Geen digicorders te programmeren dus.
Wittekerke
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: wittekerke
Bwa, niet erg. Alle series die ik volg stoppen er even mee net voor ik op reis vertrek. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Crackers
- Poster rang 5

Wanneer tot wanneer ga je op reis, naar waar en met wie? 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
deborah1
- Nog geen rang
- x 7
-
lord F.
- Poster rang 5

hola, lichte paniek?Crackers schreef:Wanneer tot wanneer ga je op reis, naar waar en met wie?
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
klopt niet.deborah1 schreef:Wittekerke is een reeks die ze in elke vakantie vervangen door films.
tot nu was dit enkel zo in de kerstvakantie, al sinds ze het zijn gaan uitzenden
vorige zomer liep het gewoon door, of het de zomer daarvoor al liep weet ik niet. tis in elk geval de eerste zomer dat ze het onderbreken
0 x
- Seraph
- Poster rang 1

Misschien wordt het nog wel in een deel van de vakantie uitgezonden. Oké eigenlijk wel handig voor de reizen, want vijf tot tien afleveringen in één weekend kijken zou me wel gek maken.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
-
deborah1
- Nog geen rang
- x 7
Dit jaar werd het ook onderbroken in de paasvakantie.Duimelijntje schreef:klopt niet.deborah1 schreef:Wittekerke is een reeks die ze in elke vakantie vervangen door films.
tot nu was dit enkel zo in de kerstvakantie, al sinds ze het zijn gaan uitzenden
vorige zomer liep het gewoon door, of het de zomer daarvoor al liep weet ik niet. tis in elk geval de eerste zomer dat ze het onderbreken
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

En het zijn afleveringen van 50 minuten!Spoed schreef:Misschien wordt het nog wel in een deel van de vakantie uitgezonden. Oké eigenlijk wel handig voor de reizen, want vijf tot tien afleveringen in één weekend kijken zou me wel gek maken.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582
ik rouw ook niet. Het is de eerste keer dat ik Wittekerke zie en vind de lopende verhaallijnen wel goed. Er zit meer vaart in dan in het begin
En hier ook : vrijdag vertrekken op reis voor 3 weken dat ging 15 afleveringen programmeren worden, wanneer ging ik die bekijken ? Bij mij zijn er wel reeksen die ik volg die gewoon doorlopen (op vijf TV dus wijvenreeksen
)
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
ja, daar heb je gelijk bedenk ik me nudeborah1 schreef:Dit jaar werd het ook onderbroken in de paasvakantie.Duimelijntje schreef:klopt niet.deborah1 schreef:Wittekerke is een reeks die ze in elke vakantie vervangen door films.
maar dat was toen ook de eerste keer...
en ik was nog wel zo zeker van mijn gelijk
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Sporadisch zit er wel een goed stuk in.martha schreef:ik rouw ook niet. Het is de eerste keer dat ik Wittekerke zie en vind de lopende verhaallijnen wel goed.
Piet Piraat met potentieproblemen die z'n vrouw het bed laat delen met z'n beste vriend... En dan vinden wij sommige situaties in Thuis wat vergezocht.
En Sneyers z'n dubbelgangerverhaal was nog magerder dan het Manfred-verhaal in Thuis.
Wel jammer dat ik nog even zal moeten wachten om te weten te komen hoe Luk en Debbie nu een koppel gaan worden, maar kom.
0 x
-
Glenny
- Poster rang 1

-
lord F.
- Poster rang 5

-
deborah1
- Nog geen rang
- x 7
Bij de start van het nieuwe seizoen.Glenny schreef:ik heb uit goede bron vernomen dat de afleveringen worden hervat vanaf 24/08 :V
0 x
- Seraph
- Poster rang 1

Omg, ik mis Wittekerke zo hard!
Wittekerke heeft zo'n bepaalde sfeer, die geen enkele andere serie heeft.
Trouwens, de nieuwe achtergrondmuziek die gebruikt werd in de laatste afleveringen van juni maakten het trouwens nog spannender! Ben benieuwd hoe het verder afloopt met de organendief, maar ook Dirk en zijn schijnhuwelijk. En ook natuurlijk de man van Celine, want daar komt volgens mij ook nog veel verhaal in.
Haha, en natuurlijk Frank en die vrouw dat profiteert.
Wittekerke heeft zo'n bepaalde sfeer, die geen enkele andere serie heeft.
Trouwens, de nieuwe achtergrondmuziek die gebruikt werd in de laatste afleveringen van juni maakten het trouwens nog spannender! Ben benieuwd hoe het verder afloopt met de organendief, maar ook Dirk en zijn schijnhuwelijk. En ook natuurlijk de man van Celine, want daar komt volgens mij ook nog veel verhaal in.
Haha, en natuurlijk Frank en die vrouw dat profiteert.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.