Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)

Bericht door Briseis »

Klopt, maar zo'n klachten belanden toch gewoon in het archief, omdat ze over het algemeen niet opgelost (kunnen) raken
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Idd, ja.

Maar het is idd op zich al vreemd dat hij bij de hele zaak betrokken is geraakt.
0 x
Ilsy
Nog geen rang

Bericht door Ilsy »

Tim heeft toch al meisjes gehad, dan zou hij al bi moeten zijn. En ik vind Tibo wel iets hebben.
0 x
Millie
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Millie »

Wat heeft Tim te maken met biseksualiteit en Tibo?
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

:text-offtopic: Onlangs hebben we in Sara (de herhaling) een jonge Jeroen Lenaerts zien opduiken die exact vijf woordjes heeft mogen zeggen "mag ik u iets aanbieden ?". Volgens mij was dat één van zijn eerste optreden. Toen Sara op VTM liep, deed Jeroen nog niet mee in Thuis.
0 x
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

Tim heeft vandaag zijn entrée gemaakt tijdens de middagaflevering.... :D wat een broekie!
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Tomboy schreef:Tim heeft vandaag zijn entrée gemaakt tijdens de middagaflevering.... :D wat een broekie!
Alle begin is moeilijk. ;)
0 x
Jana_tje
Nog geen rang
x 18
x 1

Bericht door Jana_tje »

Heb gisteravond toch eens goed gelachen met m'n pa. Die kijkt eigenlijk niet naar thuis maar aangezien het hier elke dag opstaat, vangt hij natuurlijk heel geregeld iets op. Nu kwam gisteren Tim in beeld ivm de juwelendiefstal.
Pa: "Je gaat me nu toch nie vertellen dat er in heel da gehucht maar 1 flik rondloopt en dat die dan nog en verkeersboetes uitschrijft én moorden oplost én dieven oppakt, hoe ongeloofwaardig is dat".
Dat noemen ze nagels met koppen slaan :lol: (en dat voor iemand die eigenlijk geen thuis-kijker is) :lol:
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Ik heb gisteren iets gemist, denk ik... wat was eigenlijk de aanleiding voor Tim om die boete van Femke kwijt te schelden?
Of is dat gewoon niet ter sprake gekomen?
Hij was met Mayra aan het praten over die juwelen, en toen kwam Femke binnen. Mayra ging weg, en hij vertelde Femke dat die boete niet meer gelde.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Je hebt geen aanleiding gemist hoor Ann+, Tim streek daar ter plekke met zijn hand over zijn hart zonder verdere uitleg. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Heel lief van hem, maar eigenlijk mag dat niet hé!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Nee, da's waar... Maar van de andere kant vond ik hem wel een beetje streng toen hij die bon uitschreef. Misschien vond hij dat zelf ook? :denk:
Femke heeft in elk geval geluk gehad, en die gaat nu ook niet meer zomaar op een voetpad staan met haar auto denk ik zo. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Hoeveel ouder dan Tim zou Femke eigenlijk zijn?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Femke is (voor zover ik weet) achteraan in de twintig... en ik dacht dat Tim ergens rond de 23/24 moet zijn... dus een jaar of 5?

Maar omdat de leeftijden en de verjaardagen van de personages nog al eens kunnen wisselen (leeftijdssprongen, andere verjaardagsdata...) is die topic er niet meer (ik dacht toch dat die er ooit was geweest?).. dus voor een zeker juist antwoord op je vraag , moet je bij de echte Thuiskenners zijn!

Tussen de 2 acteurs die de rollen spelen van Femke en Tim , is er een leeftijdsverschil van 3 jaar... Vanya is er nu 33, Jeroen is 30 jaar oud .
Laatst gewijzigd door Ann+ op za 28 apr 2012, 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ann+ schreef:Femke is (voor zover ik weet) achteraan in de twintig... en ik dacht dat Tim ergens rond de 23/24 moet zijn... dus een jaar of 5?

Maar omdat de leeftijden en de verjaardagen van de personages nog al eens kunnen wisselen (leeftijdssprongen, andere verjaardagsdata...) is die topic er niet meer (ik dacht toch dat die er ooit was geweest?).. dus voor een zeker juist antwoord op je vraag , moet je bij de echte Thuiskenners zijn!
Ja, ik stelde me maar die vraag omdat die verhaallijn van die boete er wellicht niet zomaar inzit. Heb de indruk dat er nog iets zal bloeien tussen die twee. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Plaats reactie