Adil Bakkal (Nawfel Bardad-Daidj)
- smurfin
- Poster rang 2
Re: Adil (Nawfel Bardad-Daidj)
Ik vind het eigenlijk nog wel een schattig koppeltje. Maar 'k had het wel niet verwacht. En Toon heeft mss wel iets te hard gepusht, maar 't resultaat is leuk, hè. 

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
-
- Poster rang 5
Adil is ook wel een speciaal geval. Blijkbaar is ie beschaamd omwille van z'n afkomst dat hij Paulien zolang mogelijk van z'n moeder en broertje wil weghouden.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
-
- x 435
Maar hij mag wel precies seks hebben voor het huwelijk... Ik denk niet dat Adil zo'n strikte moslim is zoals Mo vroeger was 

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Maar zijn moeder is het misschien wel? En wil liever dat haar zoon een Moslim-meisje kiest? 

0 x
-
- x 435
Zolang Paulien zich bekeert zal dat wel geen probleem zijn zeker.satine schreef:Maar zijn moeder is het misschien wel? En wil liever dat haar zoon een Moslim-meisje kiest?

0 x
-
- Nog geen rang
Ja, da is goed gevonden... Da zou echt wel een goede verhaallijn kunnen worden.. En veel discussies kunnen vormentvx1 schreef:Zolang Paulien zich bekeert zal dat wel geen probleem zijn zeker.satine schreef:Maar zijn moeder is het misschien wel? En wil liever dat haar zoon een Moslim-meisje kiest?

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Steenpuin schep je toch niet uit een kruiwagen in zo'n grote afvalzak? Zo kan je uren bezig blijven. Ofwel doe je het onmiddellijk in zo'n zak en vervoer je daarna de zak met de kruiwagen naar de camionette ofwel kieper je het uit de kruiwagen in de zak die de ander (Frank) openhoudt. Nu heb je dubbel werk. Het eerst in de kruiwagen doen en het dan nog eens overscheppen in een zak. Of denk ik te veel na als ik naar soaps kijk? 

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 5
Ja.Crackers schreef:Steenpuin schep je toch niet uit een kruiwagen in zo'n grote afvalzak? Zo kan je uren bezig blijven. Ofwel doe je het onmiddellijk in zo'n zak en vervoer je daarna de zak met de kruiwagen naar de camionette ofwel kieper je het uit de kruiwagen in de zak die de ander (Frank) openhoudt. Nu heb je dubbel werk. Het eerst in de kruiwagen doen en het dan nog eens overscheppen in een zak. Of denk ik te veel na als ik naar soaps kijk?

0 x
-
- Poster rang 4
Ja en je bent niet de enigelord F. schreef:Of denk ik te veel na als ik naar soaps kijk?

0 x
-
- Poster rang 5
Euh, dat was Crackers die dat zei hé.ranske schreef:Ja en je bent niet de enigelord F. schreef:Of denk ik te veel na als ik naar soaps kijk?

0 x
-
- Poster rang 4
Sorry lord F.
Nu leest Crackers het wel, en dat je niet zoveel nadenkt tijdens soaps
Dat lukt me doorgaans ook maar niet wanneer de ergernis te groot is

Dat lukt me doorgaans ook maar niet wanneer de ergernis te groot is

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ik begrijp dikwijls niks van wat Adil zegt : hij spreekt veel te snel en binnensmonds .
0 x