Nina Oostvoghels (Daisy Van Praet)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Nina
Ze blijft inderdaad doen of het weer allemaal als eerst gaat worden. Ik denk dat Peter wel bot moet doen om dat tot haar door te laten dringen. Maar dat neemt niet weg, dat hij ook schuld heeft aan het hele gedoe. Soms moet ik wel lachen om Nina haar acties.
0 x
-
- x 435
Volledig eens met je geschrijf hierboven.jessie V. schreef:Ze blijft inderdaad doen of het weer allemaal als eerst gaat worden. Ik denk dat Peter wel bot moet doen om dat tot haar door te laten dringen. Maar dat neemt niet weg, dat hij ook schuld heeft aan het hele gedoe. Soms moet ik wel lachen om Nina haar acties.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik ook. En Nina is ook wel "hardleers" inderdaad. Maar juist omdat Peter zelf ook schuld had, vind ik zijn gedrag nu vervelend.Rieka schreef:Volledig eens met je geschrijf hierboven.jessie V. schreef:Ze blijft inderdaad doen of het weer allemaal als eerst gaat worden. Ik denk dat Peter wel bot moet doen om dat tot haar door te laten dringen. Maar dat neemt niet weg, dat hij ook schuld heeft aan het hele gedoe. Soms moet ik wel lachen om Nina haar acties.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Jep, Peter is ook een kieken!Christel schreef:Ik ook. En Nina is ook wel "hardleers" inderdaad. Maar juist omdat Peter zelf ook schuld had, vind ik zijn gedrag nu vervelend.Rieka schreef:Volledig eens met je geschrijf hierboven.jessie V. schreef:Ze blijft inderdaad doen of het weer allemaal als eerst gaat worden. Ik denk dat Peter wel bot moet doen om dat tot haar door te laten dringen. Maar dat neemt niet weg, dat hij ook schuld heeft aan het hele gedoe. Soms moet ik wel lachen om Nina haar acties.

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Elisa schreef:We zijn bijna van Nina af !

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Ganja
- Poster rang 3
Ja, denk ik ook, want Peter is geen dumperimséha schreef:Jammer! Ik begon haar, t.t.z. het personage wel te mogen...![]()
En ik denk dat zij Peter zal dumpen om de eer aan zichzelf te houden.

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Hij heeft Nina wel al eens gedumpt omdat ze geprutst had met de prijs van het appartement van Madeleine.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Waarom?Ganja schreef:Op het einde van de afl van vandaag wasniet blij
ikke wél
0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2
Ik vind het gewoon een seutekind.
Dat ze maar rap haar boelke pakt en ophoepelt naar een onbekende bestemming.
Dat ze maar rap haar boelke pakt en ophoepelt naar een onbekende bestemming.
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
- Crackers
- Poster rang 5
Zo ongeloofwaardig dat die speelt Nina. Inderdaad een seutekind en wat voor domme verhaallijn. Op het punt staan te trouwen en een dag later al zo meegaan in het verhaal van haar moeder. Normaal gaat er wel iets meer tijd over tussen liefde en haat al liggen die twee dicht bij elkaar. Blijft erg ongeloofwaardig. 

0 x