Yvette Backx (Chris Boni)
- Amiche
- Poster rang 2
Re: Yvette Backx (Chris Boni)
Ik heb nog steeds bewondering voor de manier waarop ze de rol neerzet. Toen ze steeds over het geld van Leo bezig was en altijd maar zeurde om aandacht en uitjes begin ik haar wat beu te worden. Maar sinds de ziekte en de manier waarop ze met Katrien omging en ook met Frank is echt boeiend en leuk om te zien. Haar stille reakties - vooral met gezichtsuitdrukking enzo - rond Leo vind ik heel goed en realistisch uitgebeeld. Ik zou het heel fijn vinden als ze haar weer een nieuwe partner geven. Zie zo 1=2=3 ook geen aanwezige kandidaat; zal er toch eentje binnengehaald moeten worden. Maar wie weet, de tip over de laptop en de dating site? Of anders moet ze maar ns in het tehuis rondkijken, de mensen daar zijn ook niet stokoud (Madeleine zal van haar leeftijd zijn denk ik zo?). En ach, misschien komt er wat leuks op de Zus&Zo af n.a.v. de advertentie hi hi.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Yvetje heeft dus een fitnessabonnement gekregen, en wie weet komt zij er de "nieuwe liefde" van haar leven tegen 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- Luc
- Poster rang 4
Ik vind Yvette leuker zonder partner eigenlijk. Met een relatie heeft ze mss geen tijd meer om Frank te jennen
.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Of ze kiest voor de verandering eens een fatsoenlijke man uit
dan kunnen ze samen Frank jennen.
Na Stanny en Leo verdient ze een goede man voor de verandering

Na Stanny en Leo verdient ze een goede man voor de verandering

0 x
-
- Poster rang 5
Stanny heeft mss ook een lidkaart voor diezelfde fitnessclub. 
Maar die zal niet direct terug binnen mogen bij Frank zeker?

Maar die zal niet direct terug binnen mogen bij Frank zeker?

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
-
- x 435
Yvette is natuurlijk druk bezig in de fitness
ofwel aan de toestellen ofwel in de cafetaria, maar dat zullen we nog wel te weten komen 

0 x
- Millie
- Poster rang 1
-
- x 435
- Luc
- Poster rang 4
Ik denk dat de actrice niet echt nog een grote rol zal spelen wegens haar gezondheid en ouderdom, maar af en toe Yvetje kan ik ook alleen maar toejuichen.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Waarom moet Yvette nu plots naar Winterlicht omdat haar twee handen getapet zijn? Simonneke en zijzelf hebben nu toch recht op thuisverpleging, hulp aan huis, maaltijden aan huis en ze kunnen toch poetshulp aanvragen met dienstencheques? En ze kunnen nog veel meer steun krijgen dan dat. Dan hoeft Frank ook niet al die strijk en was te doen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Flannery
- Nog geen rang
Dan hebben ze daar weer een nieuwe actrice voor nodig...
En als ze in Winterlicht zou verblijven, komt ze misschien regelmatig in contact met Femke?

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
dat van die nieuwe actrice bedoel ik niet. Ik bedoel gewoon: het is toch niet normaal dat je iemand (tijdelijk) in een rusthuis steekt omdat die persoon zijn of haar pollen heeft verbrandFlannery schreef:Dan hebben ze daar weer een nieuwe actrice voor nodig...En als ze in Winterlicht zou verblijven, komt ze misschien regelmatig in contact met Femke?

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Niet iedereen wil 'iemand vreemd' in huis - Frank ook niet had ik de indruk toen het hier over ging op de begrafenis-koffie van Kasper.Crackers schreef:Waarom moet Yvette nu plots naar Winterlicht omdat haar twee handen getapet zijn? Simonneke en zijzelf hebben nu toch recht op thuisverpleging, hulp aan huis, maaltijden aan huis en ze kunnen toch poetshulp aanvragen met dienstencheques? En ze kunnen nog veel meer steun krijgen dan dat. Dan hoeft Frank ook niet al die strijk en was te doen.
Dat die handen na een week nog altijd ingepakt zijn en dat ze nog altijd kermt van de pijn lijkt mij vreemder - mijn ervaring met brandwonden is anders.

0 x