Inhouden seizoen 15

Gesloten
RuneThandy
Nog geen rang

Re: 15/03 - 19/03

Bericht door RuneThandy »

Vanya Wellens (Femke) gaat er eerst een tijdje tussen uit omdat ze zwanger is.
Ze zullen haar dus voorlopig uit moeten schrijven.
Ik gok er een beetje op dat Femke gaat doordraaien en dat ze dan naar een instelling gaat om beter te worden.
Maar trouwen kan daarna altijd nog.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Christel schreef:
zara schreef:Zou Femke en Peter gaan trouwen
Dat denk ik niet. :)

Het ziet er hier wel naar uit dat het plan van Eddy en Nancy al snel in duigen gaat vallen. Nancy op zoek naar geld... Eddy heeft er waarschijnlijk alles al doorgedraaid dan? :?

En Tom en Marianne die lijnrecht tegenover elkaar staan... :shock:
Waarschijnlijk valt Tom zijn keuze voor Peggy dus niet in goede aarde :lol:

De zoon van Marianne en de dochter van Rosa...ik goede aarde vallen...da's nog zacht uitgedrukt. Vonken zal dat geven ! :wink:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

daffy duck schreef:
Christel schreef:
zara schreef:Zou Femke en Peter gaan trouwen
Dat denk ik niet. :)

Het ziet er hier wel naar uit dat het plan van Eddy en Nancy al snel in duigen gaat vallen. Nancy op zoek naar geld... Eddy heeft er waarschijnlijk alles al doorgedraaid dan? :?

En Tom en Marianne die lijnrecht tegenover elkaar staan... :shock:
Waarschijnlijk valt Tom zijn keuze voor Peggy dus niet in goede aarde :lol:

De zoon van Marianne en de dochter van Rosa...ik goede aarde vallen...da's nog zacht uitgedrukt. Vonken zal dat geven ! :wink:
Dat vrees ik ook... Er zijn dan toch grenzen aan Marianne's (te) grote tolerantie tegenover Tom. Nu Ann nog, als Tom en Peggy dadelijk besluiten alsnog vadertje en moedertje te willen spelen :twisted:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk dat je Jouri beter niet als "vriend" kunt hebben. En Eddy zal niet tegen hem opgewassen zijn.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Ik denk dat je Jouri beter niet als "vriend" kunt hebben. En Eddy zal niet tegen hem opgewassen zijn.
Dat denk ik ook... Als je nu al ziet hoe Youri Eddy en Nancy behandelt, dan moet je daar volgens mij geen ruzie mee krijgen! Op de een of andere manier lijkt Eddy er ook nu al wel een soort van schrik voor te hebben, dus dat belooft nog...
0 x
dani@home
Nog geen rang

Bericht door dani@home »

Christel schreef:
jessie V. schreef:Ik denk dat je Jouri beter niet als "vriend" kunt hebben. En Eddy zal niet tegen hem opgewassen zijn.
Dat denk ik ook... Als je nu al ziet hoe Youri Eddy en Nancy behandelt, dan moet je daar volgens mij geen ruzie mee krijgen! Op de een of andere manier lijkt Eddy er ook nu al wel een soort van schrik voor te hebben, dus dat belooft nog...
Ik denk dat Eddy het schijnhuwelijk en dan vooral Youri onderschat. Ik vertrouw hem in ieder geval voor geen haar. Ik denk ook niet dat Jelena echt zijn zus is, zij kan net zo goed zijn lief zijn :roll:
0 x
RuneThandy
Nog geen rang

Bericht door RuneThandy »

Jelena was toch niet z'n zus. Dat was toch een nicht van hem. Tenminste dat heeft hij volgens mij gezegd. Maar wat er precies achter zit, vraag ik mij ook af.
0 x
dani@home
Nog geen rang

Bericht door dani@home »

RuneThandy schreef:Jelena was toch niet z'n zus. Dat was toch een nicht van hem. Tenminste dat heeft hij volgens mij gezegd. Maar wat er precies achter zit, vraag ik mij ook af.
Aja das waar :oops: maar dat geloof ik ook niet.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Toen ze bij het allereerste bezoek een Eddy en Nancy beneden in de hall stonden (toen Waldek er net voorbij kwam) had ik de indruk dat Jelena een dure callgirl was - ik vond niet dat Youri overloopt van affectie voor haar.
0 x
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan »

RuneThandy schreef:Vanya Wellens (Femke) gaat er eerst een tijdje tussen uit omdat ze zwanger is.
Ze zullen haar dus voorlopig uit moeten schrijven.
Ik gok er een beetje op dat Femke gaat doordraaien en dat ze dan naar een instelling gaat om beter te worden.
Maar trouwen kan daarna altijd nog.
Zou het niet iets melodramatischer kunnen:

Femke blijkt al 3 maanden zwanger te zijn. Eerst heeft ze het er wat moeilijk mee, maar daarna kunnen zij en Peter er zich in stellen dat ze jonge ouders zullen worden.

Dan breekt echter het noodlot toe: Femke krijgt een ongeluk, er gaat iets mis tijdens de bevalling,... Het komt er o neer dat ze voor enkele maanden in een coma beland. In die tijd moet Peter door de angst gaan dat hij elk moment zijn grote liefde kan verliezen én moet hij voor zijn kersverse zoon/dochter zorgen, wat niet altijd van een leien dakje loopt...

Stof voor op zijn minst 5 maanden thuis :D
0 x
Afbeelding
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

ik vind het voor het ogenblik allemaal triestig genoeg, zonder coma's en zo :wink:

Laat Femke maar gewoon rap die inzinking krijgen, want gelijk ze nu bezig is, is ook niet zo prettig om naar te kijken (vind ik)
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:ik vind het voor het ogenblik allemaal triestig genoeg, zonder coma's en zo :wink:

Laat Femke maar gewoon rap die inzinking krijgen, want gelijk ze nu bezig is, is ook niet zo prettig om naar te kijken (vind ik)
Daar sluit ik me helemaal bij aan...
Hoewel ik het wel heel leuk verzonnnen vind, vind ik ook dat er momenteel al meer dan genoeg ellende voorbij komt elke avond.. ;)
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

voor mij krijgt het iets hebben van tv-deprimo ! Overal , in elk gezin, bakken vol miserie.
In verwachting zijn van een blijde gebeurtenis zou wat verfrissing kunnen brengen . :wink:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
dani@home
Nog geen rang

Bericht door dani@home »

daffy duck schreef:voor mij krijgt het iets hebben van tv-deprimo ! Overal , in elk gezin, bakken vol miserie.
In verwachting zijn van een blijde gebeurtenis zou wat verfrissing kunnen brengen . :wink:
Ik hoop ook dat daar snel verandering in komt. Al die ellende, dat duurt nu al maanden :?
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

dani@home schreef:
daffy duck schreef:voor mij krijgt het iets hebben van tv-deprimo ! Overal , in elk gezin, bakken vol miserie.
Ik hoop ook dat daar snel verandering in komt. Al die ellende, dat duurt nu al maanden :?
Het is een soap voor iets hé :D
0 x
Gesloten