Mayra Magiels (Muriel Bats)
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)
Zal niet meer lang duren tot we 2 nieuwe koppels hebben. Ik gok op 3 weken.
Guy & Nancy
Mayra & Ann
Guy & Nancy
Mayra & Ann
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
-
- Poster rang 5
Zoveel hier die Guy en Nancy een koppel zien worden.
Ik had toch de indruk dat Guy zich te pletter aan het generen was met Nancy haar speech.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Amiche
- Poster rang 2
Ja, ik zie Guy en Nancy ook niet echt samen. Er is toch een groot verschil in achtergrond. Hoe lief en aandoenlijk Nancy kan zijn, ze blijft een simpele ziel en die Guy is dan toch een complexer persoon. Denk niet dat hij daarop zit te wachten. Bovendien wil hij echt met Mayra het vuurtje weer opstoken. Wat is zij dan een tut om hem zo onaardig te behandelen! En als dat is omdat ze gevoelens voor Ann heeft, dan is ze een nog grotere tut om Ann zo raar te behandelen. Er zit volstrekt geen logica in haar reakties naar beiden. Op dit moment kan ik absoluut geen sympathie voor haar opbrengen en mij ook niet in haar inleven.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad, daar sluit ik me volledig bij aan... Ik vind Mayra maar een vervelend type.Amiche schreef:Er zit volstrekt geen logica in haar reakties naar beiden. Op dit moment kan ik absoluut geen sympathie voor haar opbrengen en mij ook niet in haar inleven.
En Nancy & Guy zou ik ook maar een vreemde combinatie vinden trouwens. Guy lijkt mij overigens ook niet de minste interesse in Nancy te hebben...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
Mayra is gewoon in de war denk ik. Bewijst haar reactie van vandaag ook weer.Christel schreef:Inderdaad, daar sluit ik me volledig bij aan... Ik vind Mayra maar een vervelend type.Amiche schreef:Er zit volstrekt geen logica in haar reakties naar beiden. Op dit moment kan ik absoluut geen sympathie voor haar opbrengen en mij ook niet in haar inleven.
En Nancy & Guy zou ik ook maar een vreemde combinatie vinden trouwens. Guy lijkt mij overigens ook niet de minste interesse in Nancy te hebben...
Nancy en Guy ik weet niet. Ben wel een believer

0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
(Arctic Monkeys)
(Arctic Monkeys)
-
- x 435
ik vind Mayra best wel sympatiek; ze is duidelijk tot over haar twee oren verliefd op Ann en begint dat nu eindelijk te aanvaarden
0 x
-
- Poster rang 1
Nog een fanWallanderjunior schreef:ik vind Mayra best wel sympatiek; ze is duidelijk tot over haar twee oren verliefd op Ann en begint dat nu eindelijk te aanvaarden

0 x
Jealously in technicolor
(Arctic Monkeys)
(Arctic Monkeys)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik vraag me af wat er weer allemaal gaat gebeuren als ze met die "taxichauffeur" bij haar moeder aan komt.
0 x
-
- Poster rang 1
Drama ?jessie V. schreef:Ik vraag me af wat er weer allemaal gaat gebeuren als ze met die "taxichauffeur" bij haar moeder aan komt.

0 x
Jealously in technicolor
(Arctic Monkeys)
(Arctic Monkeys)
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Mwah, dat kan nog meevallen... Marianne heeft al wat tijd gehad om eraan te wennen, Geert is ook helemaal pro-Mayra dus die zal de boel anders wel weer sussen, en het allerbelangrijkste: Marianne heeft waarschijnlijk genoeg andere dingen aan haar hoofd. Buiten wat lompe opmerkingen zal het zo erg niet zijn denk ik.interrupted schreef:Drama ?jessie V. schreef:Ik vraag me af wat er weer allemaal gaat gebeuren als ze met die "taxichauffeur" bij haar moeder aan komt.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Mayra kan het zich best niet aantrekken wat Marianne denkt en zegt, voor haar dochter zal toch nooit iemand goed genoeg zijn, tenzij de dame in kwestie blauw bloed of een hoge functie heeft (liefst allebei)
0 x
-
- Poster rang 1
Er zit idd wat inChristel schreef:Mwah, dat kan nog meevallen... Marianne heeft al wat tijd gehad om eraan te wennen, Geert is ook helemaal pro-Mayra dus die zal de boel anders wel weer sussen, en het allerbelangrijkste: Marianne heeft waarschijnlijk genoeg andere dingen aan haar hoofd. Buiten wat lompe opmerkingen zal het zo erg niet zijn denk ik.interrupted schreef:Drama ?jessie V. schreef:Ik vraag me af wat er weer allemaal gaat gebeuren als ze met die "taxichauffeur" bij haar moeder aan komt.

& voor Marianne is het idd ook nooit goed.
0 x
Jealously in technicolor
(Arctic Monkeys)
(Arctic Monkeys)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ben ik de enige die dacht dat Mayra gisteren een demonstratie Flamenco ten beste ging geven?
0 x
- Amiche
- Poster rang 2
????satine schreef:Ben ik de enige die dacht dat Mayra gisteren een demonstratie Flamenco ten beste ging geven?
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Haar kleding niet gezien? Je kon er moeilijk naast kijken!Amiche schreef:????satine schreef:Ben ik de enige die dacht dat Mayra gisteren een demonstratie Flamenco ten beste ging geven?

0 x