Franky & Bram
- dylan
- Poster rang 1
Re: Franky & Bram
ja dit is niet het kalfje paulien topic hé
Ik vind dat bram overdrijft
dat hij er niet al te happy mee is dat versta ik maar zoals ie nu reageert is der echt zwaar over
dat hij er niet al te happy mee is dat versta ik maar zoals ie nu reageert is der echt zwaar over
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
- kristien
- Poster rang 1
Oké, het haar van Franky mag er zijn, het haar van Bram kan beterMatthi schreef:Oké, we zijn nu wel een beetje offtopic aan het gaan. Weer ontopic tijd volgens mij

0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Dyl957 schreef:ja dit is niet het kalfje paulien topic hé
Langst de ene kant is dat er idd over hoe Bram reageert op de bijna kus van Franky.
Anderzijds is het wel waarheidsgetrouw, sommige mensen reageren zo.
Heb meermaals zo hetero gasten weten reageren zelfs zonder dat er 1 kus kwam.
Sommigen zouden anders reageren maar velen toch nog zoals Bram.
0 x
-
- x 435
Komaan, het zou compleet van de put gerukt zijn mochten Franky en Bram een koppel worden. Dan verliest Thuis definitief elke vorm van geloofwaardigheid (tenminste, wat er nog van overbleef na het debiele vertrek van Cois). Niet iedereen is homo weet je.Shabba schreef:Is dit nu het einde van Franky en Bram? Vond die zo leuk samen....
0 x
-
- Poster rang 5
Ja, denk ik ook. Nog raar dat Franky nog geen klop kreeg.Ganja schreef:Dyl957 schreef:ja dit is niet het kalfje paulien topic hé
Langst de ene kant is dat er idd over hoe Bram reageert op de bijna kus van Franky.
Anderzijds is het wel waarheidsgetrouw, sommige mensen reageren zo.
Heb meermaals zo hetero gasten weten reageren zelfs zonder dat er 1 kus kwam.
Sommigen zouden anders reageren maar velen toch nog zoals Bram.

Bram is momenteel gedegouteerd van het idee dat Franky achter hem zit.
En t zal er niet beter op worden eens hij erover nadenkt dat alles wat Franky de laatste tijd gedaan heeft (incl. in de plaats van Bram in de gevangenis zitten) in functie daarvan stond.
Enfin, Franky weet dan weer waar hij staat.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat is toch nog iets positiefs aan de hele situatie lijkt me, want op deze manier kon het voor Franky toch ook niet doorgaan. Beter dat iedereen het weet en mettertijd zal Bram nog wel bijdraaien denk ik.lord F. schreef:Enfin, Franky weet dan weer waar hij staat.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
Er zijn ook mensen die bi zijn en dat niet meteen doorhebben. Zou niets ongeloofwaardigs aan zijn. Na de historie met de dubbelganger kan dit er nog wel bij hoor.Omega schreef:Komaan, het zou compleet van de pot gerukt zijn mochten Franky en Bram een koppel worden. Dan verliest Thuis definitief elke vorm van geloofwaardigheid (tenminste, wat er nog van overbleef na het debiele vertrek van Cois). Niet iedereen is homo weet je.Shabba schreef:Is dit nu het einde van Franky en Bram? Vond die zo leuk samen....
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Na Ann die opeens besefte dat ze dan toch bi was, zou dit gewoon een herhaling zijn he - da's een verhaallijn die we kunnen missen.
0 x
-
- Poster rang 1
is iets totaal anders, je kan bram toch niet vergelijken met Ann. Bram lijkt op dit moment in shock, een echte homohater te zijn en als je dan beseft dat je als hater toch gevoelens kunt hebben voor een man, dan is dat een hele andere verhaallijn en trouwens bijzonder interessante verhaallijn. Zie er totaal geen herhaling in.
0 x
- dylan
- Poster rang 1
dat is wel waar en het zou interessant zijn maar als je waarheidsgetrouw wil blijven zal het toch gewoon zijn dat bram mettertijd terug vrienden wordt met franky en dat franky gewoon verdergaat met zijn leven, over bram geraakt en een nieuw lief vriendje vindt 
dat is wat er toch (meestal) in het echt gebeurt

0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
Dat denk ik ook.Dyl957 schreef:dat is wel waar en het zou interessant zijn maar als je waarheidsgetrouw wil blijven zal het toch gewoon zijn dat bram mettertijd terug vrienden wordt met franky en dat franky gewoon verdergaat met zijn leven, over bram geraakt en een nieuw lief vriendje vindt
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
-
- Poster rang 1
Je hoeft "thuis" toch niet met het echte leven vergelijken, hoeveel dokters zie je bv. tegen hun patiënten zeggen: ik zal uw kindje adopteren, een kindje dat dan toevallig van hun broer blijkt te zijn.
Peggy en Bianca zijn halfzussen en nichten! Hun beide kinderen zijn halfbroer/halfzus en neef/nicht.
Ik wil maar zeggen voor de climax, voor het zakdoekengehalte, voor de spanning, zou ik Bram uiteindelijk zichzelf laten ontdekken en iets met Franky beginnen, er is chemie op beeld tussen die twee, dat pakt mensen!
Peggy en Bianca zijn halfzussen en nichten! Hun beide kinderen zijn halfbroer/halfzus en neef/nicht.
Ik wil maar zeggen voor de climax, voor het zakdoekengehalte, voor de spanning, zou ik Bram uiteindelijk zichzelf laten ontdekken en iets met Franky beginnen, er is chemie op beeld tussen die twee, dat pakt mensen!
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Voor mij zou dat totaal niet hoeven, net zo goed als die belachelijke adoptiesituatie die je aanhaalt. Een klein beetje realisme mag er namelijk toch wel in zitten vind ik.Shabba schreef:Je hoeft "thuis" toch niet met het echte leven vergelijken, hoeveel dokters zie je bv. tegen hun patiënten zeggen: ik zal uw kindje adopteren, een kindje dat dan toevallig van hun broer blijkt te zijn.
Maar goed, smaken verschillen natuurlijk...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik zie die 'chemie' niet, absoluut niet zelfs - Franky is verliefd en Bram was zich van geen kwaad bewust, die verkeerde in de waan dat ze gewoon vrienden waren.Shabba schreef:Je hoeft "thuis" toch niet met het echte leven vergelijken, hoeveel dokters zie je bv. tegen hun patiënten zeggen: ik zal uw kindje adopteren, een kindje dat dan toevallig van hun broer blijkt te zijn.
Is dit niet gewoon wishful thinking?

0 x
-
- x 435
Wel, ik vond het wel een leuke vriendschap, kan dit ook niet bij chemie gerekend worden?satine schreef:Ik zie die 'chemie' niet, absoluut niet zelfs - Franky is verliefd en Bram was zich van geen kwaad bewust, die verkeerde in de waan dat ze gewoon vrienden waren.Shabba schreef:Je hoeft "thuis" toch niet met het echte leven vergelijken, hoeveel dokters zie je bv. tegen hun patiënten zeggen: ik zal uw kindje adopteren, een kindje dat dan toevallig van hun broer blijkt te zijn.
Is dit niet gewoon wishful thinking?

0 x