Enfin, ben wel benieuwd nu wat er nu eigenlijk allemaal achter zit.
Hij zei dat inderdaad op een heel rare manier!Mette Marit schreef:jep, dat kloppen op tafel gaat hem niet zo goed af...
noch het smijten met het service...
Het is altijd de schuld van Victooooor...
ik moest lachen
Ja, dat is ook wel zo. Maar heeft hij dan al niet meer dan tijd genoeg gehad om het uit te leggen? Ik kan me wel voorstellen dat die 2 inmiddels sceptisch tegenover zijn vertelsels staan hoorMieke schreef:idem als prieeltje ben ik dat gedoe Victor/Jenny ook meer dan beu!![]()
Maar kom zijn reactie van vandaag was een beetje te begrijpen, als hij het wil uitleggen en niemand laat hem uitpraten (vooral Rosa en Marianne met hun opmerkingen)
Daar kijk ik ook érg naar uit moet ik zeggen!Mieke schreef:Ik denk dat Victor niks te maken heeft met die pesterijen van Jenny, het zal misschien diene Albert en zijn vrouw zijn (aangezien het een vrouwenhand was die die doodsbrief onder de deur schoof)
Niet tegenstaande dat hij toch gelogen heeft over heel veel zaken
Ik ga zo lachen als het uitkomt dat hij Kasper z'n brommer heeft opgefokt
In thuis doen ze dat toch altijd, kunnen ze een uitgemolken verhaallijn nog wat laten aanslepenMieke schreef:idem als prieeltje ben ik dat gedoe Victor/Jenny ook meer dan beu!![]()
Maar kom zijn reactie van vandaag was een beetje te begrijpen, als hij het wil uitleggen en niemand laat hem uitpraten (vooral Rosa en Marianne met hun opmerkingen)
Ik denk dat Victor niks te maken heeft met die pesterijen van Jenny, het zal misschien diene Albert en zijn vrouw zijn (aangezien het een vrouwenhand was die die doodsbrief onder de deur schoof)
Niet tegenstaande dat hij toch gelogen heeft over heel veel zaken
Ik ga zo lachen als het uitkomt dat hij Kasper z'n brommer heeft opgefokt
Thuis kennende zal het nog wel een paar maanden duren vooraleer we op al deze vragen een antwoord hebben gekregen.frank schreef:goh, ik volg het wel graag anders. Ok, Jenny is nu niet bepaald een personage waar ik een ganse aflevering op wil kijken, maar blijf nog steeds benieuwd of Victor nu al dan niet iets te maken heeft met Neil Feyaerts, zoals hier ooit aan gedacht werd.
En ben vooral wel benieuwd wie die vrouw nu was met die ring met die robijn op.
Daar heb je ook wel een punt, maar ze waren er op een bepaald moment ook wel serieus de nadruk op aan het leggen hé, dat Jenny ooit iemand vermoord had.Nickos schreef:Thuis kennende zal het nog wel een paar maanden duren vooraleer we op al deze vragen een antwoord hebben gekregen.
Het zou inderdaad wel kunnen dat één van de nabestaanden van Neil zich zou willen wreken omdat zij Neil vermoord heeft. Maar langs de andere kant: waarom zou die persoon dan tien jaar hebben gewacht?
frank schreef:goh, ik volg het wel graag anders. Ok, Jenny is nu niet bepaald een personage waar ik een ganse aflevering op wil kijken, maar blijf nog steeds benieuwd of Victor nu al dan niet iets te maken heeft met Neil Feyaerts, zoals hier ooit aan gedacht werd.
En ben vooral wel benieuwd wie die vrouw nu was met die ring met die robijn op.