Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Re: Wat er niet klopt in Thuis
Het is dus puree met karnemelk als het de seizoenen betreft
Maar het woord kaduk voor kapot ken ik wel.
0 x
- Thuisforum
- Administrator

- x 9
- x 63
- Thuisforum
- Administrator

- x 9
- x 63
Moeilijk gaat ook, zegt het spreekwoord.Ann+ schreef:Moeilijk hé....Thuisforum schreef:
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Groot gelijk ! Dit stoort mij ook heel hard ! Bij Buren of Storm of Love zie je dat toch niet !Peter Jansens schreef:Binnenkort in Thuis:
een zomerscene met lentebloesem![]()
een winterscene met blozende appels aan de bomen![]()
Ik vind dit gewoon slordigheid en niet kunnen (maar het zal ook aan het budget liggen, vrees ik)...
Bij Buren is t wel 30° met Kerst, maar daar is t in t echt ook zo.
0 x
-
Sandertje
- Poster rang 1

- x 15
Buitenopnames kosten veel geld, een graf maken speciaal voor die éne scene is ook veel werk. Als ze dan daar aankomen en merken dat er laagje sneeuw ligt...Tja het klopt niet, maar zo'n dingen vind ik nu niet ergerlijk.
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Ze hadden toch al de moeite gedaan voor zo'n grafzerk. Dat is ook maar éénmalig te gebruiken eigenlijk.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3

Rieka schreef:Off-topic: kadul is puree met karnemelkGanja schreef:Oei sorry - ik vergeet al eens dat hier ook Nederlandertjes komenjessie V. schreef:Ik ken het woord kadul niet, maar ik geloof dat ik het wel met je eens ben.De zomer viel vorig jaar ook in april.
Dus veel kun je er niet van zeggen.![]()
Kadul is een Vlaams woord voor kapot of om zeep
Kaduk is kapot
Kadul is kapot
Zie hier het bewijs: http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/kadul
0 x
- Thuisforum
- Administrator

- x 9
- x 63
-
Rieka
- x 435
Wat ik helemaal niet kloppen vond aan de aflevering van gisteren:
't Was zodanig druk op spoed dat Tibo geen 2 minuten tijd had voor Franky en (weer eens boos) wegliep om verder te werken.
En opeens moet hij zijn pauze onderbreken voor een spoedgeval met misschien 2 of 3 gewonden en vind hij de zet van Franky grandioos?
Volgens mij klopt het in geen honderd jaar dat ze op een spoeddienst aan dergelijk huwelijksaanzoek zouden meewerken.
't Was zodanig druk op spoed dat Tibo geen 2 minuten tijd had voor Franky en (weer eens boos) wegliep om verder te werken.
En opeens moet hij zijn pauze onderbreken voor een spoedgeval met misschien 2 of 3 gewonden en vind hij de zet van Franky grandioos?
Volgens mij klopt het in geen honderd jaar dat ze op een spoeddienst aan dergelijk huwelijksaanzoek zouden meewerken.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Jana vroeg aan Bram of de reden dat hij de boot afhield was dat hij haar niet mooi zou vinden; terwijl hij ervoor had gezegd dat hij verbaasd was dat "zo'n schoon meiske nog geen lief heeft".
0 x
-
Sandertje
- Poster rang 1

- x 15
@LazyLady: Klopt wel hoor. Want Bram's antwoord was: "Toch wel, dat heb ik daar net toch al gezegd?"
0 x
- Millie
- Poster rang 1

Inderdaad, dat viel mij ook op. Ik vind het nogal onrealistisch.Rieka schreef:Wat ik helemaal niet kloppen vond aan de aflevering van gisteren:
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Maar het blijft wel een afwijzing natuurlijk en dan is de vraag bij haar of hij het wel meende wat hij gezegd had.Sandertje schreef:@LazyLady: Klopt wel hoor. Want Bram's antwoord was: "Toch wel, dat heb ik daar net toch al gezegd?"
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
lord F.
- Poster rang 5

Misschien was het opgezet spel van z'n collega's dat ze het hem die dag heel druk gemaakt hebben (waar ze ook iemand anders voor konden gebruiken) in functie van Franky z'n huwelijksaanzoek? Als Franky hem dan op zo'n stresserende dag hem laat roepen voor niks kan ik me wel inbeelden dat hij wat geïrriteerd is.Rieka schreef:Wat ik helemaal niet kloppen vond aan de aflevering van gisteren:
Dacht eerst ook dat hij excuses zocht om het (nog) niet goed te maken met Franky, maar hij zag er het volgende moment toch wel erg gestresseerd uit.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!