Rosa zal dus al op vrij jonge leeftijd mama geworden zijn. Was ze dan een tienermoeder? Is daar ooit iets van gezegd geweest?
Peggy is 38. Rosa was maar zeventien toen ze Peggy kreeg. Dat is tijdens het eerste seizoen eens vermeld geworden.hannanaske schreef:Rosa is gisteren 55 geworden. Ik vermoed dat Peggy iets jonger is dan de actrice zelf, al kan ik het me maar moeilijk voorstellen dat Peggy nog maar 30 jaar moet voorstellen.![]()
Rosa zal dus al op vrij jonge leeftijd mama geworden zijn. Was ze dan een tienermoeder? Is daar ooit iets van gezegd geweest?
Haja, Frank had eens met het jonge zusje van z'n vrouw naar bed geweest.tvx1 schreef:Peggy is 38. Rosa was maar zeventien toen ze Peggy kreeg. Dat is tijdens het eerste seizoen eens vermeld geworden.hannanaske schreef:Rosa is gisteren 55 geworden. Ik vermoed dat Peggy iets jonger is dan de actrice zelf, al kan ik het me maar moeilijk voorstellen dat Peggy nog maar 30 jaar moet voorstellen.![]()
Ze heeft al die maanden dat zij ondergedoken zat in Luxemburg er van geleefd. Heeft zij verteld aan Tom en Judith en Hélène kennende zal zij niet in een krot hebben gezeten.Soapseut schreef:Ik vraag mij af waar de erfenis van Geert dan wel naartoe zal gaan. Hélène heeft hem vermoord, dus ik veronderstel dat zij haar recht op dat geld verliest? Tenzij bewezen wordt dat het een ongeluk was, omdat ze Marianne wilde doodprikken...? Als dat bewezen wordt, behoudt zij dan haar recht op die erfenis?
Ik weet niet hoe dat zit juridisch. Maar Geert had geen kinderen of andere erfgenamen meer. Zijn dochter is dood, zijn moeder nu ook... Wie krijgt dat geld dan als Hélène het niet krijgt?
Awel, de ex-man van Hélène die zij samen met William vermoord heeft.Jules schreef:Kan iemand mij helpen: wie is Gerard? Waarschijnlijk iemand uit de "bekentenissen" van William aan Marianne maar ik heb daar een stuk van gemist denk ik. Dus, wie is of was dat, en wat is er met hem gebeurd?
Wow!!! Da's nog geen kattenpis... Bedankt voor de info Lord F. !lord F. schreef:Awel, de ex-man van Hélène die zij samen met William vermoord heeft.Jules schreef:Kan iemand mij helpen: wie is Gerard? Waarschijnlijk iemand uit de "bekentenissen" van William aan Marianne maar ik heb daar een stuk van gemist denk ik. Dus, wie is of was dat, en wat is er met hem gebeurd?
Die haar sloeg enzo wat die moord dan moet rechtvaardigen.
Dus de vader van Kurt en grootvader van Stan en Emma.lord F. schreef:Awel, de ex-man van Hélène die zij samen met William vermoord heeft.Jules schreef:Kan iemand mij helpen: wie is Gerard? Waarschijnlijk iemand uit de "bekentenissen" van William aan Marianne maar ik heb daar een stuk van gemist denk ik. Dus, wie is of was dat, en wat is er met hem gebeurd?
Die haar sloeg enzo wat die moord dan moet rechtvaardigen.