Ann De Decker (Monika Van Lierde)
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Mwah... ik weet eigenlijk niet of ze butch is... Misschien dat ze er met andere, wat vrouwelijkere kleding wel helemaal anders uitziet? Dat komt al gelijk wat anders over dan zo'n overal volgens mij...
Dat Frieda HOT is, is dan weer een ander verhaal, dat weet ik eigenlijk niet zo goed. 
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Mette Marit
- Poster rang 2

Komaan, Frieda is totaal geen butch ik heb er al andere gezien hoor...Christel schreef:Mwah... ik weet eigenlijk niet of ze butch is... Misschien dat ze er met andere, wat vrouwelijkere kleding wel helemaal anders uitziet? Dat komt al gelijk wat anders over dan zo'n overal volgens mij...Dat Frieda HOT is, is dan weer een ander verhaal, dat weet ik eigenlijk niet zo goed.
(no offence)
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1679
- x 2603
Mette Marit schreef:
Komaan, Frieda is totaal geen butch ik heb er al andere gezien hoor...![]()
(no offence)
ik heb haar dus in de eerste plaats met Manon vergelekensatine schreef:
ik vond haar -zeker in vergelijking met Manon- anders nogal 'butch'
en ik heb er ook al gezien die veel meer 'butch' zijn, vandaar dus ook mijn 'nogal'
0 x
-
bieke
- x 435
-
Dykelicious
- Nog geen rang
- Contacteer:
hmm ik weet nog op het eind van 2 seizoenen geleden, toen Manon dus ging vertrekken, dat Monika van Lierde te gast was op Donna, met Yasmine, en dat ze zei, dat ze dus een nieuwe vriendin ging krijge, en ze sprak toen alsof het volgende seizoen al ging zijn, maar ik vermoed, dat door Monika haar real life zwangerschap, ze wa gegoocheld hebben met het script, en haar dus zogezegd naar New York laten vertrekken (want ze hadden toch wel eerst laten uitblijken dat het snel ging gedaan zijn tussen Ann en Manon hé...)
dus denk ik niet, dat het zolang zal duren eer ze haar aan iemand koppelen, lol wie weet mss aan Sandrine
want kheb toch wel vermoedens dat die lesbisch, de manier waarop ze naar Marie kijkt enzo, is zo wat het zelfde als bij Manon tenopzichte van Ann
das juist mijne kijk, op de "feiten", wa denkte hulder?
dus denk ik niet, dat het zolang zal duren eer ze haar aan iemand koppelen, lol wie weet mss aan Sandrine
das juist mijne kijk, op de "feiten", wa denkte hulder?
0 x
Buffy: I'm maybe dead but hey! I'm still pretty!
>>> to the Master
>>> to the Master
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ik denk dat je best eens gelijk zou kunnen hebben... De manier waarop Sandrine naar Marie kijkt doet het op mij ook overkomen alsof ze meer voor Marie voelt dan een gewone vriendschap. Aangezien Marie daar volgens mij niet zo snel op in zal gaan, zou het goed kunnen dat Sandrine bij Ann uitkomt! Hoe dan ook heeft Ann blijkbaar wel "zin" in een nieuwe vriendin (ze is toch al een aantal keren "op zoek" geweest), dus zij zal er niet zo snel negatief tegenover staan denk ik.. 
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Dykelicious
- Nog geen rang
- Contacteer:
-
spizzy
- Nog geen rang
Als ze Ann binnenkort opnieuw willen koppelen mag dat voor mij gerust aan meester Baert zijn
(maar ik denk idd ook dat ze Sandrine in gedachten hebben)
Laatst gewijzigd door spizzy op di 21 nov 2006, 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
Marieke
- Nog geen rang
k denk eerlijk gezgd ook dat ze Ann aan sandrine gaan koppelen, hoe dat sandrine daar vrijdag naar keek toen ze de fit en fun binnenkwam 
0 x
- Sandrine: "Met en crème brulée kan je mij altijd verleiden."
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
-
frank
- Poster rang 4

-
Dykelicious
- Nog geen rang
- Contacteer:
hmm denk dat nu toch stilaan begint duidelijk te worden zeker, ze beginnen het er toch vingerdik op te legge, tussen ann en sandrine
lol wel raar eigelijk, hoe die zogenaamde "vete" zo maar overgewaaid is, zonder da ann noch marie da eigelijk uitgepraat hebben...
of emmek iet gemist?
lol wel raar eigelijk, hoe die zogenaamde "vete" zo maar overgewaaid is, zonder da ann noch marie da eigelijk uitgepraat hebben...
of emmek iet gemist?
0 x
Buffy: I'm maybe dead but hey! I'm still pretty!
>>> to the Master
>>> to the Master