Ik denk dat zij vooral heel eenzaam is en in Bob een uitweg ziet om daaraan te ontsnappen. Nochtans zou ze moeten weten (Olivia heeft het haar al x maal verteld) dat Bob iemand is met een handleiding.satine schreef:hij is voor haar de man van haar leven.
Bob Sleeckx (Christophe Haddad)
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
Re: Bob Sleeckx (Christophe Haddad)
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat is ook wel zo, en Christine zou naar mijn mening sowieso zelf ook in moeten zien dat Bob en Tamara nog maar zo kort uit elkaar zijn en met zoveel problemen, dat deze nieuwe relatie op deze manier nooit kan werken. Je kunt niks nieuws bouwen op de ruïnes van het vorige, dat is vragen om problemen. Als ze nou zijn voorgeschiedenis nog niet kende, dan was het misschien nog wat anders, maar ze weet gewoon exact wat er voorgevallen is...Tiboko schreef:Ik denk dat zij vooral heel eenzaam is en in Bob een uitweg ziet om daaraan te ontsnappen. Nochtans zou ze moeten weten (Olivia heeft het haar al x maal verteld) dat Bob iemand is met een handleiding.satine schreef:hij is voor haar de man van haar leven.
Ze moet wel héél wanhopig zijn om toch nog zo achter Bob aan te zitten.
Maar dat gezegd hebbend, vind ik het allesbehalve mooi hoe Bob zich opstelt de laatste tijd. Zo hard, egoïstisch en ongevoelig dat ik er een beetje van schrik, moet ik zeggen. Hij heeft al vanaf dag 1 een flinke handleiding, maar dit gaat inmiddels zoveel stappen te ver...
Mensen zijn geen speelgoed.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Tja, 't is hetzelfde als de omschakeling van Jana naar Tamara hé. Christine is "maar" een vriendin maar ik vrees dat Bobbie dat nog in 't lang en 't breed zal mogen uitleggen aan Christine. Het is een serpent ja, maar eigenlijk is wat Bob nu doet nog erger.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Dat is waar.Tiboko schreef:Nochtans zou ze moeten weten (Olivia heeft het haar al x maal verteld) dat Bob iemand is met een handleiding.
Maar het wordt dan ook altijd gezegd met de glimlach, alsof het over een kind gaat dat af en toe eens van 'de norm' afwijkt.
Zou Christine weten hoe de relatie met Jana geëindigd is en waarom?
En hoe snel Bob en Tamara dan ineens Rupsje en Vlindertje waren?
Dàt zouden ze moeten vertellen, niet dat Bob iemand is met een handleiding.
Want als je niet weet wat er in die handleiding staat, ben je nog geen stap verder.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
^ Dat vind ik ook héél erg vreemd, eigenlijk: dat niemand daar ooit echt lijkt te zeggen waar het op staat. Ze bemoeien zich overal mee, maar als puntje bij paaltje komt worden er maar van die halfslachtige "waarschuwingen" gegeven die nergens toe leiden.
Ik heb bijvoorbeeld ook met verbazing zitten kijken toen Lowie stond te supporteren dat Bob wat met "Christineke" moest beginnen. Of toen Olivia heel voorzichtig op het woord gooide dat Tamara het waarschijnlijk niet leuk zou vinden als hij al met Christine in de Frens zou gaan zitten, maar vervolgens geen antwoord meer gaf toen Bob zei dat Tamara toch niks meer van hem wilde weten.
Ik vind dat echt heel raar...
Ik heb bijvoorbeeld ook met verbazing zitten kijken toen Lowie stond te supporteren dat Bob wat met "Christineke" moest beginnen. Of toen Olivia heel voorzichtig op het woord gooide dat Tamara het waarschijnlijk niet leuk zou vinden als hij al met Christine in de Frens zou gaan zitten, maar vervolgens geen antwoord meer gaf toen Bob zei dat Tamara toch niks meer van hem wilde weten.
Ik vind dat echt heel raar...
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Inderdaad. Wat ben je met een handleiding als je niet begrijpt of weet wat erin staat? Dat is zoals een wasmachine kopen met een handleiding in alle talen behalve Nederlands.satine schreef:Dat is waar.Tiboko schreef:Nochtans zou ze moeten weten (Olivia heeft het haar al x maal verteld) dat Bob iemand is met een handleiding.
Maar het wordt dan ook altijd gezegd met de glimlach, alsof het over een kind gaat dat af en toe eens van 'de norm' afwijkt.
Zou Christine weten hoe de relatie met Jana geëindigd is en waarom?
En hoe snel Bob en Tamara dan ineens Rupsje en Vlindertje waren?
Dàt zouden ze moeten vertellen, niet dat Bob iemand is met een handleiding.
Want als je niet weet wat er in die handleiding staat, ben je nog geen stap verder.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
Christel schreef:^ Dat vind ik ook héél erg vreemd, eigenlijk: dat niemand daar ooit echt lijkt te zeggen waar het op staat.
Dat is omdat het een soap is hé.
Als iedereen meteen zou zeggen waar het op staat of meteen zou snappen wat de ander bedoelt, dan had je nooit misverstanden. Dan had je nooit ruzies en dan was er geen behoefte meer aan roddeltypes als Nancy - die constant halve waarheden de wereld instuurt en dan rare reacties krijgt, zoals toen met Leo en Tamara.
