Kazàn 'Kasper' Adayef (Matthias Van de Vijver)

Gesloten
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Re: Kazàn 'Kasper' Adayef (Matthias Van de Vijver)

Bericht door jessie V. »

Waarom was Waldeck ineens zo wantrouwend en ging het ook ineens over drugs? Heb ik even iets gemist?
Hij weet toch niks van alles wat wij weten? Hij heeft toch niet gezien wat Femke daar kwam doen? Waarom denkt hij dan aan drugs?
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

jessie V. schreef:Waarom was Waldeck ineens zo wantrouwend en ging het ook ineens over drugs? Heb ik even iets gemist?
Hij weet toch niks van alles wat wij weten? Hij heeft toch niet gezien wat Femke daar kwam doen? Waarom denkt hij dan aan drugs?
Volgens mij heb je niets gemist en zowel dan heb ik het ook gemist :mrgreen:
Ik weet ook niet hoe hij erop gekomen is dat het over drugs ging.
Misschien......vanuit de stelling dat als je kinderen raar doen (of gedrags veranderingen hebben) dan zitten ze aan de drugs!! Allee dat zeggen ze hé ...
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

volgens mij heeft Waldek gewoon alle feiten op een rijtje gezet ( het rare gedoe van Kasper, die deur die altijd op slot is, dat afgebroken telefoongesprek, Kasper die dat zogenaamde stalken niet wil aangeven, Femke op de kamer bij Kasper, misschien de 50 euro die uit Rosa 's portefeuille verdwenen is...) en tot de ontdekking gekomen, dat er drugs in het spel zouden kunnen zijn...
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik vind het maar een raar kereltje. Het leek even alsof hij echt hart had voor zijn familie maar volgensmij gaat het hem daar helemaal niet om. Hoe komt hij eigenlijk aan dat spul? Wat een ongelofelijke slappe smoes eigenlijk, logisch dat Waldek dat niet gelooft.....
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Kwast schreef:Ik vind het maar een raar kereltje. Het leek even alsof hij echt hart had voor zijn familie maar volgensmij gaat het hem daar helemaal niet om. Hoe komt hij eigenlijk aan dat spul? Wat een ongelofelijke slappe smoes eigenlijk, logisch dat Waldek dat niet gelooft.....
Pure paniek waarschijnlijk, dat Waldek opeens in die taxi kwam zitten. Als je op zo'n moment iets moet bedenken zal het meestal maar een slappe smoes zijn. ;)
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

Ann+ schreef:volgens mij heeft Waldek gewoon alle feiten op een rijtje gezet ( het rare gedoe van Kasper, die deur die altijd op slot is, dat afgebroken telefoongesprek, Kasper die dat zogenaamde stalken niet wil aangeven, Femke op de kamer bij Kasper, misschien de 50 euro die uit Rosa 's portefeuille verdwenen is...) en tot de ontdekking gekomen, dat er drugs in het spel zouden kunnen zijn...
Wanneer heeft Kasper geld uit de portefeuille van Rosa genomen? Want dat heb ik precies toch even gemist... Ik zal beter moeten gaan opletten, want ik heb wel alle afleveringen gezien... Iemand die mij even wat meer uitleg wil geven?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Duimelijntje schreef:
Ann+ schreef:volgens mij heeft Waldek gewoon alle feiten op een rijtje gezet ( het rare gedoe van Kasper, die deur die altijd op slot is, dat afgebroken telefoongesprek, Kasper die dat zogenaamde stalken niet wil aangeven, Femke op de kamer bij Kasper, misschien de 50 euro die uit Rosa 's portefeuille verdwenen is...) en tot de ontdekking gekomen, dat er drugs in het spel zouden kunnen zijn...
Wanneer heeft Kasper geld uit de portefeuille van Rosa genomen? Want dat heb ik precies toch even gemist... Ik zal beter moeten gaan opletten, want ik heb wel alle afleveringen gezien... Iemand die mij even wat meer uitleg wil geven?
Op een gegeven moment was er niemand in de keuken. Kasper kwam wat te drinken halen, zag de portemonnee van Rosa op het aanrecht liggen, en heeft daar €50,- uitgehaald. Dat was afgelopen donderdag, zie de snapshots... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

Christel schreef:
Duimelijntje schreef:
Op een gegeven moment was er niemand in de keuken. Kasper kwam wat te drinken halen, zag de portemonnee van Rosa op het aanrecht liggen, en heeft daar €50,- uitgehaald. Dat was afgelopen donderdag, zie de snapshots... ;)
Dankjewel voor de uitleg Christel! Ik heb het nu ook gezien in de snapshots (ik zal twee dagen achter met snapshots kijken, foei aan mezelf ;-) )
Het straffe is dat mijn man en ik de aflevering samen bekeken hebben en het geen van beiden gemerkt hebben... Nu ja, ik luister meestal meer dan ik kijk, en dan mis je dus blijkbaar soms één en ander..
Gelukkig zitten hier genoeg attente kijkers!
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ik dacht hij gele briefjes aan het pikken was maw briefjes van €200,-
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Zou die ex van Kasper echt bestaan ? :denk:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Duimelijntje schreef:Dankjewel voor de uitleg Christel! Ik heb het nu ook gezien in de snapshots (ik zal twee dagen achter met snapshots kijken, foei aan mezelf ;-) )
Het straffe is dat mijn man en ik de aflevering samen bekeken hebben en het geen van beiden gemerkt hebben... Nu ja, ik luister meestal meer dan ik kijk, en dan mis je dus blijkbaar soms één en ander..
Gelukkig zitten hier genoeg attente kijkers!
Da's graag gedaan hoor! Heel begrijpelijk dat je dat gemist hebt, het was ook tussen neus en lippen dat ze dat lieten zien. Die snapshots zijn niet alleen super leuk, maar alleen al daarom ook soms heel erg handig... ;)

En ik dacht toch ook dat het om €50,- gaat, maar ik kan me vergissen natuurlijk :denk:

Wat de ex van Kasper betreft; dat verhaal heeft hij volgens mij echt helemaal van A tot Z verzonnen. Er zijn in elk geval geen redenen om te denken dat hij ook maar enigzins met liefdesverdriet of een stalkend vriendinnetje bezig is hè? :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

martha schreef:Zou die ex van Kasper echt bestaan ? :denk:
Volgens mij niet. Hij gebruikt die leugen om de boel te verdoezelen denk ik.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik denk het ook, of ze bestaat wel maar we zullen haar nooit te zien krijgen. Zoals de vriendin van Gert in Samson en Gert.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Amai Kasper, nooit gedacht dat die zo'n broekie zou geweest zijn. :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=TTrmsdIP77g
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Wat je dus nooit moet doen bij een urinetest is de persoon die moet plassen alleen laten. Zelfs al sta je er bij, dan kunnen ze
de zaak nog bedonderen, als je niet goed op let.
0 x
Gesloten