Emma Van Damme (Elise Roels)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Emma Van Damme (Elise Roels)

Bericht door Christel »

Aandacht is aandacht bij Emma, volgens mij, ook al is het negatieve aandacht. En de manier waarop ze aan Hélène blijft hangen alsof die nergens schuld aan heeft, vind ik ook redelijk verontrustend.
Toen zij en Stan dat euvel rond de adoptie pas zo mooi samen oplosten tegenover Tom, vond ik haar eventjes sympathiek en menselijk. Helaas was dat van korte duur toen ze gisteren weer zo akelig sarrend aan de gang ging tegen Stan...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ze had er daarna wel spijt van dacht ik aan haar uitdrukking te zien .
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Daar leek het inderdaad wel op. Van de andere kant gaf Stan haar mooi lik op stuk toen ze hem zat te plagen met René, dus het kan wat mij betreft evengoed zijn dat ze gewoon op haar neus keek. :-?
Ik vraag me sowieso af waarom Emma altijd meent haar broer uit te moeten dagen. Die jongen doet haar geen vlieg kwaad, integendeel zelfs...
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Christel schreef:Daar leek het inderdaad wel op. Van de andere kant gaf Stan haar mooi lik op stuk toen ze hem zat te plagen met René, dus het kan wat mij betreft evengoed zijn dat ze gewoon op haar neus keek. :-?
Ik vraag me sowieso af waarom Emma altijd meent haar broer uit te moeten dagen. Die jongen doet haar geen vlieg kwaad, integendeel zelfs...
Dat doen veel broers en zussen, denk ik. In die zin vind ik niet dat Emma abnormaal doet tegenover Stan.
En Stan weert zich kranig, het komt wel goed tussen hen.
Maar haar aanbidding van oma Hélène, die de dood van een andere mens die Emma nauw aan het hart lag, op haar geweten heeft, dat vind ik zorgwekkend.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Een beetje plagen kan ik ook heel goed volgen en zou ik ook niet abnormaal vinden. Maar Emma stopt er niet mee. Nooit.
Maakt niet uit wat er voor gesprek gevoerd wordt of waarover ze praten, ze vindt altijd een excuus om Stan belachelijk te maken of sneren uit te delen. Het gesprekje wat ze pas over Tom hadden, vond ik eerlijk gezegd vooral zo'n verademing omdat we eens te zien kregen dat Emma het wel kan - gewoon vriendelijk zijn.

Stan weert zich inderdaad kranig, maar geeft de laatste tijd toch ook wel steeds vaker de indruk dat hij zijn zus wel achter het behang kan plakken met haar dwarse gedrag. En ik kan hem daarin echt geen ongelijk geven... ;)
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Christel schreef:Een beetje plagen kan ik ook heel goed volgen en zou ik ook niet abnormaal vinden. Maar Emma stopt er niet mee. Nooit.
Maakt niet uit wat er voor gesprek gevoerd wordt of waarover ze praten, ze vindt altijd een excuus om Stan belachelijk te maken of sneren uit te delen. Het gesprekje wat ze pas over Tom hadden, vond ik eerlijk gezegd vooral zo'n verademing omdat we eens te zien kregen dat Emma het wel kan - gewoon vriendelijk zijn.

Stan weert zich inderdaad kranig, maar geeft de laatste tijd toch ook wel steeds vaker de indruk dat hij zijn zus wel achter het behang kan plakken met haar dwarse gedrag. En ik kan hem daarin echt geen ongelijk geven... ;)
Juist, Emma kan heel erg onhebbelijk doen, maar als puntje bij paaltje komt, zijn Emma en Stan nog steeds goede vrienden. Een geluk voor Emma dat ze een verstandige broer heeft die haar ambetant gedoe nog weet te plaatsen.
Maar inderdaad, Emma zou wel eens ter orde mogen geroepen worden door haar moeder en ook wel door Tom vóór het uit de hand loopt.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

ikke schreef:Maar haar aanbidding van oma Hélène, die de dood van een andere mens die Emma nauw aan het hart lag, op haar geweten heeft, dat vind ik zorgwekkend.
Dat!
0 x
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Kijk, dat begrijp ik nu ook niet goed. Emma hield toch heel veel van Geert. Misschien wil ze haar oma wel meer spreken om een plaats en een reden te kunnen geven aan zijn dood. Misschien gelooft ze nog steeds dat Marianne Helene wilde doden en dat Geert ertussen is gesprongen, dus dat het eigenlijk "een ongeluk" was.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Jules schreef:Kijk, dat begrijp ik nu ook niet goed. Emma hield toch heel veel van Geert. Misschien wil ze haar oma wel meer spreken om een plaats en een reden te kunnen geven aan zijn dood. Misschien gelooft ze nog steeds dat Marianne Helene wilde doden en dat Geert ertussen is gesprongen, dus dat het eigenlijk "een ongeluk" was.
Dat is toch ook zo. Hélène wild Marianne steken maar Geert sprong er tussen.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef:
Jules schreef:Kijk, dat begrijp ik nu ook niet goed. Emma hield toch heel veel van Geert. Misschien wil ze haar oma wel meer spreken om een plaats en een reden te kunnen geven aan zijn dood. Misschien gelooft ze nog steeds dat Marianne Helene wilde doden en dat Geert ertussen is gesprongen, dus dat het eigenlijk "een ongeluk" was.
Dat is toch ook zo. Hélène wild Marianne steken maar Geert sprong er tussen.
Ja, oude vrouwen kunnen af en toe nog wild doen... :mrgreen:
Moderator bericht:
Dit is het topic van Emma, voor zover wij weten is ze geen oude vrouw.
Gelieve ontopic te blijven. :yup:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Wat ik mij gisteren afvroeg: hoeveel weet Emma eigenlijk van het verleden van haar oma en William?
Dat ze van plan waren zowel Geert als Marianne uit de weg te ruimen? :denk:
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

satine schreef:Wat ik mij gisteren afvroeg: hoeveel weet Emma eigenlijk van het verleden van haar oma en William?
Dat ze van plan waren zowel Geert als Marianne uit de weg te ruimen? :denk:
Ik denk dat ze daar niets van weet.
En dat ze zelfs niet weet dat Helene eigenlijk Marianne wou treffen en niet Geert.
Er is bij mijn weten nooit iets uitgelegd aan haar over de hele historie @ hysterie tussen haar twee oma's.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Tja Emma, het verstand komt niet voor de jaren he meiske!

Haar keuze in boyfriends is toch wel euhm.... opmerkelijk te noemen.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Ze kunnen Judith misschien nog wijs maken dat het een vernieuwde versie was van pictionary; tekenen met ketchup :roll:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel,zot zijn doet niet zeer natuurlijk maar het is wel jammer. Heel onnozel en totaal overbodig! :boo:
0 x
Potentia Principatum
Plaats reactie