Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Crackers schreef:Ja maar toch met die chocolade ook al.
Zeg helaba braaf heee
en moest ge het echt weten hoe het zat zou je dat niet zeggen
Hoezo waarom niet?
En je bent off topic aan het gaan.
Ik vind Tom tof.
Euhhhh doh jij ging off ik antwoord gewoon
Ik vind Tom niet zo tof maar hij mag er wel zijn
Hij was wel tof toen hij nog met Bianca was en vooral toen hij vreemd ging met Peggy
niet dat ik achter vreemd gaan sta absoluut niet Maar toen was Tom toffer dan nu
Crackers schreef:Ja maar toch met die chocolade ook al.
Zeg helaba braaf heee
en moest ge het echt weten hoe het zat zou je dat niet zeggen
Hoezo waarom niet?
En je bent off topic aan het gaan.
Ik vind Tom tof.
Euhhhh doh jij ging off ik antwoord gewoon
Ik vind Tom niet zo tof maar hij mag er wel zijn
Hij was wel tof toen hij nog met Bianca was en vooral toen hij vreemd ging met Peggy
niet dat ik achter vreemd gaan sta absoluut niet Maar toen was Tom toffer dan nu
Tom vindt dat hij goed gehandeld heeft. Hup, Peggy in de therapie. "Ja, het helpt, hoor!
En als het nou maar snel opschiet".....En hij denkt erbij: dan ben ik van het hele gedoe van "het gaat niet goed met Peggy" af. Hij vindt het allemaal heel vervelend; voor zichzelf.
Toen Tom nog met Bianca was en hij vreemd ging met Peggy was hij veel beter te doen, en toen dacht ik nog ja Tom en Peggy passen wel goed bij elkaar. Maar nu heb ik zo iets van dat em maar terug naar Bianca gaat want amai mijn voeten dien gast Echt ne pap vent eigelijk die zijn reactie op Marianne en haar snode plannetjes ivm Robin hoe hij daar op reageerd zo van oh heilige mama die mijn leven maakt
Allee ik zal hier nog wat tegen mezelf zeveren vermits er hierboven na mij niemand hier meer iets gepost heeft
Tom is goe bezig (sarcasme druipt van mijn snoetje)
Nu heeft hij de aanzet gegeven voor het verdwijnen van zijn zoontje uit zijn leven.
Hij beseft maar half waar aan hij en zijn lieve mammie zijn begonnen
Dat komt niet goed...
Ganja schreef:Allee ik zal hier nog wat tegen mezelf zeveren vermits er hierboven na mij niemand hier meer iets gepost heeft
Tom is goe bezig (sarcasme druipt van mijn snoetje)
Nu heeft hij de aanzet gegeven voor het verdwijnen van zijn zoontje uit zijn leven.
Hij beseft maar half waar aan hij en zijn lieve mammie zijn begonnen
Dat komt niet goed...
Mja, mss wint hij deze keer wel en vertrekken Mo en Bianca uit frustratie naar Marokko om een nieuw leven te beginnen ofzo.
Maar hij wil z'n kind maar om de 2 weken zien zeker?
Zijn jullie allemaal haters van gescheiden vaders met een kind? De vader heeft ook nog rechten hoor? Vind je het normaal misschien dat Bianca weigert om HUN kind mee te geven met Tom? Terwijl dat wel in een notariële akte vastgelegd is?
Als Tom niets doet blijft Bianca met zijn voeten spelen.
En dan zijn Mo, Bianca en Jenny hier het slachtoffer in dit verhaal? Ocharme Tom had wel gelijk toen hij zei Robin gaat naar Venetië zonder dat ik iets weet en Robin mocht niet mee met mij... hij heeft toch ook zijn rechten?
Elke vader die van zijn kind houdt zou precies hetzelfde doen als de moeder de bitch begint te spelen en zelf haar eigen wetten stelt zonder rekening te houden met de andere ouder.
De zwangerschap van Bianca heeft Tom toch nooit geboeid? Hij vond het maar een lastige bijkomstigheid.
Maar nu Marianne 'haar kleinzoon' in co-ouderschap bij haar wil, is Tom weer de marionet.
Hij heeft nog niks gedaan voor Robin - je kan je dan ook afvragen of hij de vader is of de verwekker.
Ik vind wel dat Bianca naar Tom had mogen sms-en of bellen om hem te verwittigen dat ze nog in Venetië waren, ipv dit aan Jenny over te laten.
Voor de rest blaast Tom wel heel hoog van de toren: normaal gesproken waren ze terug geweest en was het bezoek gewoon doorgegaan, maar dat kon nu niet wegens panne van het vliegtuig.
Je kan ook overdrijven in je eisen - Bianca gaat en staat waar ze wil, zolang ze de bezoekregeling respecteert.
Want what's next? Bianca die naar Tom belt om te vragen of Robin een propere pamper mag of niet?
En dat ze Robin vorige week niet aan een duidelijk geagiteerde Tom meegaf vind ik niet helemaal ok, maar ik begrijp haar houding wel - tov Peggy EN tov Robin was het toen geen geschikt moment.
Het siert Bianca dat tenminste ZIJ nog rekening houdt met Peggy, terwijl die door haar eigen vriend een mes in de rug gestoken wordt, omdat die mama ter wille moet zijn en geen rekening wil houden met de gevoelens van Peggy.
Altijd gedacht dat Tom een De Decker was, maar dat is hij niet - hij is zelfs geen Bastiaens, hij is een zielig manneke dat zich nog altijd door zijn moeder laat commanderen.
Crackers schreef:@ imseha neen ik voel mij niet persoonlijk aangevallen want ik ben geen vader laat staan een die eerst zijn (ongeboren) kind langer dan een jaar in de steek laat.
Hier had ik over gelezen maar je zegt het zelf: hij laat zijn kind eerst een halfjaar in de steek en als mams met de zweep klapt, dan doet Tom een kunstje.