Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)

Bericht door lord F. »

exsencon schreef:Die twee zijn aan mekaar gewaagd. Ik zou aan geen van beiden ook maar 1 eurocent toevertrouwen.
maar dan met het verschil dat Peter meer een geweten heeft dan Tom wat betreft de zaken die ze doen. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

Peter is inderdaad wel betrouwbaarder maar dat is dan ook het enige positieve dat ik over dit personage weet te verzinnen... :roll:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Tomboy schreef:Peter is inderdaad wel betrouwbaarder maar dat is dan ook het enige positieve dat ik over dit personage weet te verzinnen... :roll:
Peter betrouwbaarder? Wel,wel.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

exsencon schreef:
Tomboy schreef:Peter is inderdaad wel betrouwbaarder maar dat is dan ook het enige positieve dat ik over dit personage weet te verzinnen... :roll:
Peter betrouwbaarder? Wel,wel.
Jij moet echt niet weten van Peter hé. :lol:
Tom wil zonder verpinken Katrien onschuldig laten opdraaien voor de "moord" op Madeleine en heeft er geen probleem mee om een moordenaar vrij te pleiten, zelfs als die het omgekeerde vraagt.
Peter heeft daar toch meer problemen mee.

Tom is in ieder geval veel opportunistischer dan Peter
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Maar wat zou Peter gezegd hebben als hij niet Katrien, maar Ann had verdedigd? Zou hij dan ook de volledige waarheid aangehouden hebben?
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Lacrimosa schreef:Maar wat zou Peter gezegd hebben als hij niet Katrien, maar Ann had verdedigd? Zou hij dan ook de volledige waarheid aangehouden hebben?
geen idee, maar het is wel duidelijk dat ze in Thuis Tom altijd opvoeren als de opportunist en Peter als het geweten van het kantoor. 8)

ik denk dat Peter eerder voor verzachtende omstandigheden zou pleiten dan de schuld in iemand anders schoenen te schuiven.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

lord F. schreef:
Lacrimosa schreef:Maar wat zou Peter gezegd hebben als hij niet Katrien, maar Ann had verdedigd? Zou hij dan ook de volledige waarheid aangehouden hebben?
geen idee, maar het is wel duidelijk dat ze in Thuis Tom altijd opvoeren als de opportunist en Peter als het geweten van het kantoor. 8)

ik denk dat Peter eerder voor verzachtende omstandigheden zou pleiten dan de schuld in iemand anders schoenen te schuiven.
Peter het "geweten" van het kantoor? Als ge weet wat die man allemaal gedaan heeft in de tijd dat hij in Thuis rondloopt. "Qualis Artifex" ja, "wat een artiest" Ik blijf erbij, die twee zijn aan mekaar gewaagd, geef hen enkel maar de gelegenheid.
Het beste van Thuis voor mij momenteel is als die twee bij mekaar zitten en advies proberen de geven over hun respectieve relaties. Hilarisch!
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

exsencon schreef:
lord F. schreef:

Peter het "geweten" van het kantoor? Als ge weet wat die man allemaal gedaan heeft in de tijd dat hij in Thuis rondloopt. "Qualis Artifex" ja, "wat een artiest" Ik blijf erbij, die twee zijn aan mekaar gewaagd, geef hen enkel maar de gelegenheid.
Het beste van Thuis voor mij momenteel is als die twee bij mekaar zitten en advies proberen de geven over hun respectieve relaties. Hilarisch!
Maar bij Peter heeft het niks met z'n werk te maken. :)

Zelfs privé is z'n enige echte misstap eigenlijk Nina geweest.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Komaan hé Lord F, moet ik uw geheugen een beetje opfrissen voor wat hij in de tijd met Sofieke gedaan heeft? Niks dan leugens, er zijn er zo twee die mij bijgebleven zijn (want ik heb die episodes nog)
1. Hij gaat niet mee naar Oostende met zijn lieve vrouw om hun appartement te verkopen, dwaalt daarna wat rond in een verlaten gebouw en als Sofie hem 's avonds vraagt: awel hoe is het geweest zegt hij :ja het viel wel mee! Verdomme.
2. De volgende dag komt zijn nog altijd lieve vrouw met het echtscheidingsdossier onder haar arm zijn bureau binnen, legt het op de tafel en zegt:gelezen en goedgekeurd, nog juist tekenen, gij eerst. Hij tekent niet, nee. De vrouw vertrekt (zeer kontent) en tegen Sofie zegt hij: ja ze wil nog een heleboel aanpassingen,kortom ik moet helemaal van voorafaan beginnen!
Dat is de Peter ten voete uit.
En idem dito met Femke, en ja Femke heeft daar ook fouten begaan, maar zo behandeld ge een vrouw niet.
Ik zou zelfs zeggen dat zijn slippertje met Nina nog van het minste is.
Die man is niet te vertrouwen en ik hoop echt dat Peggy dat op tijd inziet. Tja, dit is eigelijk Peter"s topic.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

* Opmerking moderator: Inhoud verwijderd - laat ons het netjes houden :!: *
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Kijk aan kijk aan, Tom die het opneemt voor zijn zus. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Wel idioot dat hij niet ziet dat Lynn meer wil dan zomaar een knuffel. Is Tom dan echt zo stom of wil hij het gewoon niet zien. Het is altijd een ingewikkelde situatie wanneer je als baas zijnde jouw personeel hugt maar toch... als de verhoudingen duidelijk zijn en duidelijk is wat de belangen zijn dan weet je wat kan en wat niet kan. Dit is gewoon een midlifecrisis vs jong blaadje dat een rijke oude bok zoekt. :boo:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Dat is niet eerlijk tov Lynn.Je kunt evengoed zeggen dat het Tom is die wil bijtanken om beschaafd te blijven.
0 x
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dirk »

Den Tom is een levensgenieter se. :dance:

Mijn favoriete personage 8)
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Ik denk dat hij het idd echt niet ziet.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Lacrimosa schreef:Ik denk dat hij het idd echt niet ziet.
Dat is ook mijn mening. Ik zou er zelfs aan toevoegen:ziet hij uberhaupt wel iets?
0 x
Plaats reactie