Het zou mij bijvoorbeeld niet verwonderen als ze maar 1 trein nam in plaats van 2

??? Op zo'n kindertekening kan je van alles en niets herkennen.Soapseut schreef:Ik vond dat ook raar dat ze geen mensen herkende en niet zag wie Mayra en wie Ann was. Ik blijf bij mijn vermoeden: ze heeft Asperger, een vorm van autisme.
Als Charité niemand herkende op dat euh... schilderij, kan het gewoon betekenen dat zij op taktvolle en subtiele manier wilde zeggen dat het op niks trok. Geheel ook mijn mening, trouwens.Soapseut schreef:Ik vond dat ook raar dat ze geen mensen herkende en niet zag wie Mayra en wie Ann was. Ik blijf bij mijn vermoeden: ze heeft Asperger, een vorm van autisme.
Dat denk ik ook ja.Captain Cuckoo schreef:Als Charité niemand herkende op dat euh... schilderij, kan het gewoon betekenen dat zij op taktvolle en subtiele manier wilde zeggen dat het op niks trok. Geheel ook mijn mening, trouwens.Soapseut schreef:Ik vond dat ook raar dat ze geen mensen herkende en niet zag wie Mayra en wie Ann was. Ik blijf bij mijn vermoeden: ze heeft Asperger, een vorm van autisme.
johan1969 schreef:Charité stoot Judith van de troon als Thuis-babe. Jana en Olivia tel ik niet mee, dat zijn nog kinderen.
Dat lag er gisteren inderdaad vingerdik op.eddy en nancy schreef:Judith thuis-babe ? Onze smaak is wel heel verschillend denk ik. En Charité : eerst leek het alsof er iets zou gaan gebeuren tussen haar en Ann, nu lijkt Waldek een kans te maken.
Eddy