Dan zou Thuis wellicht ook een stuk saaier zijn. Eerst hebben we kommer en kwel en daarna komt het weer goed. Dat zal in dit geval met Bob en Tamara zo net voor de bevalling ook weer gebeuren. Moderator bericht:
Ik denk wel dat het algemeen geweten is dat Thuis een soap is.
En dat de verhaallijnen in een soap meestal bepaalde regels volgen.
Dat neemt niet weg dat mensen hier hun mening kwijt mogen, daar dient ons forum uiteindelijk voor.
Gelieve dus ontopic te blijven.

En dat de verhaallijnen in een soap meestal bepaalde regels volgen.
Dat neemt niet weg dat mensen hier hun mening kwijt mogen, daar dient ons forum uiteindelijk voor.
Gelieve dus ontopic te blijven.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Ik ben geen fan van Christine, maar Bob zou op zijn minst open kaart met haar mogen spelen.
Voor hem is zij 'gewoon een vriendin', voor haar is hij op dit moment haar grote liefde.
Ik vind dat zij het recht heeft om te weten dat hij helemaal anders denkt over 'hun relatie' dan zij.
Voor hem is zij 'gewoon een vriendin', voor haar is hij op dit moment haar grote liefde.
Ik vind dat zij het recht heeft om te weten dat hij helemaal anders denkt over 'hun relatie' dan zij.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat vind ik ook!
Het kan inmiddels geen verrassing voor Bob meer zijn dat zij de dingen echt heel anders ziet dan hij, en ik vind het eigenlijk schandalig dat hij haar zo in de waan laat. Staat verder los van het karakter van Christine, want die vind ik allesbehalve sympathiek, maar wat Bob nu doet is gewoon geen stijl...
Het kan inmiddels geen verrassing voor Bob meer zijn dat zij de dingen echt heel anders ziet dan hij, en ik vind het eigenlijk schandalig dat hij haar zo in de waan laat. Staat verder los van het karakter van Christine, want die vind ik allesbehalve sympathiek, maar wat Bob nu doet is gewoon geen stijl...
0 x
-
Thom
- Poster rang 2

- x 292
- x 447
Wat is hij ineens zo onuitstaanbaar geworden op een paar weken tijd, zeg!
Zo spelen met andermans gevoelens , verwachten dat Tamara zich nu ineens naar hem schikt, omdat hij ineens goesting gekregen voor "zijne" zoon te gaan zorgen in de (ijdele) hoop, dat hij hem nog gaat opvolgen als leider van zijn bedrijf. Om nog maar te zwijgen over hoe hij met zijn "gewone" vriendin omgaat. Christine is niet de meest sympathiekste, dat is waar, maar zelfs met haar krijg ik toch een beetje medelijden dat hij haar gewoon aan het lijntje houdt, dit verdient niemand.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Ik zou graag eens willen weten waarom Bob de deur plat loopt bij Karin. Is dat zijn "goede karakter?"
Of zijn dat schijnbewegingen om iets te verbergen?
Of zijn dat schijnbewegingen om iets te verbergen?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Hij doet wel heel vreemd, dus wie weet...
Vooralsnog zie ik het een beetje als een soort "houvast" die hij zoekt. Karin is eigenlijk de enige die hem helpt als het om zijn zoon gaat. Hij krijgt steeds grotere ruzie met Tamara en als reactie daarop rent hij steeds harder naar Christine, maar het is duidelijk dat zijn gevoelens voor haar niet bepaald diep zitten (als ze er al zijn) en dat het hem eerder uit balans brengt dan dat het hem helpt.
Karin lijkt mij een soort "rustgevende factor" voor Bob. Zij gaat er dadelijk voor zorgen dat hij niet alles kwijtraakt, dus uit een soort overdreven loyaliteit en schrik om haar kwijt te raken, klampt hij zich heel erg aan haar (en haar bescherming) vast.
Zeker nu ze allebei tegenover Dries staan en dus een soort gemeenschappelijke vijand hebben...
Vooralsnog zie ik het een beetje als een soort "houvast" die hij zoekt. Karin is eigenlijk de enige die hem helpt als het om zijn zoon gaat. Hij krijgt steeds grotere ruzie met Tamara en als reactie daarop rent hij steeds harder naar Christine, maar het is duidelijk dat zijn gevoelens voor haar niet bepaald diep zitten (als ze er al zijn) en dat het hem eerder uit balans brengt dan dat het hem helpt.
Karin lijkt mij een soort "rustgevende factor" voor Bob. Zij gaat er dadelijk voor zorgen dat hij niet alles kwijtraakt, dus uit een soort overdreven loyaliteit en schrik om haar kwijt te raken, klampt hij zich heel erg aan haar (en haar bescherming) vast.
Zeker nu ze allebei tegenover Dries staan en dus een soort gemeenschappelijke vijand hebben...
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
Dat is het minste dat je kan zeggen.
Hij loopt de deur plat bij Karin in het ziekenhuis (zelfs nog meer dan Kobe en Tom) en zoals hij daar gisteren - na de stoeipartij met zijn sex doll in bed lag - handen knijpend of zoiets, echt creepy. Ik denk dat hij met iets heel groot zit, dat hij aan niemand kwijt kan.
0 x
-
sien
- Nog geen rang
Misschien heeft hij Karin per ongeluk/ in paniek in elkaar geslaan, toen hij betrapt werd en misschien voelt hij zich heel schuldig.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 549
De manier waarop Bob zegt dat alle obstakels die in de weg staan van zijn toekomst moeten geëlimineerd, vond ik angstaanjagend!
0 x