Toon Vrancken (Bill Barberis)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Toon Vrancken (Bill Barberis)
Maar ondertussen zit ons Janatje wel verwoed te smsen naar Bob...
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
Toon zal haar wel tot betere gedachten kunnen brengen, zodra hij wat beter is.Caligula schreef:Maar ondertussen zit ons Janatje wel verwoed te smsen naar Bob...
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik dacht dat hij het meer voor Judith had, of is dat ook al gepasseerd?Renée schreef:Toon is zoooo verliefd op Jana, zoals hij naar haar keekSchattig eigenlijk, hopelijk doet hij er iets mee
0 x
-
ikke
- x 435
Toon heeft z'n verstand al weer bij elkaar, denk ik, maar Judith nog niet. Die verhaallijn is dus nog niet afgerond, vermoed ik.Lazylady schreef:Ik dacht dat hij het meer voor Judith had, of is dat ook al gepasseerd?Renée schreef:Toon is zoooo verliefd op Jana, zoals hij naar haar keekSchattig eigenlijk, hopelijk doet hij er iets mee
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ha, heeft Toon dan verstand? Dat is goed, dan kan hij meteen Judith koel te woord staan en haar duidelijk maken dat ze ergens anders mag gaan kijken.
0 x
Potentia Principatum
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
En toch blijf ik denken dat Judith nog altijd numero uno is. Meende zelf al een beetje irritatie bij hem op te merken bij de bezitterigheid van Wendy.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Denk ik ook, niet Wendy,niet Jana maar Judith.
0 x
Potentia Principatum
-
flodderke
- Poster rang 2

Idd Judith. Wendy is wel een goede voorlopige vervangster, hetzelfde type fysiek gezien : lang en slank.
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Lang en slank ok, verder zijn het twee verschillende types, maar goed, ieder zijn gedacht.flodderke schreef:Idd Judith. Wendy is wel een goede voorlopige vervangster, hetzelfde type fysiek gezien : lang en slank.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Maar het is wel Thuis natuurlijk wat impliceert dat Toon uiteindelijk toch voor Judith zal gaan.Caligula schreef:Ha, heeft Toon dan verstand? Dat is goed, dan kan hij meteen Judith koel te woord staan en haar duidelijk maken dat ze ergens anders mag gaan kijken.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Trouwe kijker
- Nog geen rang
- x 111
- x 27
Ik vraag me af of Toon in het ziekenhuis gaat blijven wonen
Een klaplong is niet niks, dat weet ik.
Maar doorgaans lig je daar toch geen weken voor in de kliniek!?!
Hij heeft ook altijd hetzelfde T shirtje aan. Ik wist niet dat het zo'n viespeuk was
Een klaplong is niet niks, dat weet ik.
Maar doorgaans lig je daar toch geen weken voor in de kliniek!?!
Hij heeft ook altijd hetzelfde T shirtje aan. Ik wist niet dat het zo'n viespeuk was
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Heb ik me ook al afgevraagd. Ik denk dat ze hem gewoon niet te rap in de natuur willen loslaten.
Heb ook gezien dat in zijn evac nu minder dan 50cc zit, het moet echt wel lukken om dat ding er uit te halen.
Wat zijn T shirt betreft, hij heeft mss wel een dozijn dezelfde hé.
Heb ook gezien dat in zijn evac nu minder dan 50cc zit, het moet echt wel lukken om dat ding er uit te halen.
Wat zijn T shirt betreft, hij heeft mss wel een dozijn dezelfde hé.
0 x
Potentia Principatum
-
flodderke
- Poster rang 2

Het schijnt dat mannen eens een kledingstuk gevonden dat hen goed staat, de neiging hebben er direct een aantal van te kopen, want dat is gemakkelijk.
0 x
- smurfin
- Poster rang 2

Idd.
Binnen een week mag hij naar huis, eindelijk. Dan kan hij zich door de vrouwen laten verwennen...
Binnen een week mag hij naar huis, eindelijk. Dan kan hij zich door de vrouwen laten verwennen...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Tja, net op tijd voor Kerstmis...zonder de warmste week weliswaar maar die hebben we nu al.smurfin schreef:Idd.![]()
0 x
Potentia Principatum