William Degreef (Luk De Koninck)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: William Degreef (Luk De Koninck)
Maar waarom moet die man nu persé iets doen in de zin van oplichten, bedriegen, vader,oom of wat dan ook te zijn?
Laat de man rustig terug naar Toscane gaan al of niet met Marianne.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Maar ja ! Nu is er eindelijk eens iemand "normaal" in dat dorp ....Caligula schreef:Maar waarom moet die man nu persé iets doen in de zin van oplichten, bedriegen, vader,oom of wat dan ook te zijn?
0 x
-
- x 435
Dat... is een speculatie...nounake schreef:Maar ja ! Nu is er eindelijk eens iemand "normaal" in dat dorp ....Caligula schreef:Maar waarom moet die man nu persé iets doen in de zin van oplichten, bedriegen, vader,oom of wat dan ook te zijn?

Maar inderdaad, het moet niet altijd iemand zijn met een zwart kantje.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Het rare is dat je dat zwarte kantje gewoon verwacht, gezien alle andere zwarte kantjes. Maar dat is natuurlijk niet juist.
Laten we hem de kans geven om een goed mens te zijn. (al ben je in Thuis als goed mens al gauw het slachtoffer van de een of ander
)
Laten we hem de kans geven om een goed mens te zijn. (al ben je in Thuis als goed mens al gauw het slachtoffer van de een of ander

0 x
-
- x 435
Het is niet onze schuld dat we zitten te wachten op een verborgen kant van William, hé?!jessie V. schreef:Het rare is dat je dat zwarte kantje gewoon verwacht, gezien alle andere zwarte kantjes. Maar dat is natuurlijk niet juist.
Laten we hem de kans geven om een goed mens te zijn. (al ben je in Thuis als goed mens al gauw het slachtoffer van de een of ander)

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Nee, hoor! Die zwarte kantjes zijn er overal in Thuis, dus William zal er ook wel een hebben 

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ik wacht op de wildste speculaties!
Mij lijkt het nog altijd een serieuze man, maar nu is het idd een Thuis-man...
Het enige wat we weten is dat hij een villa in Toscane heeft (dus wel wat middelen) en dat zijn vrouw overleden is.

Het enige wat we weten is dat hij een villa in Toscane heeft (dus wel wat middelen) en dat zijn vrouw overleden is.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Oh, maar voor mijn part hoeft het niet altijd sex en drugs en een XL-portie bloedvergieten te zijn om mijn aandacht vast te houden. Misschien ligt de “functie” van personage William in een totààl andere richting.
Efkes spontaan naar de passende rubriek gaan om dit toe te lichten.
Efkes spontaan naar de passende rubriek gaan om dit toe te lichten.

0 x
-
- Nog geen rang
Het hangt een beetje scheefCaligula schreef:Belangrijke vraag: wat vinden jullie van het nieuwe schilderij van William/Marianne?

0 x
-
- Poster rang 1
- Caligula
- Poster rang 5
Zeg, er zijn niet alleen in Thuis zwoele stemmen hé!Lolplayer schreef:Iemand met zo'n zwoele stem kan toch niet slecht zijn.

Nu is die William mss wel het geschikte personage voor Marianne om het verleden een beetje opzij te schuiven.
We kunnen alleen maar hopen, zwoele stem of niet, dat hij daarin slaagt. Een zware opgave als je het mij vraagt.
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Mja, en vooralsnog maakt hij daar sowieso niet zoveel werk van, eigenlijk.Caligula schreef:Zeg, er zijn niet alleen in Thuis zwoele stemmen hé!Lolplayer schreef:Iemand met zo'n zwoele stem kan toch niet slecht zijn.![]()
Nu is die William mss wel het geschikte personage voor Marianne om het verleden een beetje opzij te schuiven.
We kunnen alleen maar hopen, zwoele stem of niet, dat hij daarin slaagt. Een zware opgave als je het mij vraagt.
Als ik hem was, dan had ik haar gisteren toch op z'n minst eerst even gevraagd of die broche wel o.k. is, ook al komt hij uit de "prutscollectie" van Mayra...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5
Toch vraag ik me af wat die William in Marianne ziet hoor. Ik weet wel dat hij vroeger smoorverliefd was op haar (tja, liefde is blind) maar nu. Wat hij op korte tijd van haar gezien heeft zou me toch tot nadenken stemmen. Maar nee, hij pint de broche er op (Blankenberge of Benidorm,het maakt niet uit) en daar gaan we weer.
William, man je zou toch beter moeten weten.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
Toen Marianne gisteren vroeg aan William of hij die broche aan Rosa gegeven had dacht ik toch even dat ze heeeel fout bezig was.Caligula schreef:Toch vraag ik me af wat die William in Marianne ziet hoor. Ik weet wel dat hij vroeger smoorverliefd was op haar (tja, liefde is blind) maar nu. Wat hij op korte tijd van haar gezien heeft zou me toch tot nadenken stemmen. Maar nee, hij pint de broche er op (Blankenberge of Benidorm,het maakt niet uit) en daar gaan we weer.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!