Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
CursorX schreef:Iets wat mij toevallig opviel. De aflevering waar Franky naar het voetbal ging met zijn vader (ik weet nu niet precies of het nu was of in de middagafleveringen) had Franky een sjaal aan met met de kleuren van Anderlecht, en ik denk dat ze toen zelfs in het stadion gefilmd hebben.
De aflevering vandaag supportert Frank op tv duidelijk voor KRC Genk, dat kan toch niet zomaar ongestraft, overlopen van club?
CursorX schreef:Iets wat mij toevallig opviel. De aflevering waar Franky naar het voetbal ging met zijn vader (ik weet nu niet precies of het nu was of in de middagafleveringen) had Franky een sjaal aan met met de kleuren van Anderlecht, en ik denk dat ze toen zelfs in het stadion gefilmd hebben.
De aflevering vandaag supportert Frank op tv duidelijk voor KRC Genk, dat kan toch niet zomaar ongestraft, overlopen van club?
Tenzij ze bij Thuis visionair zijn dat Barda deze zomer voor Anderlecht zal tekenen?
wat eigenlijk niet juist is in thuis is , dat het het in de strenge winter van dit jaar nog altijd zomer was in de buitenscène's.
Ik weet niet of dat al gezegd was maar voor de rest is thuis gewoon de beste serie die ik ken
Zo'n 10 jaar geleden was er vaak reclame op de Vlaamse radio en tv voor het interimbureau Interlabor en ene Suzanne kwam daar altijd in voor. Ben jij Nederlands(e) mss ?
Luc schreef:Zo'n 10 jaar geleden was er vaak reclame op de Vlaamse radio en tv voor het interimbureau Interlabor en ene Suzanne kwam daar altijd in voor. Ben jij Nederlands(e) mss ?
Die was ik al helemaal vergeten. Maar nu je het zegt.
Paulien zat bij Bram die op zijn beurt bij Franky zat.
Katrien zat boven bij Tim.
Jens kan niet bij Paulien en Katrien binnen als zij er niet zijn en zat waarschijnlijk bij Fien.
Julia zat bij Serge en heeft zich volgepropt met chocolade en andere vunzigheid.
Waar komen al die lege pizzadozen in het appartement van Julia dan vandaan?
Wie blijft er over als er geen sporen van inbraak zijn?