Cois

Gesloten
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Mario schreef:
Mieke schreef:Cois is toch ook dominant :wink:

"allez angeleke masseert mij nog es ne keer" :lol:
ja, en die manier, dat heeft iets van: ik ben de baas :roll:
straks ga ik hier nog denken dat je dat serieus bedoeld. :D
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
ThomSten
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

Bericht door ThomSten »

Wa ne lomperik!
Met een schoen op zijn slapende voet slaan...
0 x
~°Val°~
Nog geen rang

Bericht door ~°Val°~ »

Cois vond gisteren zijne 'slapende voet' precies belangrijker dan te horen da ij een luxeappartement (of korting op whatever) krijgt :? Daar moede toch Cois voor hete zenne! :P
0 x
*Feel The Joy*Afbeelding
Essa
Nog geen rang

Bericht door Essa »

Jawadde, nu zijn ze er toch echt slapstick van aan het maken hoor. Dat voorstukje voor volgende week met Cois en Angele is er zwaar over voor mij
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

Ik vind da ook! Zo overdreven en nie echt realistisch! Alsof mensen als Cois en Angèle zomaar met drugs beginnen voor een beetje rugpijn! Da werner en renzo gebruiken, ok, da past nog binnen het verhaal en bij hun imago, maar cois en angèle? Nee, das er over!
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Misschien wilde Angele al langer eens experimenteren of heeft ze reeds ervaring? In elk geval, Cois laat zich doen dus ook weer wat dit betreft.
0 x
willem93
x 435

Bericht door willem93 »

Het gaat precies slecht met thuis...dat ze cois en angele al aan de drugs gaan zetten.
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

t fragmentje voor volgende week is misschien wat uit z'n context gehaad ? :D
Enfin, ze doen dat wel meer in die filmpjes : iets suggereren dat dan uiteindelijk helemaal anders is. :)
0 x
Be there at ten.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

frank schreef:t fragmentje voor volgende week is misschien wat uit z'n context gehaad ? :D
Enfin, ze doen dat wel meer in die filmpjes : iets suggereren dat dan uiteindelijk helemaal anders is. :)
Ik denk dat niet, aangezien Angele vrijdag al met die joint aan kwam zetten... Ze zullen die dus echt wel aan het oproken zijn in dat voorfilmpje.
Ik vind het nogal vreemd en overdreven eigenlijk dat "het halve dorp" ineens aan de joints zit. :? Het lijkt inderdaad wel wel een epidemie! :lol:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Valda
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Valda »

Luc schreef:Misschien wilde Angele al langer eens experimenteren of heeft ze reeds ervaring? In elk geval, Cois laat zich doen dus ook weer wat dit betreft.
Misschien dat Angèle het in haar jongere jaren nog gedaan heeft en nu eens de kans zag om het nog eens te doen... Zo onrealistisch lijkt me dat nu ook weer niet...
0 x
tomorrow is another day...
darling
Nog geen rang

Bericht door darling »

Valda schreef:
Luc schreef:Misschien wilde Angele al langer eens experimenteren of heeft ze reeds ervaring? In elk geval, Cois laat zich doen dus ook weer wat dit betreft.
Misschien dat Angèle het in haar jongere jaren nog gedaan heeft en nu eens de kans zag om het nog eens te doen... Zo onrealistisch lijkt me dat nu ook weer niet...
Tot een week geleden zou ik ook zeggen dat het onrealistisch was, maar toen was ik op een familiefeest en was er daar een nicht van mijn vader die aan het vertellen was dat ze voor haar 50ste verjaardag 2 joints gekregen had, en dat ze die toch wel eens zou willen proberen roken (maar niet alleen).
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

darling schreef: dat ze voor haar 50ste verjaardag 2 joints gekregen had,
Ook een raar verjaardagscadeau :? maar inderdaad, er zijn er meer dan je denkt vaak.
Laatst gewijzigd door Luc op ma 14 nov 2005, 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

het zou over experimentele medicatie gaan zie ik net in de samenvatting, dus je kan er misschien nog iets van leren ? ;)
Op voorschrift kan je trouwens cannabis verkrijgen bij je dokter naar t schijnt.
0 x
Be there at ten.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

frank schreef:het zou over experimentele medicatie gaan zie ik net in de samenvatting, dus je kan er misschien nog iets van leren ? ;)
Op voorschrift kan je trouwens cannabis verkrijgen bij je dokter naar t schijnt.
Dat kan inderdaad, als pijnbestrijding. Maar dan moet je toch wel serieus iets makeren hoor! Voor hoofdpijn of iets dergelijks krijg je dat niet mee.. :wink:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Christel schreef:
frank schreef:het zou over experimentele medicatie gaan zie ik net in de samenvatting, dus je kan er misschien nog iets van leren ? ;)
Dat kan inderdaad, als pijnbestrijding. Maar dan moet je toch wel serieus iets makeren hoor! Voor hoofdpijn of iets dergelijks krijg je dat niet mee.. :wink:
Nee, maar Angèle heeft het ook niet van de dokter gekregen hé. ;)
0 x
Be there at ten.
Gesloten