Luc Bomans (Mark Willems)
-
- Poster rang 1
- Contacteer:
-
- Poster rang 4
mja, Luc kan nog zeggen dat dat deel is van het plan hé. 
Maar Leontien zoekt het ook een beetje hé. Toen er nog niks was tss Luc en Marie heeft ze Luc ook de kast op gejaagd met r paranoïde gedrag. En de uiteindelijke oorzaak ligt ook nog bij haar. De "ieder voor zich"-taktiek waarin ze Luc meegesleurd heeft eind vorig seizoen was ook niet van haar schoonste. Eigenlijk heeft ze zelf Luc naar Marie gedreven.

Maar Leontien zoekt het ook een beetje hé. Toen er nog niks was tss Luc en Marie heeft ze Luc ook de kast op gejaagd met r paranoïde gedrag. En de uiteindelijke oorzaak ligt ook nog bij haar. De "ieder voor zich"-taktiek waarin ze Luc meegesleurd heeft eind vorig seizoen was ook niet van haar schoonste. Eigenlijk heeft ze zelf Luc naar Marie gedreven.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Poster rang 2
't is ook nogal plots voor hem he (had hij maar wat meer op bezoek moeten gaan of met haar psychiater spreken
)
maar ik vind het wel nogal een ommezwaai voor haar hoor,
ik kan het dus goed geloven dat ze haar er gaan uitschrijven als ze een potjesplantende huisvrouw wordt

maar ik vind het wel nogal een ommezwaai voor haar hoor,

0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Forever... and ever... and ever.
-
- Poster rang 4
Ik begin me toch vragen te stellen bij het schijnbaar onuitputtelijke kapitaal van Luc en Leontien.
Eind vorig seizoen was hun bedrijf nog op de fles gegaan, maar sedertdien kon Luk het huis van Frank kopen, kon Leontien voor maanden in een inrichting zitten, enz enz
En nu spreekt leontien over een nieuw huis en dat Luc zo rap mogelijk z'n ontslag moet indienen bij Marie.

En nu spreekt leontien over een nieuw huis en dat Luc zo rap mogelijk z'n ontslag moet indienen bij Marie.

0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Poster rang 1
- Contacteer:
Inderdaad ja, hij ziet gewoon niet dat Leontien is veranderd zo zonde! Ik denk dat hij stiekem helemaal de zaak niet wil over nemen, ik denk dat hij met zijn kont op twee kermissen wil vertoeven, aandacht van twee vrouwen, ik zelf vind dat hij toch wel eens moet kiezen
En dan Frank er nog tussen, wel tof dat hij broer lief nog niet heeft verraden, maar dat zal wel zijn omdat Leontien en hij precies niet zo goed overeenkomen.

0 x
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!
- Gertj3
- Poster rang 1
Lekker spannend maar als het uitkomt vrees ik het ergste voor Leontien !visje schreef:Inderdaad ja, hij ziet gewoon niet dat Leontien is veranderd zo zonde! Ik denk dat hij stiekem helemaal de zaak niet wil over nemen, ik denk dat hij met zijn kont op twee kermissen wil vertoeven, aandacht van twee vrouwen, ik zelf vind dat hij toch wel eens moet kiezenEn dan Frank er nog tussen, wel tof dat hij broer lief nog niet heeft verraden, maar dat zal wel zijn omdat Leontien en hij precies niet zo goed overeenkomen.
Als je al zo zwak bent om bepaalde spanningen aan te kunnen zal dit wel heel erg zwaar zijn

0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Frank heeft niet veel keuze, als hij Luc verraadt, kan hij waarschijnlijk opnieuw verhuizen, en waar gaat hij dan naartoe?visje schreef:Inderdaad ja, hij ziet gewoon niet dat Leontien is veranderd zo zonde! Ik denk dat hij stiekem helemaal de zaak niet wil over nemen, ik denk dat hij met zijn kont op twee kermissen wil vertoeven, aandacht van twee vrouwen, ik zelf vind dat hij toch wel eens moet kiezenEn dan Frank er nog tussen, wel tof dat hij broer lief nog niet heeft verraden, maar dat zal wel zijn omdat Leontien en hij precies niet zo goed overeenkomen.
en ik denk niet dat Luc absoluut van twee walletjes wil eten, ik denk dat hij goed genoeg weet dat dit bij geen van beide dames in goede aarde zou vallen, moest het ooit uitkomen

