Dit personage krijgt van mij een pluim
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Re: Dit personage krijgt van mij een pluim
Olivia omdat ze zo rustig en met veel gezond verstand op Emma kon inspelen !
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1682
- x 2607
Een pluim voor Emma vandaag.
Omdat ze blijkbaar de tijd heeft genomen om alles op een rijtje te zetten en zelf tot het inzicht gekomen is dat een gesprek met haar therapeut(e) haar goed zal doen.
Zo weten we nu ook dat ze blijkbaar toch nog op regelmatige tijdstippen gesprekken heeft.
En ook een pluim voor Judith en Ruben.
Wat gebeurd is, is gebeurd.
Ik vond het een fijn gesprek.
Omdat ze blijkbaar de tijd heeft genomen om alles op een rijtje te zetten en zelf tot het inzicht gekomen is dat een gesprek met haar therapeut(e) haar goed zal doen.
Zo weten we nu ook dat ze blijkbaar toch nog op regelmatige tijdstippen gesprekken heeft.
En ook een pluim voor Judith en Ruben.
Wat gebeurd is, is gebeurd.
Ik vond het een fijn gesprek.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 703
- x 533
Pluim voor Sam. Ze blijft het heft in handen houden en laat zich niet intimideren door allerlei dreigementen van driftbubbel Frank Bomans.
Hoe die haar bedrijf moet runnen met dat zooitje ongeregeld
Hoe die haar bedrijf moet runnen met dat zooitje ongeregeld
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Maar dat is in Thuis nooit een probleem geweest ; denk maar aan de taxi's ; één chauffeur en toch draait dat door ?????
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 703
- x 533
Daar heb je gelijk in, maar zij heeft dan nog een stel bij elkaar waarvan er een paar elkaars bloed wel kunnen drinken.Die wil niet samen werken met die, die wil alleen maar alleen werken. Alleen Adil doet vrij normaal.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
- satine
- Poster rang 5

- x 1682
- x 2607
Jessica, omdat zij Mayra zo ferm afwees.
Ze had groot gelijk dat de excuses veel te laat kwamen om oprecht over te komen.
Ze had groot gelijk dat de excuses veel te laat kwamen om oprecht over te komen.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 958
- x 1526
Nooit gedacht dat ik dit ooit ging zeggen maar mijn pluim gaat naar Peter omdat hij begrijpt dat het geen zin heeft Julia aan te spreken over achterstallige huur terwijl ze andere katten te geselen heeft.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1682
- x 2607
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
David, om zo slim te zijn van mee te komen met dochter en kleindochter en om de dochter om te beginnen al zover te krijgen. Mayra heeft haar manipulatieve en leugenachtige karakter precies toch niet van hem.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1682
- x 2607
Rosa!
Voor de rustige manier waarop ze Frank duidelijk maakte dat er belangrijkere dingen in zijn leven zijn dan Waldek pesten.
Voor de rustige manier waarop ze Frank duidelijk maakte dat er belangrijkere dingen in zijn leven zijn dan Waldek pesten.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad! En ze krijgt van mij ook een pluim voor het feit dat ze Frank er even duidelijk op wees hoe belachelijk de gebroeders Bomans erbij zaten samen, terwijl ze Waldek van alles toeriepen.
Het waren precies 2 kleuters, wat ik van Luc nog ergens kan begrijpen, maar van Frank dus totaal niet...
Het waren precies 2 kleuters, wat ik van Luc nog ergens kan begrijpen, maar van Frank dus totaal niet...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
lord F.
- Poster rang 5

- x 1
Het deed me nog meer denken aan Stadler en Waldorf uit de Muppet Show zo vanaf hun balkon.Christel schreef:Inderdaad! En ze krijgt van mij ook een pluim voor het feit dat ze Frank er even duidelijk op wees hoe belachelijk de gebroeders Bomans erbij zaten samen, terwijl ze Waldek van alles toeriepen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Van Frank begrijp ik dat ook.Christel schreef:Inderdaad! En ze krijgt van mij ook een pluim voor het feit dat ze Frank er even duidelijk op wees hoe belachelijk de gebroeders Bomans erbij zaten samen, terwijl ze Waldek van alles toeriepen.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Het deed me nog meer denken aan Stadler en Waldorf uit de Muppet Show zo vanaf hun balkon.
[/quote]
Goed gevonden !!
0 x