Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 1
Re: Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Klopt, maar zo'n klachten belanden toch gewoon in het archief, omdat ze over het algemeen niet opgelost (kunnen) raken
0 x
- smurfin
- Poster rang 2
Idd, ja.
Maar het is idd op zich al vreemd dat hij bij de hele zaak betrokken is geraakt.
Maar het is idd op zich al vreemd dat hij bij de hele zaak betrokken is geraakt.
0 x
-
- Nog geen rang
Tim heeft toch al meisjes gehad, dan zou hij al bi moeten zijn. En ik vind Tibo wel iets hebben.
0 x
- Millie
- Poster rang 1
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577

0 x
- Tomboy
- Poster rang 1
Tim heeft vandaag zijn entrée gemaakt tijdens de middagaflevering....
wat een broekie!

0 x
-
- x 435
Alle begin is moeilijk.Tomboy schreef:Tim heeft vandaag zijn entrée gemaakt tijdens de middagaflevering....wat een broekie!

0 x
-
- Nog geen rang
- x 18
- x 1
Heb gisteravond toch eens goed gelachen met m'n pa. Die kijkt eigenlijk niet naar thuis maar aangezien het hier elke dag opstaat, vangt hij natuurlijk heel geregeld iets op. Nu kwam gisteren Tim in beeld ivm de juwelendiefstal.
Pa: "Je gaat me nu toch nie vertellen dat er in heel da gehucht maar 1 flik rondloopt en dat die dan nog en verkeersboetes uitschrijft én moorden oplost én dieven oppakt, hoe ongeloofwaardig is dat".
Dat noemen ze nagels met koppen slaan
(en dat voor iemand die eigenlijk geen thuis-kijker is) 
Pa: "Je gaat me nu toch nie vertellen dat er in heel da gehucht maar 1 flik rondloopt en dat die dan nog en verkeersboetes uitschrijft én moorden oplost én dieven oppakt, hoe ongeloofwaardig is dat".
Dat noemen ze nagels met koppen slaan

0 x
-
- x 435
Ik heb gisteren iets gemist, denk ik... wat was eigenlijk de aanleiding voor Tim om die boete van Femke kwijt te schelden?
Of is dat gewoon niet ter sprake gekomen?
Hij was met Mayra aan het praten over die juwelen, en toen kwam Femke binnen. Mayra ging weg, en hij vertelde Femke dat die boete niet meer gelde.
Of is dat gewoon niet ter sprake gekomen?
Hij was met Mayra aan het praten over die juwelen, en toen kwam Femke binnen. Mayra ging weg, en hij vertelde Femke dat die boete niet meer gelde.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Je hebt geen aanleiding gemist hoor Ann+, Tim streek daar ter plekke met zijn hand over zijn hart zonder verdere uitleg. 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Nee, da's waar... Maar van de andere kant vond ik hem wel een beetje streng toen hij die bon uitschreef. Misschien vond hij dat zelf ook?
Femke heeft in elk geval geluk gehad, en die gaat nu ook niet meer zomaar op een voetpad staan met haar auto denk ik zo.

Femke heeft in elk geval geluk gehad, en die gaat nu ook niet meer zomaar op een voetpad staan met haar auto denk ik zo.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
Hoeveel ouder dan Tim zou Femke eigenlijk zijn?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Femke is (voor zover ik weet) achteraan in de twintig... en ik dacht dat Tim ergens rond de 23/24 moet zijn... dus een jaar of 5?
Maar omdat de leeftijden en de verjaardagen van de personages nog al eens kunnen wisselen (leeftijdssprongen, andere verjaardagsdata...) is die topic er niet meer (ik dacht toch dat die er ooit was geweest?).. dus voor een zeker juist antwoord op je vraag , moet je bij de echte Thuiskenners zijn!
Tussen de 2 acteurs die de rollen spelen van Femke en Tim , is er een leeftijdsverschil van 3 jaar... Vanya is er nu 33, Jeroen is 30 jaar oud .
Maar omdat de leeftijden en de verjaardagen van de personages nog al eens kunnen wisselen (leeftijdssprongen, andere verjaardagsdata...) is die topic er niet meer (ik dacht toch dat die er ooit was geweest?).. dus voor een zeker juist antwoord op je vraag , moet je bij de echte Thuiskenners zijn!
Tussen de 2 acteurs die de rollen spelen van Femke en Tim , is er een leeftijdsverschil van 3 jaar... Vanya is er nu 33, Jeroen is 30 jaar oud .
Laatst gewijzigd door Ann+ op za 28 apr 2012, 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
- Poster rang 5
Ja, ik stelde me maar die vraag omdat die verhaallijn van die boete er wellicht niet zomaar inzit. Heb de indruk dat er nog iets zal bloeien tussen die twee.Ann+ schreef:Femke is (voor zover ik weet) achteraan in de twintig... en ik dacht dat Tim ergens rond de 23/24 moet zijn... dus een jaar of 5?

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!