johan1969 schreef:Nancy begint het wel uit te hangen :
- telefoongesprekken afluisteren
- kuisen terwijl mensen zitten te eten in Ter Smissen
- Eddy uitnodigen bij Marianne thuis en hem eten geven
Haar goede voornemens zijn blijkbaar snel vergeten.
Goh, dat vind ik eigenlijk wel meevallen! Wat betreft dat telefoongesprekken afluisteren; als iemand nieuwsgierig geboren is, krijg je dat er zomaar niet uit he? Maar dat maakt iemand nog niet slecht (alleen vervelend af en toe

). Dat ze wat laat was met poetsen, kwam omdat ze zich niet zo goed voelde waarschijnlijk. Ze zei dat daarvoor in de keuken ook tegen Femke he? En ik kan me ook zo voorstellen dat, als je al een aantal maanden in verwachting bent en je zoveel hooi op je vork neemt, het wel eens tegen kan zitten wat dat betreft. En dat ze Eddy bij Marianne te eten geeft, snap ik ergens ook wel (al praat ik het natuurlijk niet goed). Zoals Eddy zelf ook al (zo lief overigens

) aangaf, eet Nancy voor twee nu, en zij en Eddy hebben zowat geen inkomen op het moment omdat Eddy gewoon zijn loon al een paar maanden niet gehad heeft! Al met al vind ik eigenlijk dat Leontien en Luc op dit moment de grote schuldigen daaraan zijn! En niet Nancy, want die doet eigenlijk niks verkeerd. Die is alleen, samen met haar kindje, de dupe van dat alles...