Bram Schepers (Bert Verbeke)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Re: Bram (vroeger Rocky)

Bericht door satine »

Hij zal ook wel weten dat als het geld van de aandelen opgesoupeerd is, hij dan niks meer heeft.
Verder denk ik dat hij begint door te krijgen dat hij zowat alleen staat in zijn homo-haat, ik denk niet dat hij verwachtte dat anderen het homo-zijn van Franky 'gewoon' zouden vinden.
En hij moet toch niet met Franky breken, dat heeft Franky al voor hem gedaan. :mrgreen:
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Misschien hoort dit eerder in een speculatietopic thuis, toch denk ik dat hij langzaam maar zeker begint te beseffen dat hij verliefd is op Franky.
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Zij hadden vandaag wel een hevige discussie ...

Afbeelding
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ik vond dat wel een mooie scène, dat Simonne hem eens op z'n plaats zette. Bram kon het gebruiken! Hopelijk zet dit hem aan het denken en gaat hij eindelijk een beetje fatsoenlijk reageren op Franky...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Simonne moet niet zo schreeuwen tegen hem. Franky heeft geprobeerd Bram te kussen maar dat heeft Franky niet verteld aan zijn ma
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Crackers schreef:Simonne moet niet zo schreeuwen tegen hem. Franky heeft geprobeerd Bram te kussen maar dat heeft Franky niet verteld aan zijn ma
En omdat Franky dat geprobeerd heeft, krijgt Bram ineens het recht om de dingen te zeggen die hij zegt?
Homoseksualiteit is geen keuze, homofobie wel.

En ik geloof meteen dat Bram zoiets nog nooit gedaan zou hebben - bij een meisje dan. :roll: NOT!
Weet hij ook eens hoe het voelt, het 'onderwerp van iemands goesting' te zijn, zelf sprak hij ook vaak respectloos over meisjes vroeger, bij Paulien moet hij dat niet proberen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tsja, het is niet dat Franky Bram heeft aangerand ofzo. Blijkbaar zit de vriendschap bij Bram zo dunnetjes, dat hij zich niet eens een beetje in kan leven in Franky's gevoelens. Na de eerste schok (die ik wel een beetje begrijp, aangezien Bram het blijkbaar totaal niet aan had zien komen) had hij al lang kunnen beginnen bijdraaien, maar meneer blijft maar vasthouden aan zijn "afkeer" voor homo's. Behoorlijk triest vind ik dat, zeker omdat het om zijn beste vriend gaat die hem wél door dik en dun gesteund heeft. Ik vind dan ook dat Simonne overschot van gelijk had om hem eens flink aan te pakken hierover.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik vind ook dat Simonne overschot van gelijk had, ook over de aandelen.
Ik begrijp niet dat Julia niet anders reageert op de homohatende vriend van haar dochter - moest mijn dochter met zo iemand thuiskomen, hij zou onder mijn dak toch heel erg op zijn woorden mogen letten!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ook bij mij zou hij zo'n dingen niet zeggen, of hij kon op straat gaan slapen. Maar ook van Paulien begrijp ik het niet zo goed. Als mijn vriend zich zo belachelijk aan zou stellen dan zou ik toch eens even diep nadenken met wat voor soort figuur ik nu eigenlijk een relatie heb, en ook of ik dat nog wel zo leuk vind na zulke uitlatingen. Paulien niet: die neust alle reisblaadjes door om op reis te kunnen van dat aandelen-geld. :roll:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Misschien zit ze niet te wachten op de 'zie-je-wel'-reacties van mensen als Katrien en Jens?
Maar ze gaat er inderdaad heel licht over, voor iets wat ik toch wel fundamenteel belangrijk zou vinden.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

satine schreef:Misschien zit ze niet te wachten op de 'zie-je-wel'-reacties van mensen als Katrien en Jens?
Maar ze gaat er inderdaad heel licht over, voor iets wat ik toch wel fundamenteel belangrijk zou vinden.
Of ze gaat ervan uit dat het toch wel weer in orde zal komen met de vriendschap tussen Bram en Franky?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Rieka schreef: Of ze gaat ervan uit dat het toch wel weer in orde zal komen met de vriendschap tussen Bram en Franky?
Dan nog zou ik die opmerkingen van Bram echt niet pikken.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:
Rieka schreef: Of ze gaat ervan uit dat het toch wel weer in orde zal komen met de vriendschap tussen Bram en Franky?
Dan nog zou ik die opmerkingen van Bram echt niet pikken.
Inderdaad... En het is niet alleen de vriendschap tussen Bram en Franky ook hè? Neem nu het feit dat Bram ineens weer bij Paulien is komen wonen. Hij kan wel zeggen dat hij dat sowieso wilde, maar als ik Paulien was dan zou ik daar toch ook niet zomaar weer intrappen, aangezien hij wel pas terug is nu hij ruzie met Franky heeft. In plaats van hem eens flink op zijn plaats te zetten, laat ze meneer thuiskomen in een gespreid bedje...
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Bram doet toch wat hij wil zeker
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
haaay
Nog geen rang

Bericht door haaay »

Ik denk dat paulien niet zwanger is!
0 x
Gesloten