Charité Doumbia (Aïssatou Diop)

Gesloten
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Charité (Aïssatou Diop)

Bericht door Crackers »

Ik geef haar nog het voordeel van de twijfel. Er is op dit moment immers nog geen reden om haar te wantrouwen. Maar ze is wel een beetje heel lief en behulpzaam. In Thuis-middens is dat altijd verdacht. Misschien heeft ze toch iets te verbergen. :denk:

Het zou mij bijvoorbeeld niet verwonderen als ze maar 1 trein nam in plaats van 2 :whistle:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Wat we ook weten over Charité is dat ze niet veel inbeeldingsvermogen heeft. Over dat schilderij : 'zijn dat mensen ? ' Nee hoor dat zijn bomen... 'Wie is Ann en wie is Mayra' dat had ze ook helemaal verkeerd.
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Ik vond dat ook raar dat ze geen mensen herkende en niet zag wie Mayra en wie Ann was. Ik blijf bij mijn vermoeden: ze heeft Asperger, een vorm van autisme.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Soapseut schreef:Ik vond dat ook raar dat ze geen mensen herkende en niet zag wie Mayra en wie Ann was. Ik blijf bij mijn vermoeden: ze heeft Asperger, een vorm van autisme.
??? Op zo'n kindertekening kan je van alles en niets herkennen.
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

ik had het toch direkt gezien zenne. En iets met een hoofd, twee armen en twee benen niet herkennen als mens dan moet je toch bijna blind zijn.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Soapseut schreef:Ik vond dat ook raar dat ze geen mensen herkende en niet zag wie Mayra en wie Ann was. Ik blijf bij mijn vermoeden: ze heeft Asperger, een vorm van autisme.
Als Charité niemand herkende op dat euh... schilderij, kan het gewoon betekenen dat zij op taktvolle en subtiele manier wilde zeggen dat het op niks trok. Geheel ook mijn mening, trouwens.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Captain Cuckoo schreef:
Als Charité niemand herkende op dat euh... schilderij, kan het gewoon betekenen dat zij op taktvolle en subtiele manier wilde zeggen dat het op niks trok. Geheel ook mijn mening, trouwens.
Dat denk ik ook ja. :thumbup: Ik vond het ook niet mooi, maar natuurlijk is alles wat een kind maakt mooi in de ogen van de ouders hé.

Nuja...het komt toch ook vaker voor als je in een museum vlak voor een schilderij staat en er helemaal niets inziet. Pas als je stappen naar achteren zet, kan je er weer wat dingen in herkennen. :yup:

Er valt mij nog niets vreemd op aan charité. Enkel dat ze gelovig is en het misschien financieel niet zo makkelijk heeft waardoor ze zo ver moet reizen. :nope:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Waldek is verliefd op Charité :violin:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Charité stoot Judith van de troon als Thuis-babe. Jana en Olivia tel ik niet mee, dat zijn nog kinderen.
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Judith thuis-babe ? Onze smaak is wel heel verschillend denk ik. En Charité : eerst leek het alsof er iets zou gaan gebeuren tussen haar en Ann, nu lijkt Waldek een kans te maken.

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

johan1969 schreef:Charité stoot Judith van de troon als Thuis-babe. Jana en Olivia tel ik niet mee, dat zijn nog kinderen.
:eek: :eh: :doh: :naughty: :thumbdown:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

eddy en nancy schreef:Judith thuis-babe ? Onze smaak is wel heel verschillend denk ik. En Charité : eerst leek het alsof er iets zou gaan gebeuren tussen haar en Ann, nu lijkt Waldek een kans te maken.

Eddy
Dat lag er gisteren inderdaad vingerdik op.
En haar troeven: zij is vriendelijk, gelovig, heeft een zoontje en is verre van lelijk.
Als zij haar intrede in "Thuis" niet deed om Waldek van een eenzaam bestaan te vrijwaren, dan....
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Ik zie dat eigenlijk wel zitten voor Waldek ja, en dan heeft hij terug een kind. In dat Verbeeck-huishouden paste hij niet meer.
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Heeft zij een man ? Naar wie belde ze toen om het kind op te halen ?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Waldek keek zijn ogen uit zijn hoofd en was blijkbaar wel geïnteresseerd.
Van de kant van Charité heb ik niet veel meer gezien dan vriendelijke beleefdheid.

Degene die ze belde om haar zoontje af te halen kan haar man geweest zijn.
Of haar ex, zus, vriendin, moeder, buurvrouw,... dat was helemaal niet duidelijk.
0 x
Gesloten