Ann en Sandrine

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:
johan1969 schreef:Waar is Sandrine mee bezig ?

Zo'n beetje meedoen met Michaels geflirt.
Ik vond dit ook een hele vreemde situatie:

Michael is zich van geen kwaad bewust, vindt Sandrine wel OK en flirt een beetje - Sandrine wentelt zich als een jong veulen in al die aandacht en het is uiteindelijk Michael die de verwijten krijgt :?

Oké, ik kan Ann begrijpen, Manon is blijkbaar nog niet helemaal 'verteerd', maar ze had Michael toch gewoon kunnen zéggen dat Sandrine haar vriendin is - hij heeft vorige keer toch ook gewoon haar wens om voorlopig te zwijgen gerespecteerd?
En ik vind vooràl dat Sandrine minder enthousiast had mogen reageren, ze heeft Michael nog geen klein beetje aangemoedigd (En Geert direct in de zevende hemel) :lol:

Nu, ik vind wel dat Sandrine tegen iederéén enthousiast doet nu het tussen haar en Geert uitgeklaard is, maar ik vind toch dat ze Ann soms koeltjes behandeld - 't is niet omdat Geert 'het' niet mag weten dat ze altijd afstandelijk moet doen, dat los je met één nachtje je best doen niet op :wink:
Ook ik vond dat maar een vreemde situatie. Dat Ann kwaad werd op Michael zal de frustratie van de afgelopen tijd wel doen denk ik. Maar hij verdiende het zeker niet. Sandrine gaf hem zeker wel aanleiding eigenlijk, en ik vraag me dan ook af wat de bedoeling is van haar gedrag... Misschien om Geert nog even extra gunstig te stemmen en hem in de waan te laten dat ze serieus op mannen valt ofzo? :? Ik vrees dan wel dat de schok des te groter gaat zijn als hij erachter komt dat de waarheid juist anders is. Ondertussen vind ik wel dat Sandrine ineens bar weinig rekening houdt met Ann... Dat heeft ze niet verdiend, en is ook niet nodig om Geert om de tuin te leiden vind ik. :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Misschien is Sandrine - als enige dochter van een weduwe - wel gewoon om vaak haar zin te krijgen?
Ik vind haar in sommige scènes soms zelfs een beetje puberaal, vooral als ze haar pruilmondje bovenhaalt :lol:

Maar 'k vind het toch een hele leuke verhaallijn, 'k hoop alleen dat Ann er niet gekwetst uitkomt :!:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:Misschien is Sandrine - als enige dochter van een weduwe - wel gewoon om vaak haar zin te krijgen?
Ik vind haar in sommige scènes soms zelfs een beetje puberaal, vooral als ze haar pruilmondje bovenhaalt :lol:

Maar 'k vind het toch een hele leuke verhaallijn, 'k hoop alleen dat Ann er niet gekwetst uitkomt :!:
Daar zit wel wat in ja! Sandrine lijkt ook nog niet erg veel meegemaakt te hebben (inderdaad, dat pruilmondje af en toe :lol: ), en dat kan ook wel wat schelen natuurlijk...
Ik vind het ook een erg leuke verhaallijn hoor! Maar ook ik hoop dat Ann een beetje gespaard wordt. Manon heeft haar ook al niet veel geluk gebracht, dus zou het leuk zijn voor haar als het met Sandrine wél zou gaan lukken! :)
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind dat Sandrine al genoeg meegemaakt heeft de laatste tijd :

- Moeder sterft na lange ziekte
- Ontdekken dat haar pa, haar pa niet is
- Haar ware geaardheid ontdekken
- Hard werken

Je zou voor minder in de put zitten.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

johan1969 schreef:Ik vind dat Sandrine al genoeg meegemaakt heeft de laatste tijd :

- Hard werken

zit Sandrine in de put dan?
Ik heb eerder de indruk dat ze het zàààààlig vindt om in het middelpunt van de belangstelling te staan, somber of bedroefd zit ze er helemaal niet uit.

wat die geaardheid betreft: toen ze Ann kuste in het restaurant, had ik allesbehalve de indruk dat dit haar eerste 'ervaring' met een vrouw is - ik denk echt wel dat ze dat van haar geaardheid al veel langer wist.

en wat dat hard werken betreft: ik werk ook hard, en heb er nog een volledig huishouden en twee kinderen (plus huisdieren bij), maar ik zit overdag niet in de sauna of zo en fitnessen of recepties bijwonen horen ook niet tot mijn dagelijkse bezigheden, ik vind dat je dat 'hard werken' wel een beetje mag relativeren.

:wink:
0 x
Marieke
Nog geen rang

Bericht door Marieke »

satine schreef:
johan1969 schreef:Ik vind dat Sandrine al genoeg meegemaakt heeft de laatste tijd :

- Hard werken

zit Sandrine in de put dan?
Ik heb eerder de indruk dat ze het zàààààlig vindt om in het middelpunt van de belangstelling te staan, somber of bedroefd zit ze er helemaal niet uit.

wat die geaardheid betreft: toen ze Ann kuste in het restaurant, had ik allesbehalve de indruk dat dit haar eerste 'ervaring' met een vrouw is - ik denk echt wel dat ze dat van haar geaardheid al veel langer wist.

en wat dat hard werken betreft: ik werk ook hard, en heb er nog een volledig huishouden en twee kinderen (plus huisdieren bij), maar ik zit overdag niet in de sauna of zo en fitnessen of recepties bijwonen horen ook niet tot mijn dagelijkse bezigheden, ik vind dat je dat 'hard werken' wel een beetje mag relativeren.

