Goh, dat vind ik eigenlijk wel meevallen! Wat betreft dat telefoongesprekken afluisteren; als iemand nieuwsgierig geboren is, krijg je dat er zomaar niet uit he? Maar dat maakt iemand nog niet slecht (alleen vervelend af en toejohan1969 schreef:Nancy begint het wel uit te hangen :
- telefoongesprekken afluisteren
- kuisen terwijl mensen zitten te eten in Ter Smissen
- Eddy uitnodigen bij Marianne thuis en hem eten geven
Haar goede voornemens zijn blijkbaar snel vergeten.
familie Fierens
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
LoreWittemans
- Nog geen rang
Ik ook ze! Tis mss niet de juiste manier om het te zeggen, maar hij stond op zijn strepen en had gelijk van wat hij daar allemaal zei. Na verkeerde dingen in het leven, had hij nu eindelijk weer een beter leven en ist door een gejoemel van andere weer allemaal omzeep!Pearl schreef:'k Had bijna medelijden met Eddy gisteren...
0 x
'Ik ben een Delhaizemens'
Rosa: Werkt ma moeder...
Rosa: Werkt ma moeder...
- Mona'ke
- Poster rang 2

ik denk da eddy nancy héél graag ziet, maar gwn ni beseft dat hij haar pijn doet om terug te beginnen drinken. Maar langs de ene kant begrijp ik eddy ok wel da hij terug begint te drinken, hij was juist opt goei spoor en nu is da verloren. hooplijk gaat het binnenkort beter met de familie fierens
0 x
-
koetje36
- Poster rang 1

laatst zei Nancy dat ze nog nooit naar een Dokter was geweest. Dus ook nooit een ego laten doen en dat op haren leeftijd. Niet slim.
Zou dit de bedoeling zijn, dat er iets mis zal zijn met het kindje.
Dat leek mij toen wel een hint naar een mogelijke wending in de verhaallijn. Maar het kan natuurlijk ook toeval zijn.
Zou dit de bedoeling zijn, dat er iets mis zal zijn met het kindje.
Dat leek mij toen wel een hint naar een mogelijke wending in de verhaallijn. Maar het kan natuurlijk ook toeval zijn.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
-
frank
- Poster rang 4

Hij ziet er toch wel stoer uit zeker in die generiek ?Christel schreef:Inderdaad! Hij kijkt wel "gevaarlijk" vind ik..Essa schreef:En den Eddy is zowaar gepromoveerd tot generiek-personageZe hebben hem toch een beetje "onguur" neer willen zetten volgens mij
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
- satine
- Poster rang 5

- x 1679
- x 2603
nu vind ik toch dat het hoog tijd wordt dat Femke open kaart speelt
niet moeilijk dat Sam gisteren zo schaapachtig mee naar de film wou, die jongen weet totaal van niks!
en als hij het er vandaag of morgen niet uitsleurt, dan zwijgt ze nog wel een tijdje.
dat valt mij van Femke eigenlijk wel tegen - ze heeft altijd met haar hart op haar tong geleefd, en nu doet ze zo achterbaks.
(ik vraag mij wel af, wonen die nu terug samen in dat kleine studioke? plezante situatie, met een relatie als de hunne!)
niet moeilijk dat Sam gisteren zo schaapachtig mee naar de film wou, die jongen weet totaal van niks!
en als hij het er vandaag of morgen niet uitsleurt, dan zwijgt ze nog wel een tijdje.
dat valt mij van Femke eigenlijk wel tegen - ze heeft altijd met haar hart op haar tong geleefd, en nu doet ze zo achterbaks.
(ik vraag mij wel af, wonen die nu terug samen in dat kleine studioke? plezante situatie, met een relatie als de hunne!)
0 x
-
frank
- Poster rang 4

Sam woonde terug op de loft zeker voor Sofie ?satine schreef:nu vind ik toch dat het hoog tijd wordt dat Femke open kaart speelt![]()
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.