Kasper
- Luc
- Poster rang 4
Maar ik kan er zeker inkomen dat ze misschien nog geen Internet hebben, laat staan, er hele dagen opzitten, zeker na een lange dagtaak, maar vind het gewoon "wereldvreemd" van hen dat ze er zelfs niet aan denken om daar eens iets over op te zoeken, zeker omdat ze nu een eerste belangrijke aanwijzing hebben. Er zijn laptops en computers ter beschikking in Thuis, zonder of met zwart scherm 

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
misschien hebben Sam en Femke hun laptop wel mee naar huis als ze niet in Baget zijn?Luc schreef:Maar ik kan er zeker inkomen dat ze misschien nog geen Internet hebben, laat staan, er hele dagen opzitten, zeker na een lange dagtaak, maar vind het gewoon "wereldvreemd" van hen dat ze er zelfs niet aan denken om daar eens iets over op te zoeken, zeker omdat ze nu een eerste belangrijke aanwijzing hebben.
Toen ik vorig jaar pas internet had hier, overkwam me dat ook wel, dat ik in de bib vanalles ging opzoeken, terwijl ik dan 's avonds tot de vaststelling kwam dat ik het ook gewoon even had kunnen googelen - zo vreemd vind ik dat dus niet....
Rosa, Waldek en ik zijn ook opgegroeid zonder computer he, je kan dus best zonder, zelfde als voor de GPS

en daarbij, alles klopt in Thuis, misschien hebben ze het wel gegoogeld zonder resultaat

0 x
- Luc
- Poster rang 4
In Sanitechniek hebben ze ook computers met Internet want er werd daar al duchtig naar motors gezocht (zonder resultaat voorlopig want die motor van Frank komt er maar niet
). Maar voor mijn part zoeken ze het dan op in de bib é. Maar in elk geval zullen ze nog wel iets met die aanwijzing doen en ben ik te voorbarig. Komt wsl omdat heel dat Kasper-verhaal voor mij gewoon niet rap genoeg kan gaan.

0 x
-
- Poster rang 4
Niet ieder mens komt op het idee om iets op te zoeken op Internet hé.Luc schreef:In Sanitechniek hebben ze ook computers met Internet want er werd daar al duchtig naar motors gezocht (zonder resultaat voorlopig want die motor van Frank komt er maar niet). Maar voor mijn part zoeken ze het dan op in de bib é. Maar in elk geval zullen ze nog wel iets met die aanwijzing doen en ben ik te voorbarig. Komt wsl omdat heel dat Kasper-verhaal voor mij gewoon niet rap genoeg kan gaan.

0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Poster rang 2
't zal in ieder geval iets Oostblokachtig zijn wat hij spreekt (heb net de aflevering van gisteren gezien), aangezien hij "pasjalsta" zei, en dat is ginder zowat overal "alstublieft" (komt natuurlijk uit het Russisch)
één ding is zeker: Roemeens is het niet
't zal dan toch nog een Pooltje blijken te zijn zeker?
één ding is zeker: Roemeens is het niet

't zal dan toch nog een Pooltje blijken te zijn zeker?
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Forever... and ever... and ever.
-
- Nog geen rang
-
- Nog geen rang
- Luc
- Poster rang 4
Euh.. jafrank schreef: Heb je je moeder/vader al eens zien googlen of heb je die al eens horen zeggen tegen jou dat je iets ook op Internet kan opzoeken.

Laatst gewijzigd door Luc op zo 12 feb 2006, 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Luc
- Poster rang 4
Dat denk ik er ook van en de verhaallijn is trouwens plagiaatBenny schreef:Pfff...ik vind de verhaallijn omtrent Casper niet echt interessant. Het gaat mij allemaal te traag en volgens mij gaat die geschiedenis van hem ook niet zo interessant zijn.

0 x
-
- Poster rang 4
Maar die was zeker 15 jaar ouder en dat was een rockartiest.Luc schreef:Dat denk ik er ook van en de verhaallijn is trouwens plagiaatwant heb ergens gelezen dat er in Wittekerke ook zo een verloren gelopen jongen meespeelde aantal jaren geleden die ook niet kon spreken tot op een bepaald moment.

(ja, toegegeven > door Hans De Munter heb ik 10 jaargeleden eens een aantal maanden naar Wittekerke gekeken

0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- Luc
- Poster rang 4
Ah OK, een heel andere "setting" dus. Heb Wittekerke nooit echt gevolgd, behalve enkele flarden om eens te zien hoe erin geacteerd werd maar verhaallijnen van die serie zijn me verder onbekendfrank schreef:Maar die was zeker 15 jaar ouder en dat was een rockartiest.Luc schreef:Dat denk ik er ook van en de verhaallijn is trouwens plagiaatwant heb ergens gelezen dat er in Wittekerke ook zo een verloren gelopen jongen meespeelde aantal jaren geleden die ook niet kon spreken tot op een bepaald moment.
(ja, toegegeven > door Hans De Munter heb ik 10 jaargeleden eens een aantal maanden naar Wittekerke gekeken)

0 x
-
- Nog geen rang