want de laatste twee spanden toch al samen met het nemen van die foto's...
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
-
- x 435
Tamara is volledig afhankelijk van Renzo en de 'Thuiskliek' voor kost- en inwoon. Wat heeft zij te winnen met Olivia het leven zuur te maken? Niets. Dat zou voor haar alle mogelijkheden ontnemen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Dat Olivia in dat kleedje kon ????? Op zicht weegt die toch wel enige kilootjes meer dan de ultra dunne Tamarakarolien85 schreef:Maar ze heeft wel haar kleedje uitgeleend aan Olivia, ( en laat dat nu net heel gemakkelijk los te maken zijn ) bij mij zijn er ook weer twijfels over de goedheid van Tamara hoor.

0 x
-
- Poster rang 2
Tamar heeft twee dezelfde kleedjes in haar kast hangen, een in S en een in L.
0 x