Het grote SPECULATIE-topic van seizoen 20

Gesloten
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Het grote SPECULATIE-topic van seizoen 20

Bericht door k de vis »

tvx1 schreef:Als Odette in het ziekenhuis opgenomen is, is het niet meer dan logisch dat hij daar ook naartoe is. Dan "zit zijn taak er niet op" en zou hij zeker niet naar huis zijn gegaan.
hij is daar om z'n moeder te helpen bij haar dagtaken, die kan ze niet meer uitvoeren omdat ze last had aan haar heup. laat ons veronderstellen dat ze die dag opgenomen werd voor de operatie. Geert zal mee zijn naar het ziekenhuis, dit kan verklaren dat hij niet bereikbaar is (gsm moet afliggen in ziekenhuis). eens opgenomen kan hij er voor kiezen toch in de ardennen te blijven om haar te bezoeken bijvoorbeeld, of hij kan z'n taak als volbracht beschouwen nu ze in het ziekenhuis is en niet veel meer kan doen voor haar. Emma kan hem echter ook naar huis gelokt hebben met zo'n telefoontje vanaf haar zolder (onder dwang van Gui Tarstar uiteraard)
Als Gui Tarstar een GPS-verklikker zou gaan steken zijn, dan zou hij het precieze adres van Odette moeten weten.
dat is niet moeilijk te achterhalen voor een politieagent, me dunkt
Dat Emma wist dat Geert naar de Ardennen was zou Emma heel misschien wel kunnen geweten en verteld hebben
,
daar ga ik idd van uit
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

1. Tegenwoordig mag je de GSM heus wel gebruiken in een ziekenhuis.
2. We hebben nooit gezien dat Emma onder dwang getelefoneerd heeft.
0 x
Potentia Principatum
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Caligula schreef:1. Tegenwoordig mag je de GSM heus wel gebruiken in een ziekenhuis.
akkoord, maar niet overal in het ziekenhuis mag die opstaan. was ook maar een piste. kan ook onderweg geweest zijn, en handsfree bellen zal Geert wel nog niet kennen. soit, met zijn onbereikbaarheid willen de makers Geert wellicht gewoon beetje extra verdacht maken....
2. We hebben nooit gezien dat Emma onder dwang getelefoneerd heeft.
nee, dat is speculatie langs mijn kant.... ik kan het simpelweg niet anders verklaren dat ze daar een gsm toestel tot haar beschikking heeft gekregen (die kan toch niet op zolder gelegen hebben, en waarom zo'n korte belletje???).... hopelijk krijgen we veel flash backs te zien van dit alles
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

GSm-en kan echt overal nu in een ziekenhuis,ook op intensieve (verandering van de frequenties)
En speculeren mag je uiteraard, dit is het topic hé!
Maar ik kan het alleen maar herhalen: die tf van Emma blijft raar.
0 x
Potentia Principatum
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Ik denk dat Emma heeft gebeld met de telefoon van Gui Tarstar, op een moment dat die even niet in de buurt was. Maar die kwam terug en zag wat Emma aan het doen was, waarop het gesprek dus plots wordt afgebroken.
0 x
Sanne
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Sanneke schreef:Ik denk dat Emma heeft gebeld met de telefoon van Gui Tarstar, op een moment dat die even niet in de buurt was. Maar die kwam terug en zag wat Emma aan het doen was, waarop het gesprek dus plots wordt afgebroken.
Dat lijkt me ook het meest plausibele.
Ik hoop wel dat ze dat verhaal van Guitarstar in het volgende seizoen in een stroomversnelling steken. Er is nu al vanalles gespeculeerd en gedaan. De fun is er wel af voor mij :razz:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Maar Emma zat daar wel opgesloten en we hebben daar niemand bij gezien. Ok, dat wil niet perse zeggen dat er niemand was,maar toch.
Ze heeft wel de mogelijkheid gehad om te telefoneren en het leek me niet onder dwang.
Dan zou de man in kwestie plots moeten gedacht hebben:verdomme ik heb die griet daar opgesloten met een tf, niet echt een meesterbrein hé.
0 x
Potentia Principatum
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Misschien was het helemaal niet de bedoeling dat die telefoon daar nog lag en kwam Gui Tarstar daarom terug en moest Emma dus plots stoppen met bellen.