:wink:
Ja, ik denk ook wel dat Sandrine al een tijd langer wist dat ze op vrouwen valt. En dat van da hard werken, dat moet blijkbaar niemand doen in Thuis, of soms is even :lol: . De situatie van gisteren was wel raar, inderdaad. Michael verdiende dat echt niet. Hij kon het toch ook niet weten. Ik denk dat Ann is goed met Sandrine moet praten en zeggen wat ze denkt, maar misschien wil ze dat niet omdat ze denkt dat ze Sandrine zou kunnen kwetsen :roll: , maar in een relatie moet dat kunnen vind ik. Volgens mij zouden ze zich dan allebei beter voelen, vooral Ann. Dit verdient ze echt niet!
0 x
- Sandrine: "Met en crème brulée kan je mij altijd verleiden."
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Ik vond Sandrine haar reactie toch ook maar vreemd. Zo meeflirten met Michael... En dat terwijl Ann er bij zit... Dat doe je niet als je een lief hebt. En zeker niet als Michael zich van geen kwaad bewust is.
En dat ze zo koel doet tegen Ann, dat heeft Ann ook niet verdiend.
Zoals enkelen voor mij al zegden. Om Geert aan het lijntje te houden is het niet nodig dat ze Ann zo behandelt. Daarvoor moeten ze enkel voorzichtig zijn en niet te veel gewoon staan kussen. Maar ze kan nog steeds vriendelijk doen tegen Ann. Ben benieuwd wat hier nog op zal volgen.
En dat Ann wat kwaad was op Michael, kan dat wel begrijpen. 't Is natuurlijk zijn schuld niet, maar ze wou gewoon duidelijk maken dat Sandrine en zij een koppel zijn en dat ze niet weer gekwetst wou worden zoals de situatie met Manon toen. Het was toen misschien onrechtstreeks zijn schuld dat het tussen het niet lukte en ze wil gewoon geen tweede keer door zijn toedoen haar vriendin verliezen. Dus ergens kan ik wel begrijpen dat ze die frustratie op Michael uitwerkte!
0 x
Runaway Dreamer
'leentje
Nog geen rang

Bericht door 'leentje »

Ik kan An wel begrijpen dat ze wil dat iedereen zo snel mogelijk weet dat zij en sandrine een koppel zijn.
Ze voelt ook haar biologische klok tikken :wink:
Het is in al haar relaties al zo misgelopen. begrijpelijk dat ze nu hoge verwachtingen heeft en uit wil komen voor haar relatie.

Komaan sandrine trek je stoute schoenen aan !
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Natuurlijk is het logisch dat Ann wil dat iedereen weet van hun relatie, maar kunnen ze het dan niet beter samen tegen Geert zeggen? Of had Sandrine gezegd dat ze het alleen wil vertellen?

Ik snap Sandrine ook, 't is gewoon niet makkelijk om te vertellen en ze weet hoe Geert er over denkt...
0 x
Sanne
'leentje
Nog geen rang

Bericht door 'leentje »

Sanneke schreef:Natuurlijk is het logisch dat Ann wil dat iedereen weet van hun relatie, maar kunnen ze het dan niet beter samen tegen Geert zeggen? Of had Sandrine gezegd dat ze het alleen wil vertellen?
Samen vertellen , zou dat wel de goeie oplossing zijn.
Sandrine vindt nu al dat An haar 'pusht' , als ze dat zou voorstellen , dan ik dat het niet goed komt . :?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ik vond die twee gisteren niet echt handig bezig... :? Ik snap wel dat ze blij zijn dat iedereen nu van hun relatie mag weten hoor, maar hun gedrag gisteren was toch wel een behoorlijke provocatie richting Geert! Ze hadden hem beter nog wat tijd gegeven om er rustig wat aan te wennen, en niet zo "tegen het zere been" schoppen zoals ze gisteren deden...
Ik snap dat van Sandrine ook niet helemaal eigenlijk. Eerst was ze compleet bang om Geert af te schrikken, en nu hield ze precies ineens nérgens rekening meer mee. :?
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Wel totaal niet tactvol van Sandrine om zo voor Geert zijn neus te staan kussen :shock: :roll:
Ze moet toch ook weten dat hij daar totaal nog niet klaar voor is, dus ze hadden zich wel wat mogen inhouden :evil:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Mindy
Nog geen rang

Bericht door Mindy »

ze kunnen in ieder geval allebei een pak niét dansen! :lol:
0 x
I'm not much into health food, I am into champagne

Ik ben MEGA-MINDY!
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Mindy schreef:ze kunnen in ieder geval allebei een pak niét dansen! :lol:
niemand op dat feest trouwens :lol:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Dat ze hem provoceerden was inderdaad wel waar, maar het leverde toch enkele leuke scènes op :oops:
0 x
Runaway Dreamer
Gesloten