Die zullen wel heel high vliegen danlord F. schreef:voorlopig zijn het de vogeltjes die er even van kunnen profiteren.

Die zullen wel heel high vliegen danlord F. schreef:voorlopig zijn het de vogeltjes die er even van kunnen profiteren.
wel met blikschade als gevolgLazylady schreef:Heel goed Waldek. Hij neemt zijn verantwoordelijkheden als vader.
Vind ik ook niet kunnen, Roza zal het toch wel te weten komen.Crackers schreef:wel met blikschade als gevolgLazylady schreef:Heel goed Waldek. Hij neemt zijn verantwoordelijkheden als vader.![]()
ofwel doet hij iets en betrekt er ook Rosa bij ofwel doet hij niets, maar zo tussen de twee in...
Ik snap vooral niet waar Waldek mee bezig is, en ik vind het ook ontzettend sneu voor Rosa trouwens. Waarom mag zij niet weten wat er met Kasper aan de hand is?Rieka schreef:Vind ik ook niet kunnen, Roza zal het toch wel te weten komen.Crackers schreef:wel met blikschade als gevolgLazylady schreef:Heel goed Waldek. Hij neemt zijn verantwoordelijkheden als vader.![]()
ofwel doet hij iets en betrekt er ook Rosa bij ofwel doet hij niets, maar zo tussen de twee in...
Waarover heb je het? Geld van Franky en Tibo??jessie V. schreef:Waldeck is zich in de nesten aan het werken. Dat geld van Franky en Tibo aan Franky geven, dat moet een keer uitkomen. En er komt nog meer, want de lening is nog niet afbetaald, zoals we gezien hebben. Wanneer gaat hij Rosa inlichten? Als het geld van Franky en Tibo is "kwijtgeraakt"? Dan kan hij waarschijnlijk ook naar zijn 50.000 euro fluiten.
Wat ik daar gisteren toch niet zo goed aan snapte was dat ze dat geld zomaar aan Waldek gaven.jessie V. schreef:Waldeck is zich in de nesten aan het werken. Dat geld van Franky en Tibo aan Franky geven, dat moet een keer uitkomen. En er komt nog meer, want de lening is nog niet afbetaald, zoals we gezien hebben. Wanneer gaat hij Rosa inlichten? Als het geld van Franky en Tibo is "kwijtgeraakt"? Dan kan hij waarschijnlijk ook naar zijn 50.000 euro fluiten.
Correctie: Kasper.jessie V. schreef:Waldeck is zich in de nesten aan het werken. Dat geld van Franky en Tibo aan Franky geven, dat moet een keer uitkomen. En er komt nog meer, want de lening is nog niet afbetaald, zoals we gezien hebben. Wanneer gaat hij Rosa inlichten? Als het geld van Franky en Tibo is "kwijtgeraakt"? Dan kan hij waarschijnlijk ook naar zijn 50.000 euro fluiten.