In ieder geval kan de politie nu uitzoeken van in welke omgeving Emma gebeld heeft en met welke telefoon. Maar stel dat Danny Gui Tarstar is, dan gaat die dat vast proberen tegen te houden of proberen wat tijd te rekken. Of Emma snel ergens anders naartoe brengen, want hij weet wanneer ze Gui Tarstar op het spoor zijn...
0 x
Sanne
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Als het ook maar Danny is(wat ik sterk betwijfel) gaat hij zich dan toch wel erg moeten spoeden hé? En dat nog buiten zijn diensturen. Want als ze ook maar een spoor van hem hebben dan is hij klos hé.
0 x
Potentia Principatum
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Zoals hier al eerder gezegd, denk ik ook dat Emma de telefoon van Gui Tarstar bemachtigd heeft omdat hij die daar heeft laten rondslingeren. Hij beseft dat Emma niet meer zo meegaand is als in het begin en sluit haar daarom op. Toen ze belde naar Judith zat ze volgens mij nog niet opgesloten, want ze zat in een soort living (als ik me het goed herinner), die opsluiting, in iets wat op een slaapkamer lijkt, zal haar "straf" geweest zijn.
0 x
Afbeelding
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Poolaapje schreef:Zoals hier al eerder gezegd, denk ik ook dat Emma de telefoon van Gui Tarstar bemachtigd heeft omdat hij die daar heeft laten rondslingeren. Hij beseft dat Emma niet meer zo meegaand is als in het begin en sluit haar daarom op. Toen ze belde naar Judith zat ze volgens mij nog niet opgesloten, want ze zat in een soort living (als ik me het goed herinner), die opsluiting, in iets wat op een slaapkamer lijkt, zal haar "straf" geweest zijn.
dat is inderdaad een optie dat ze dat telefoontje doet als ze nog niet opgesloten zit, hoewel dat van de locatie niet echt af te leiden is vind ik : al ziet locatie 1 er iets properder uit dan locatie 2, maar je ziet wel dezelfde baksteen (living vs zolder?). op locatie 1 hangt er iets raar aan de muur
Afbeelding
Afbeelding
maar ze kijkt idd beetje onrustig rond terwijl ze belt. misschien heeft ze op dat moment door dat Gui Tarstar z'n bedoelingen niet zo goed zijn (Danny zenuwachtig thuis gekomen na z'n shift) en wil ze nog stiekem bellen. Gui komt binnen ziet haar bellen en weet dat dit het moment is dat hij haar moet opsluiten? ik veronderstel dan wel dat dit de hoofdgsm niet is van Gui, maar eerder een toestel dat daar lag om zaakjes mee te doen die het daglicht niet mochten zien.... maw, dat nummer gaat niks opleveren, een preciese locatie gaan ze ook niet kunnen traceren, wel kunnen ze zien met welk zendmast de gsm verbonden was, dus men kan weten in welk gebied ze ongeveer zit (toevallig zal de woning van Danny in dat gebied liggen, maar dit gaat uiteraard nog niet meteen uitkomen, immers is Danny op dit moment totaal geen verdachte. vermoedelijk zal het Tim zijn die ooit eens alle eindjes aan elkaar zal knopen nav raar gedrag van zijn collega)

hiermee kan ik m'n verregaande speculatie van het gedwongen laten bellen laten varen (oef). wel vermoed ik dat Geert ondertussen terug thuis is (en mogelijk is hij het die dat accident voorheeft), dus als ze bemerken dat die telefoon van Emma niet uiit de ardennen kwam gaat dit hem wellicht nog verdachter maken. mogelijk zullen ze hem echter nog niet meteen kunnen ondervragen moest hij bv in coma liggen na z'n accident
0 x
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1
x 2
x 1

Bericht door GroteThuisfan!!! »

Stan out zich volgend seizoen?
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

en begint een relatie met de nieuwe Franky? Beetje incest er bovenop.
0 x
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1
x 2
x 1

Bericht door GroteThuisfan!!! »

Incest? Franky en Stan zijn wel geen familie, hé!
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Inderdaad, ik zat twee begrippen door elkaar te verwarren. Pedofilie moest het zijn.
Moderator bericht:
Dit soort 'speculaties' horen eerder thuis in het 'Fantasie-topic' :roll:
0 x
Gesloten