maar keuzes maken is niet altijd even makkelijk...
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik vind dat Luc maar lelijk bezig is tegenover Leontien. Dat is niet de eerste keer trouwens. Proberen haar met alle macht ervan te overtuigen dat ze nog niet beter is, kan bij haar natuurlijk dramatische gevolgen hebben. Hoe gaat die man toch met zijn vrouw om? Als ik het me goed herinner heeft hij haar samen met Isabel al een keer bijna de dood in gejaagd. Vervolgens "leed" hij vreselijk omdat ze niets meer van hem wilde weten en nu begingt hij weer. Ik snap er echt niks van.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
de ommekeer is er gekomen toen Luc wist dat Leontien zwanger was - vanaf toen is het toch redelijk goed en normaal gegaan?
en hij is indertijd getrouwd met een zakenvrouw, daar heeft hij voor gekozen, en opeens krijgt hij er eentje terug thuis die een draai van 180 graden gemaakt heeft en alleen nog geïnteresseerd is in yoga en haakwerkjes (bij wijze van spreken)
veel mensen zouden voor minder van hun stuk zijn en twijfelen of hun partner wel genezen is denk ik.
en hij is indertijd getrouwd met een zakenvrouw, daar heeft hij voor gekozen, en opeens krijgt hij er eentje terug thuis die een draai van 180 graden gemaakt heeft en alleen nog geïnteresseerd is in yoga en haakwerkjes (bij wijze van spreken)

veel mensen zouden voor minder van hun stuk zijn en twijfelen of hun partner wel genezen is denk ik.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
dat Luc van twee walletjes aan het eten is, daar heb ik het ook wel moeilijk mee, maar ik denk wel dat hij er echt van overtuigd is dat zijn vrouw nog niet helemaal beter is, hij is niet getrouwd met een huissloofje indertijd, maar met een zakenvrouw met ballen.
En Leontien laten opnemen om de bloemetjes buiten te kunnen zetten met Marie, da's ook maar een tijdelijke oplossing, zo slim is Luc toch ook wel, niet?

En Leontien laten opnemen om de bloemetjes buiten te kunnen zetten met Marie, da's ook maar een tijdelijke oplossing, zo slim is Luc toch ook wel, niet?
0 x
-
- Poster rang 4
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Precies! Van de ene kant irriteer ik me mateloos aan het gedrag van Luc, maar van de andere kant snap ik wel een beetje hoe hij zo ver gekomen is. Vreemdgaan is nooit goed te praten natuurlijk, en hoe hij zich nu gedraagt is beneden alle peil en ook nog eens risicovol omdat hij Leontien zo natuurlijk niet helpt, maar alleen een "gevaarlijke" sfeer schept voor haar om terug te vallen in haar depressie. Dat vind ik dus erg sneu voor Leontien en ik heb echt wel met haar te doen... Maar van de andere kant moet het voor hem toch ook wel verschrikkelijk moeilijk zijn om zichzelf weg te blijven cijferen voor haar, en maar mee te gaan in haar "gedaanteverwisseling" he? Luc blijft ook maar een mens natuurlijk...satine schreef:dat Luc van twee walletjes aan het eten is, daar heb ik het ook wel moeilijk mee, maar ik denk wel dat hij er echt van overtuigd is dat zijn vrouw nog niet helemaal beter is, hij is niet getrouwd met een huissloofje indertijd, maar met een zakenvrouw met ballen.![]()
En Leontien op laten nemen lijkt me eerder een soort "vluchtpoging naar het oude" van Luc. Dus zoals de situatie was toen Leontien nog niet thuis woonde, en hij kon gaan en staan waar hij wilde (ook in verband met Marie). Luc weet inmiddels niet meer in wat voor bochten hij zich moet wringen om het goed te doen (zowel voor zichzelf en Marie, als voor Leontien) vrees ik...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..