Stijn De Belder (Kwinten Van Heden)

Gesloten
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Re: Stijn

Bericht door hannanaske »

satine schreef:
hannanaske schreef:Wat hij vertelt in de humo van deze week:

Dat acteren heeft voor een stuk te maken met mijn beperking. Door dat fysieke ongemak ben ik altijd op een heel liefdevolle manier omgegaan met taal-omdat het zo'n belangrijk instrument is voor mij, natuurlijk. En door die liefde voor taal voelde ik ook de drang groeien om me uit te drukken op het podium.

Ik vind dat een moedige keuze van hem! :clap:
Hij geeft ook Nederlands en Frans in de hogere jaren van het secundair - hij zal sowieso veel met taal bezig zijn dan. ;)

Wat zijn blik betreft: ik vond die ook nogal 'verlekkerd', een klein beetje erover...
Maar dit zal wel weer een voorbode zijn voor een nieuwe verhaallijn waarschijnlijk.
Subtiliteit is de makers van Thuis blijkbaar niet bekend. :mrgreen:

't Is ook wellicht de bedoeling weer om de kijkers te manipuleren. Ons dingen doen geloven om er misschien weer een volledig nieuwe twist aan te geven! 't Wordt in elk geval weer spannend! :dance:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Het was geen jaloerse blik het was een kwade blik. Kwaad zijn omdat het meisje waar j e een oog op hebt kust met haar lief :roll:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Eerlijk gezegd begin ik die Stijn toch een beetje griezelig te vinden sedert die film-marathon. :sci-fi-beamup:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

lord F. schreef:Eerlijk gezegd begin ik die Stijn toch een beetje griezelig te vinden sedert die film-marathon. :sci-fi-beamup:
Ja dat klopt, griezelig is het juiste woord, daar had ik nog niet aan gedacht, die heeft een donker kantje volgens mij dat nog naar boven moet komen, maar ik zou mij nooit op mijn gemak voelen bij die gast want je weet nooit wat hij ECHT bedoelt als hij iets zegt.
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Griezelig, mmm: heb niet het gevoel dat dit de nieuwe swerts of mike zal worden. Bedoelen jullie het misschien op een andere manier? Vind dat wel een spanning hangt tussen hem en Jens die verder gaat dan wel of niet terug studeren.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Shabba schreef:Griezelig, mmm: heb niet het gevoel dat dit de nieuwe swerts of mike zal worden. Bedoelen jullie het misschien op een andere manier? Vind dat wel een spanning hangt tussen hem en Jens die verder gaat dan wel of niet terug studeren.
@Shabba: ik ben het volledig met je eens! Echt waar, ik zie ook niets griezeligs aan Stijn, maar wel spanning en wrevel tussen de broertjes.
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Wij denken dat de handicap van Stijn te wijten is aan één of andere stommiteit van Jens. Er is een keertje gesproken over een ongeluk en dat onderwerp werd meteen onderbroken door Jens.
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

eddy en nancy schreef:Wij denken dat de handicap van Stijn te wijten is aan één of andere stommiteit van Jens. Er is een keertje gesproken over een ongeluk en dat onderwerp werd meteen onderbroken door Jens.
Er werd hier (op dit forum, maar ik weet niet meteen in welk topic) over dit "probleem" gespeculeerd.
En toen waren er die dachten dat Stijn op één of andere manier in het krijt staat bij Jens.
Dat denk ik ook. Jens zat verveeld met die "zaak", was niet kwaad, maar wat beschroomd...
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Ik zie ook niet echt iets 'engs' aan Stijn; wel dat ie aan een offensief begonnen is om Katrien te 'winnen'. Hij is duidelijk gecharmeerd van haar en irri als hij haar met Tim ziet. Die marathon was mede bedoeld om stroop te smeren, want ik geloof er niks van dat ie echt enthousiast was over al die chick flicks. En die uitnodiging voor de sterrenwacht was zeker en vast alleen bedoeld voor Katrien en niet voor de rest! Ben benieuwd of het hem gaat lukken. Hij heeft wel gescored met die marathon bij Katrien.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Ik denk dat Tim het zich nog behoorlijk gaat beklagen dat hij Stijn toch voorgoed in huis heeft genomen! Voor hij zijn zinnen op Katrien zette, had ik de indruk dat hij alle meiden wel héél erg knap vond. En of die nu al een relatie hebben of niet, maakt hem precies nie zoveel uit. Toen hij eens met Jens alleen was, begon hij ook zo tactloos te zeveren over Pauline terwijl hij toen ook al wist dat hij nu met Fien samen is. In die zin denk ik dat wel dat Stijn niet vies is om relaties te verstoren en dat hij daarin nogal ver durft te gaan. Ik vermoed eigenlijk wel dat zijn personage erbij is gekomen om daar een beetje de boel te gaan verstoren. 't Wordt spannend om te zien of het al dan niet zal lukken. :clap:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Het blijft hoe dan ook een griezel.
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Wat Stijn doet kan gewoon niet. Tim kent stijn niet en die neemt hem zomaar in huis enzo en dan gaat hij onder z'n duiven schieten :(
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Matthi schreef:Wat Stijn doet kan gewoon niet. Tim kent stijn niet en die neemt hem zomaar in huis enzo en dan gaat hij onder z'n duiven schieten :(
Vind ik ook! Gemeen kereltje, die Stijn... Hoe dit voor Tim is, lijkt hem precies niks te kunnen schelen. :evil:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
kristien
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kristien »

En Tim heeft natuurlijk weer niets door :crazy:
Ik vind Stijn en Katrien totaal niet bij elkaar passen eigenlijk.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

kristien schreef:En Tim heeft natuurlijk weer niets door :crazy:
Ik vind Stijn en Katrien totaal niet bij elkaar passen eigenlijk.
Nee, maar dat vind ik van Tim en Katrien ook niet.
Het is mij altijd een raadsel geweest waarom Katrien hem absoluut terug wou.

Maar dat neemt niet weg dat Stijn blijkbaar van plan is om de grenzen van het fatsoen te overschrijden.
De vriendin van je gastheer inpikken... :roll:
0 x
Gesloten