Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Christel schreef: wo 28 okt 2020, 13:49
haar "vriendelijke kant" weer berekenend en onecht overkomt.
Zoals in de Stevenson zaak. HOe lang zal het duren eer ze daar de zaak binnenkomt en zegt hoe alles beter zou kunnen lopen. Als ze op haar voorstel ingaan, dan kan Rosa haar uren opschrijven. Ik betrouw Karin niet verder dan een sigarettenblaadje!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Kiki_Dee schreef: wo 28 okt 2020, 12:46
Ik vermoed dat ze nu meer haar zachtere kant zal laten zien, ze zal nog wel scherp uit de hoek komen, maar minder bitchy dan voorheen.
Ik wil best geloven dat Karin het goed bedoelt, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zo'n radicale omzwaai kan maken qua karakter.
Er zal niet veel nodig zijn om haar weer terug te laten vallen. Ze heeft met aardig wat mensen overhoop gelegen.
Alleen al het feit dat ze het blijkbaar meende om Dries opnieuw aan te nemen (die dan eigenlijk haar meerdere zou zijn) doet mij heel erg twijfelen aan Karin 2.0.
Dat vond ik ook al heel bijzonder. Dries aannemen.
Misschien is ze aan een soort boetedoening bezig.
En gaat ze ervan uit dat iedereen die ze kwaad heeft gedaan haar zonder meer vergeeft en weer in de armen sluit. Maar daar was haar kwaadaardige gedrag toch iets heftig voor. Behalve voor Tom blijkbaar
jessie V. schreef: do 29 okt 2020, 09:44
En gaat ze ervan uit dat iedereen die ze kwaad heeft gedaan haar zonder meer vergeeft en weer in de armen sluit.
Dat is gelukt bij Tom, bij Kobe, maar bij de rest?? Groot vraagteken...Het is niet min wat ze de mensen aangedaan heeft. Bij sommigen gans hun leven overhoop, zoals bij Dries, z'n carrière, z'n mama,...dat kan hij toch niet zomaar vergeten denk ik!
0 x
daffy duck schreef: do 29 okt 2020, 11:33
zoals bij Dries, z'n carrière, z'n mama,...dat kan hij toch niet zomaar vergeten denk ik
Gôh. Dries is vergevingsgezind. Toen Reinhilde hem beschuldigde van aanranding en er daarna voor zorgde dat klanten van Boowie hierdoor afhaakten, verloor hij zijn leuke job bij het bedrijf van Bob & Lowie. Desondanks werd hij even later weer haar toyboy.
Op Karin heeft hij intussen wraak kunnen nemen (ze is geen advocate meer door o.m. zijn toedoen), dus ik denk niet dat hij deze kans zal laten liggen.
En Karin zélf, ze zal er deze keer wel voor waken om geen vals spel te spelen, want Tom zal haar wel op de vingers kijken.
Tiboko schreef: do 29 okt 2020, 23:59
En Karin zélf, ze zal er deze keer wel voor waken om geen vals spel te spelen, want Tom zal haar wel op de vingers kijken.
weet niet hoor! Ik zag gisteren alweer een flits van de oude Karin. Overtuigd van haar eigen gelijk! Ik vrees ervoor!
0 x
jessie V. schreef: wo 09 dec 2020, 21:08
Zijn er eigenlijk wel mensen in het Thuisdorp waar Karin enige sympathie voor heeft, behalve Kobe?
Neen, denk dat ze zich verheven voelt boven iedereen. Doordat niemand, volgens haar, haar scherpe tong en geest heeft, is iedereen voor haar minderwaardig. Dat mensen nog andere capaciteiten hebben gaat los aan haar voorbij !
0 x
Christel schreef: vr 11 dec 2020, 16:06
Ik vind haar over de hele lijn een zielig type geworden...
0 x
En het slechtste van al: ze begint weer haar oude streken te krijgen. Iedereen uitdagen en haar franke teut ertussen mengen met opmerkingen die uitdagen om ruzie' te krijgen ! Karin doe je aan!
1 x
Die uitleg van karin was er toch totaal over ! Wie doet nu zoiets ? belachelijk hoe ze dat personnage de laatste tijd weer afschilderen . Eventjes leek het alsof ze menselijk was, toen Robin verdwenen was maar nu ....