Spoilers 22/6 - 26/6

Gesloten
Barbera
Nog geen rang

Re: Spoilers 22/6 - 26/6

Bericht door Barbera »

Het wordt zeker hommeles met frank en Franky
En Luc op zijn beurt met lowie
En dan komen ze tegen elkaar te staan tijdens de seizoensfinale
Zoals ik reeds al zei, 1 van de spannenste seizoensfinales van allemaal
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Barbera schreef:Zoals ik reeds al zei, 1 van de spannenste seizoensfinales van allemaal
Dat is al elk jaar gezegd, maar dat betekent niet veel meer.
Want onze verwachtingen zijn lang niet elk jaar ingelost.

Dat het opnieuw hommeles wordt tussen Franky en zijn vader is maar moeilijk origineel te noemen.
Luc en Lowie: idem dito.

Gelukkig mogen we nog zelf over oordelen of dit nu de spannendste finale ooit gaat zijn.
Ik geloof er niet meteen in. 8)
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

een brand hebben we ook al gezien... de finale lijkt eerder een soort samenvatting van 20 jaar thuis te worden :lol:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

annekeHU schreef:Het was de eerste spoiler die ik hoorde, en waarvan ik meteen hoopte dat het een vals gerucht was.... niet dus.
Niet dat ik op zich problemen heb met" transgender" zijn, maar ik vind het gewoon niet passen bij Franky.
Eerst hetero, dan homo .. serieus hommeles met Frank .... en nu transgender ... wordt dat weer "hommeles" met Frank?

Het was m.i. beter geweest als ze dat aspect met een totaal nieuw personage lieten gebeuren, volgend seizoen of zo!
Die "hommeles" met Frank voel ik al van ver aankomen. Als reactie vertrekt Franky vermoedelijk sneller dan voorzien terug naar Amerika en komt nooit meer terug. Technisch probleem van gepaste acteur te vinden/maken voor zijn vrouwelijke versie opgelost.
0 x
Barbera
Nog geen rang

Bericht door Barbera »

K de vis, jij hebt bij rechte eind, de rol van Luc bomans is nu even uitgespeeld, dus ze gaan toch ergens een verrassende wending aan verhaal moeten geven, zodat Luc weer zijn rol kan spelen!
Van ZERO to HERO
Lijkt me zeer aannemelijk!
0 x
Barbera
Nog geen rang

Bericht door Barbera »

Er zitten hier echt knappe koppen op dit forum
Jullie zijn geen figurant, maar jullie kunnen zeer goed de waarheid voorspellen!
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Barbera schreef:Ik heb een nieuw onderwerp geplaatst bij speculaties, enkel en alleen over de seizoensfinale
't is nogal lastig speculeren, de diverse spoilers hebben me al te fel beïnvloed :silent:
Wie weet, levert dit jullie nog een rol op als figurant of bij de bedenkers van thuis
ze hebben wel nood aan een nieuwe lichting figuranten precies ;) figuranten die hun mond kunnen houden.... :angel:
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Barbera schreef:K de vis, jij hebt bij rechte eind, de rol van Luc bomans is nu even uitgespeeld, dus ze gaan toch ergens een verrassende wending aan verhaal moeten geven, zodat Luc weer zijn rol kan spelen!
Van ZERO to HERO
Lijkt me zeer aannemelijk!
is dat nu een pure speculatie of een weet je wat er gaat gebeuren... :denk: is me bij jou niet duidelijk of je iets weet als figurante of dat je speculeert in overdrive :denk: hoe kan Luc held worden, door iemand te redden uit de brand, en dan nog bij voorkeur zijn broer, die hem zo haat... Florke draait zich om in haar graf en zag dat het goed was
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

k de vis schreef:ze hebben wel nood aan een nieuwe lichting figuranten precies ;) figuranten die hun mond kunnen houden.... :angel:

dat is de nagel op de kop, k de vis.... maar ja, wat helpen kaars en bril , als de uil niet zien wil?
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Barbera schreef:Er zitten hier echt knappe koppen op dit forum
Jullie zijn geen figurant, maar jullie kunnen zeer goed de waarheid voorspellen!
Sommigen proberen zelfs nog steeds hardnekkig de fel begeerde titel van "Master in de Thuisologie" met bloed zweet een verbannen berichten te verdienen :whistle:
0 x
Barbera
Nog geen rang

Bericht door Barbera »

Het is dan aan jullie om in het andere forum jullie mening te verkondigen hoe met Luc afloopt!
Maar als ik jou reactie lees, k de vis, zou men bij de zender EEN ook vermoedens hebben dat je meer info hebt dan je lief is
Vooral je laatste zinnetje
Het zou idd een zeer mooi eerbetoon zijn aan florke alias de overleden actrice ann petersen, dat in de finale Luc frank alsnog redt
0 x
Barbera
Nog geen rang

Bericht door Barbera »

Want het is toch seizoen 20,he!
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

[/quote]
Barbera schreef:Want het is toch seizoen 20,he!
heb er nooit echt bij stil gestaan, maar het is duidelijk dat de makers dat wel gedaan hebben
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Barbera schreef:Het is dan aan jullie om in het andere forum jullie mening te verkondigen hoe met Luc afloopt!
Maar als ik jou reactie lees, k de vis, zou men bij de zender EEN ook vermoedens hebben dat je meer info hebt dan je lief is
Vooral je laatste zinnetje
Het zou idd een zeer mooi eerbetoon zijn aan florke alias de overleden actrice ann petersen, dat in de finale Luc frank alsnog redt
Da's toch al lang niet speciaal meer. Die twee broers hebben toch al meer dan eens elkaars bloed gered. Zo heeft Frank Luc eens gered van een bende huurlingen van Ben Dewitte (en Isabel) en heeft Luc eens Franky's leven gered, om een paar voorbeelden nemen. En Luc die eerst Frank de kop inslaat met een fles om dan twee weken later diens leven te redden zou ik eerder belachelijk dan "ontroerend" vinden.
0 x
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

Ik zie het belachelijke daar niet van in.

Iemand zijn leven redden is een heldendaad, maar je vijand zijn leven redden is helemaal al heroïsch.

Luc is pientere kerel, dus Luc weet ook dat hij door zoiets terug in gratie kan komen bij de mensen, want iemand die zijn vijand redt, dat kan toch geen door en door slechte mens zijn.

Resultaat Luc wordt zijn daden vergeven en draait weer mee in thuis.
0 x
Gesloten